Dzisiaj jest 07 sie 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Jak Oceniacie Moja Maszynę???
Bardzo Ładna 20%  20%  [ 3 ]
Ładna 20%  20%  [ 3 ]
Taka sobie 40%  40%  [ 6 ]
Brzydka 13%  13%  [ 2 ]
Bez komentarza 7%  7%  [ 1 ]
Zaje....a 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 15
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2010, 15:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Mój Matrix:

TUNING:


Optyka:
-czerwone nakrętki na wentyle
-podświetlenie podwozia
-siatki we wlotach
-naklejki MALOSSI
-czerwone śruby przekładni
-polerowane felgi
-napisy na oponach
-ryfle


Mechanika:
-Gas-Box
-fajka NGK
-Świeca NGK Racing
-Skrócona tuleja wariatora
-zdjęcie blokad wariatora i tłumika
-rolki wariatora 9g


Będzie jeszcze:


-Czerwony chwytak powietrza
-Czerwona nakładka na stacyjkę
-Czerwony korek wlewu oleju

A tutaj fotki na PJ:

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/90687

prosze o komentarze co do optyki bo nie wiem co moge jeszcze zmienić


Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 16:02 przez Nawrot Matrix, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2008, 17:34
Posty: 43
Lokalizacja: Sokoły
Pojazd:
Z optyki to jakieś ładne malowanie i wywal ten błotnik z tyłu.




_________________

Cylinder- Airsal Sport 50cc
Wydech- Leo vince zx
Wariator- Tec R-type
Sprężyna- Tec
Sprężynki- Top racing +30%
Rolki- Stage6 7g
Przeciw talerz wariatora- Top racing
Gas box Stage6
Odblokowany króciec ssący

V-max: 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Powiem szczerze że nie chce go malować myślałem raczej o jakiś dodatkach typu folia carbonowa itp :|. Chciałem okleić carbonem te plastiki co jest licznik w nich ale nie wiem czy to dobry pomysł.




_________________

Cylinder-Airsal sport 50cm3
Tłok-TNT
Wał- Top Racing STD
Łożyska Wału- NTN
Wydech-Leovince TT
Wariator-Malossi Multivar
Sprzęgło-Top Racing
Docisk-Top Racing +22%
Rolki 7g
Spreżynki Hebo czerwone
Filtr- RMS
Dysza-0,75mm

V-max= 103km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Daj mu podwyzke amora z tylu, wywal blotnik blacha na przekladnie i wygladzone nadkole.Ewentualnie kiera BMX :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Podwyżka amortyzatora będzie jutro a błotnik zdejmę na lato bo teraz będzie błoto pryskać a ja nim do szkoły jeżdżę :angry: a i jak ktoś mógł by mi napisać jak odkręcić ten błotnik to był bym wdzięczny. Z nadkolem pomyślę a kiera BMX odpada




_________________

Cylinder-Airsal sport 50cm3
Tłok-TNT
Wał- Top Racing STD
Łożyska Wału- NTN
Wydech-Leovince TT
Wariator-Malossi Multivar
Sprzęgło-Top Racing
Docisk-Top Racing +22%
Rolki 7g
Spreżynki Hebo czerwone
Filtr- RMS
Dysza-0,75mm

V-max= 103km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2009, 11:03
Posty: 89
Lokalizacja: sopot
Pojazd:
Fajny skuterek. jaki V-max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
V-max wynosi 75km/h w porywach 77km/h




_________________

Cylinder-Airsal sport 50cm3
Tłok-TNT
Wał- Top Racing STD
Łożyska Wału- NTN
Wydech-Leovince TT
Wariator-Malossi Multivar
Sprzęgło-Top Racing
Docisk-Top Racing +22%
Rolki 7g
Spreżynki Hebo czerwone
Filtr- RMS
Dysza-0,75mm

V-max= 103km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 22:00 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Musisz rozebrać cały tył żeby zdjąć błotnik. Keeway fajny ale pomyśl o jakimś wydeszku i wariu na początek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Powiem tak Za mechanikę wezmę się we wakacje jak będę miał kasę bo teraz po 1 nie mam czasu po 2 brak floty po 3 jak na razie prędkość jest taka jak napisałem wyżej a przyspieszenie jest bardzo dobre i to mi wystarcza




_________________

Cylinder-Airsal sport 50cm3
Tłok-TNT
Wał- Top Racing STD
Łożyska Wału- NTN
Wydech-Leovince TT
Wariator-Malossi Multivar
Sprzęgło-Top Racing
Docisk-Top Racing +22%
Rolki 7g
Spreżynki Hebo czerwone
Filtr- RMS
Dysza-0,75mm

V-max= 103km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy