Dzisiaj jest 19 paź 2024, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: YAMAHA JOG R
Post: 28 sty 2010, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam
W moim Jogu denerwuje mnie pare rzeczy którym chciałbym jakoś zaradzić, a że forum jest między innymi do pomagania sobie tak więc proszę o rady tych którzy są trochę mądrzejsi w temacie ode mnie :P
- Licznik nie pokazuje prędkości
- Starter Elektryczny (sprawny na krótko)
- Skuter potrafi zgasnąć po schodzeniu z obrotów, nawet gdy jadę 10-15 km/h
- Ciężko podaje paliwo do cylindra, gdy już poda pali na tyk (chyba gaźnik zapchany??)

Proszę mi pomóc bo chciałbym w pełni cieszyć się "sokowirówką" a sezon idzie wielkimi krokami :twisted:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 14:36 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 8:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
S9 pisze:
Licznik nie pokazuje prędkości


Linka prędkościomierza do wymiany..

S9 pisze:
Ciężko podaje paliwo do cylindra


Raczej gaźnik zapchany.. Lub musisz zmienić rodzaj benzyny ,którą tankujesz..

:mrgreen:




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ale jog przecież nie ma linki tylko ma przekaźnik?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Aa.. Sory nie znam się na Yamahah za bardzo :D nie miałem jeszcze styczności :lol:




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dzisiaj się zabrałem za kombinowanie przy Jogu i...
Na początku nie chciał nawet dać jakiegoś znaku życie, kopałem jak by był martwy...
Później zdjąłem fajke, odkręciłem świece (była cała brudna i mokra) wyczyściłem i włożyłem ale dalej nic...
Zdjąłem filtr powietrza i zatkałem szmatką iii? Zapalił! Ale zgasł :( (i tak 3 razy)
Później znowu wyjąłem świece i była mokra, wziąłem ją pod gaz i opaliłem po czym włożyłem do skutera i?
NIC!!
Nie mam już pomysłów może mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić żeby odpalił ??

Edit.
Ludzie czy potrafi ktoś mi coś chociaż doradzić??!!
A może to forum już zeszło tak nisko i jesteście w stanie tylko komentować czyjeś skutery? :/

Poczyściłem wszystko gaźnik, świece, króciec i skuter zapalił, na początku chodził normalnie a gdy dałem gazu nie spadał z obrotów, ale po jakimś czasie zaczął pracować normalnie ale znowu pojawia się problem tego że skuter gaśnie na niskich obrotach i nie mogę ich wyregulować (jak kręcę śrubkę nie ma zmian) :evil:
Zauważyłem że jak postawie go na bocznej nóżce to chodzi na wolnych...

Mam pytanie:
Co to jest :roll:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I to:
Obrazek
Obrazek



Upominam: Nie pisz posta pod postem !! - regulamin.
Używaj opcji edycji !

raggaman555




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 lut 2010, 10:15 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pobaw się z regulacją gaźnika, możesz jeszcze płytki membrany sprawdzić.
Spróbuj na innej świecy, najlepiej na nowej.
To pierwsze to chyba przekaźnik rozrusznika. Z tym rozrusznikiem to na początek przeczyść wszystkie styki.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Płytki wyciągałem ale stanu stwierdzić nie mogę bo nie wiem jaki ma być, były lekko wygięte, czyste, i dokręcone to dobrze?
Świece będę musiał kupić bo nie mam innej.
jak wyjąłem membranki to zauważyłem na tłoku ryski pionowe, myślę że trzeba będzie niedługo wymienić ale aż się zdziwiłem bo ładnie się wkręcała zawsze a tutaj tlok już zrysowany :roll:

Jeżeli chodzi o czyszczenie gaźnika to zrobiłem to w ten sposób że odkręciłem pokrywę pływaka i wyczyściłem wszystko ładnie (była czysta może 2-3 paprochy) Prawidłowo wyczyściłem czy trzeba coś jeszcze czyścić??
Zastanawia mnie o dlaczego nie mogę wyregulować tych wolnych obrotów :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
To pierwsze to chyba przekaźnik lecz nie jestem pewien, drugie to napewno moduł (skuter bez niego nie odpali).

Przejdźmy teraz do Twojego największego problemu..:
S9 pisze:
Zdjąłem filtr powietrza i zatkałem szmatką iii? Zapalił! Ale zgasł (i tak 3 razy)
Później znowu wyjąłem świece i była mokra,

To normalne, nie dostał powietrza i zgasł po chwili.

Powiedz czy tuningowałeś coś i jaką masz dyszę główną w gaźniku.
Co do tych membranek: one nie powinny być odgięte w spoczynku".

S9 pisze:
Zastanawia mnie o dlaczego nie mogę wyregulować tych wolnych obrotów

silnik może być nie szczelny gdzieś




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tuning nie jest (CHYBA bo nic więcej nie odkryłem) wielki
Tłumik
Gasbox
Lekkie rolki czerwona dociskowa itp
Kiedyś był stożek ale zmieniłem na zwykły (tylko brakuje mi tej mniejszej drugiej rurki :/ )
Dysza jest albo 50 albo 60 (dokładnie nie mogłem przeczytać :roll:

Jak to silnik nie jest szczelny o.0 xD

Muszę gdzieś kupić ten przekaźnik bo starter elektryczny jest sprawny ale nie działa mi chyba właśnie z powodu tego przekaźnika.
Dzisiaj po czyszczeniu ze startera palił na tyk (na krótko odpalałem) a z kopki za 1 razem, ale co z tego jak przez chwilkę ma wyższe obroty i zaraz gaśnie :(
Jak mogę sprawdzić czy ssanie mam sprawne?

Te membranki nie są jakoś strasznie wygięte, wyglądają mniej więcej jak te:
Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Na zdjęciu nie są wygięte. Nie patrz na te metalowe podpórki tylko na to co jest pod nimi.

S9 pisze:
Jak to silnik nie jest szczelny o.0 xD

np simeringi, uszczelki itp . Wtedy nie wyregulujesz skuta.

Co do dyszy..: daj większą np 65 lub 70




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czyli znaczy że nie są wygięte bo wyglądają jak te na fotce.
Nigdzie mi z pod silnika nie kapie więc chyba jest szczelne wszystko, już sam nie wiem w czym może być problem wszystko niby w normie a nie mogę jej wyregulować.

Co do dyszy, na stożku chodził zaj**iscie ale na seryjnym jak by się przylewał, jak dam całą manetke to jak by chciał ale nie ciągnie tak jak na stożku tylko jak by miał za dużo paliwa i nie ma czasami siły przyspieszyć, muszę odpuścić gaz i dać jeszcze raz.
Co o tym myślisz? Chyba jak tak jest trzeba dać mniejszą dyszę? Czy większą




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 23:53 przez AviX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 0:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
i tak masz małą dyszę no ale możesz spróbować jeszcze mniejszą.

S9 pisze:
Nigdzie mi z pod silnika nie kapie więc chyba jest szczelne wszystko,

Nie będzie kapało :) będzie zaciągalo sobie fałszywego" powietrza i nie da sie regulować .




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 0:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czyli powiedz co mam sprawdzić żebym wiedział czy nigdzie nie łapie lewego powietrza?
Jutro będę miał wolny garaż po południu to się przy tym pobawię.
Dodam że skuter sam przestał trzymać swoje obroty, jeździłem nim aż kiedyś pojechałem do sklepu i zgasł mi na światłach, od tej pory raz chodzi a raz gaśnie, zależy jak mu się podoba :| Ostatnio więcej gaśnie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 0:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
najpierw daj mniejszą dysze o 5 jednostek.
próbowałeś w ogóle regulować gaźnik ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 11:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tak regulowałem gaźnik ale nic to nie pomaga, jest jeszcze szkopuł z tym filtrem powietrza, bo nie mam tej małej rurki która z niego wychodzi, może to dlatego nie mogę wyregulować bo ma za dużo powietrza? ;/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 11:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jakiej nie masz rurki? Tego jakby małego kolanka co robi jakby za wlot do filtra?
Nie powinno takiej różnicy robić. Jak na stożkowym filtrze było dobrze to po co zmieniałeś?
Coś mi się nie chce wierzyć, że na stożku z dyszą 50/60 chodził, ale mniejsza o to.
Jak masz gasbox, posprawdzaj czy wszystkie wężyki na swoim miejscu, szczelne.
Dobrze by było jak byś mógł gdzieś sobie kompresje zmierzyć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 20:53
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tak tego kolanka a są jeszcze jakieś inne? :evil:
Bo na stożku nie będę chyba jeździł w deszcz nie :/ Po za tym na stożku też był ten problem z nietrzymaniem niskich, nie odczytałeś! Na stożku po prostu lepiej chodził, nie przylewał się.
Jak nie wierzysz to nie pisz głupot, wężyki sprawdzałem 100 razy wszystko jest ok, kompresje mierzyłem pod koniec sezonu i była 10,5 więc bardzo w porządku.

Jak skuter jest zimny (czytaj idę odpalić go po nocy) to nie mogę odpalić, jak by ssanie się nie włączało???
Muszę zakryć ten wylot od filtra, rękom i dopiero pali od kopa, możecie powiedzieć o co tu chodzi?
Może to przez ssanie?
Jak mam sprawdzić czy ono jest sprawne?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lut 2010, 11:50 przez AviX, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 20:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
hmmm.. jak masz automatyczne ssanie to potrzebuje ono elektryki.. masz sprawny aku??




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
po pierwsze kup świece ale porządną (dlatego gaśnie przy 10-15km/h, sam tak miałem),
po drugie załóż s powrotem stożek,
po trzecie kup nowy ślimak (jak chcesz żeby licznik działał),
po czwarte kup przekaźnik rozrusznika (czyli tą kostkę) ona kosztuje chyba niecałe 10zł (możesz kupić w samochodowym bo ta kostka pasuje też do VW) i przeczyść rozrusznik,
po piąte nie wkładaj mniejszej dyszy.
:mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
masz tu moje GG 2302795 to ci pomogę bo trochę znam się na JOG-u




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy