Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: akumulator
Post: 30 sty 2010, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Witam chciałbym kupić do mojego skuterka nowy akumulator tylko zastanawiam się który będzie lepszy zwykły na elektrolit czy raczej żelowy bezobsługowy.Słyszałem ze do żelowego trzeba mieć specjalną ładowarkę mikroprocesorową, tak że mam w tedy dodatkowy koszt no, ale jeżeli jest lepszy to nie będzie mi to przeszkadzać.Proszę o opinie który będzie lepszy??Chciałbym też wspomnieć ze czasami na jakieś wypady zabieram ze sobą do skuterka sprzęt na aku zwykłym było ok, a na żelowym nic się nie będzie działo przy sprzęcie??? :D :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 12:28 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Temat był już omawiany, mógłbyś poszukać .
Ile osób będzie się wypowiadało, tyle różnych opinii przeczytasz.
Ja mam aku zarówno w skucie jak i w aucie żelowy. I jestem zadowolony. Tak pewnie napiszą i ci , co mają aku kwasowe.
Jedno jest pewne, w razie przewrócenia , położenia skuta, czy zmiany pozycji do pionu (stund) , elektrolit z żelowego Ci nie wypłynie, Nie musisz martwić się o poziom elektrolitu w aku, zwłaszcza latem, kiedy występuje większe parowanie.
Ale decyzja i tak należy do Ciebie. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 12:28 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 12:28 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
Żelowy gdy Ci się rozładuje do końca to jest już do wyrzucenia nie odratujesz go tak jak kwasówkę. A ty chyba go właśnie tak używałeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 12:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Żelówkę miałem w każdym skuterze. Audio miałem i trzymały bardzo dobrze. Z elektrolitem jest sporo problemów(kolega ma).
Dlatego u mnie każdy kolega ma żelówkę i chwalą sobie:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 12:30
Posty: 50
Lokalizacja: z garażu
Pojazd:
kolumb66, ja osobiście posiadam akumulator elektrolitowy, żelowo są podobno lepsze do skuterów, ale nie wiem czy to prawda...

Moje zdania-Akumulator na elektrolit. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
ok a jak jest z tym ładowanie żelowego aku naprawde potrezbna jest ładowarka mikroprocesorowa czy można zwykłym prostownikiem ładować??
P.S sory za nowego posta :<




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 14:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Sam odkąd pamiętam ładowałem zwykłym prostownikiem(ruskim po dziadku:)).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Ok dziękuje wszystkim za odpowiedz chyba jednak wezmę ten żelowy :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 3:09
Posty: 12
Pojazd:
ja powiem nigdy więcej nie kupie żelowego!! dwa nie wytrzymały roku a Kwasowiec mam już drugi rok - czy brak kwasu to problem ? A jak kupiłem to dostałem kwas do zalana zostało sporo na dolewki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 21:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Ja polecam kwasówke , dobra kwasówka to dobry akumulator który potrzyma naprawde długo. Mój trzymał ok. 5lat! A miałem nawet audio.
Poczytaj sobie opinie na sklepie , niektórym odmówił posłuszeństwa po półtora roku a gwarancja tylko rok.
Mi też dużo osób mówiło że były problemy z ukręceniem rozrusznika w ditechu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 11:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Żelowy akumulator różni się tym od "normalnego", że elektrolit jest w postaci żelu a nie płynnej. No i różnią się znacząco ceną.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:37 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
a tu pytanie z innej beczki czy aku które było w skucie przez zime oczywiście garażowany będzie sie nadawało do jazdy na sezon ostatnio jezdziłem pod koniec listopada...




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 1:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tak. Ale wyciągnij, sprawdź stan elektrolitu i doładuj prostownikiem chociaz 2 godziny




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 18:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Ja mam kwasowy i trochę nie bardzo bo przy większym przechyleniu moto elektrolit wypływa i trzeba go uzupełniać ;P do fury kwasiak jak najbardziej ale do moto lepiej żelowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy