Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2009, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Witam serdecznie wszystkich użytkowników.Przeczytałem prawie całe forum lecz nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Po krótce przedstawie jak wygląda sytuacja.
Keeway matrix rocznik 09 zdjęte blokady po 1000km
Obecny przebieg 2500km
Blokady ściagniete z wariatora,odblokowany wydech imitacja sportowego odcięta ślepa kicha i katalizator
oczywiście wszystko zaspawane i zdjęta blokada z manetki gazu uniemozliwiająca otwarcie przepustnicy na max(mało kto wie o tym ale w tym roczniku jest)
Problem polega na tym że jak sie nagrzeje to niechce wkrecać się na obroty podczas jazdy wkręca się ale trwa to bardzo długo.Na blokadach max obroty które wykręcał to 9400 obr
a po rozblokowaniu 8400 z lekkiej górki, prędkośc max 72km/h na prostej,z górki do 75km/h
Obecnie mam założony wariator WM motor jest to zamiennik wariatora NARAKU NK900.58
Do tego jest założona centralna zielona +15% TR i sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie rolki 5g
Osiągi takie same jak na seryjnym wariatorze
Na wariatorze wm motor jak i seryjnym po rozgrzaniu nie wkręca się za dobrze na obroty.
W gaźniku jest seryjna dysza 62,5 gaźnik wyregulowany świeca kawa z mlekiem wyczysczony gaźnik,i filtr powietrza.
Może wy cos poradzicie bo ja już niemam koncepcji :cry:
Osiągi mnie zadowalaja tylko jak się pozbyć tego żeby sie wkręcał na obroty na rozgrzanym silniku.
Pozdrowienia dla wszystkich uzytkowników forum :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 14:16 
*

Rejestracja: 22 paź 2009, 18:38
Posty: 16
Lokalizacja: Zimno
Pojazd:
Wedlug mnie zmieniles duzo ale zapomniales o dyszy... Wypiana podzespolow ci nic nie da jesli nie bedzie dostawal wiekszej ilosci paliwa. A jesci chodzi o obroty to sprobuj pobawic sie z rolkami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Zastanawiam się czy jest sens zakładać większą dysze do tego tuningu jak seryjna jest 62,5
Ale mam kupioną dysze 75 zastanawiam sie nad jej zamontowaniem ale czy przyniesie to wymierne efekty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 14:28 
*

Rejestracja: 22 paź 2009, 18:38
Posty: 16
Lokalizacja: Zimno
Pojazd:
Załóż 75 powinno byc lepiej... bedzie silniejszy.jsli to nic nie da to kup zestaw rolek testowych i pokombinuj. Jesli zmienisz dysze i bedzie ci sie dusil to znaczy ze masz filtr zablokowany, w filtrze powinna byc taka rurka ktora zmniejsza przepustowosc powietrza dostajacegos ie do filtra... to ja wyciagniesz.

Ale jesli chodzi o obroty to na bank rolki mialem to samo u siebie, i znowu mam ;p musze lzejsze kupic ;p


Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 14:29 przez kamil2963, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Co do filtra ta fajka nie jest blokadą poprostu fabryka zakłada takie fajki o takiej srednicy aby dopasowac do wielkości dyszy dopływ powietrza aby było łatwiej im wyregulować.Przykład dysza seryjna 50 fajka fi 11,5
A u mnie jest dysza seryjna 62,5 a wlot fajki ma fi 14 musze sprawdzic czy da sie wyregulować na tej fajce.
Jeszcze jedno pytanie na temat sprężyny centralnej sprężyny centralne TR nie są zbyt dobrej jakości i może lekko sie skręcaja po rozgrzaniu i nie spełniają swojego zadania odpowiednio.
Może sprężyna czarna Hebo+50 była by lepsza.Jeżeli ktoś ma taką to mógłby podać wymiary długość,i średnice zewnetrzną i wewnętrzną czy podejdzie do matrixa


Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 15:13 przez mka2004, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 15:35 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
mka2004 pisze:
zdjęta blokada z manetki gazu uniemozliwiająca otwarcie przepustnicy na max(mało kto wie o tym ale w tym roczniku jest)

A wiesz może czy w roczniku 2007 jest coś takiego? I jak to rozblokować?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
W tym roczniku to niewiem poprostu trzba odkręcic ta czrna objęke gdzie są przełacznki i tam jest taka blaszka no niestety ja musiałem ją piłować ale teraz przepustnica otwiera sie do końca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 20:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
aj bym wstawił na twoim miejscu porządną centralke coś z hebo+50% to mi też nie chciał iśc na TR tylk0+22%




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja miałem włozona tr +15 i była tez kicha może te sprężyny sa kiepskie i może ta hebo czarna ma inną charakterystyke i lepsza jakościowo musze zmówić i sprawdzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 20:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
zamów- różnice poczujesz odrazu a do tego możesz jakieś leciutkie rolki coś koło 3g-4g




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
ale nie bedzie krecił za dużych obrotów bo na tr 15 i rolkach 5g to krecił wysokie obroty i słabo jechał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 21:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 21:03
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
to mogło by prawdo podobnie przez to że centralka nie ściskała dobre paska i się ślizgał




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/CPI/Oliver,50/58492




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Rolki poliniego 15x12 3.7 g , i sprezyna HEBO ! KONIECZNIE HEBO! 50% jakas i to powinno być rozwiązanie problemu , mi hurricane bez wymiany modulu kreci na oko 10-11k obr . TOP RACING TO CHLAM NIE KUPUJ TEGO WIECEJ!




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 10:30 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
pewny jesteś że masz dysze 62.5? ja mam 50 seryjną, chyba wszystkie tak mają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
jestem pewny że dysza jest 62,5 ponieważ nie raz czyściłem gaźnik i tam wyraźnie na dyszy pisze




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 23:44 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:34
Posty: 78
Lokalizacja: Zendek
Pojazd:
dysze 50 były do rocznika 2008 o ile się nie mylę. myślę że jak wrzucisz dysze 75 to zmieni się tylko i wylącznie spalanie, nie potrzebnie wziołeś się za przeniesienie, lepiej było zainwestować początkowo w jakiś porządniejszy wydech, seryjne euro 2k niby sportowe ale to ten sam kicz to pierwotne wersje. problemy z obrotami mogą być spowodowane zablokowanym modułem...




_________________

Keeway Matrix

Wydech: Yasuni Z
Wario: Malossi 2000
Pasek: Stage6
Cylek: Hebbo 70ccm
Gaźnik: Dell'orto 21mm - Stage6 Racing
Sprzęgło: Polini 2G Evolution II
Wał korbowy: Top Racing Evolution NG
Zawór membranowy: Tec Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 17 kwie 2009, 19:26
Posty: 118
Lokalizacja: WML
Pojazd:
czyli matrix z 2009 ma lepsze przyśpieszenie od matrixa z 2008 :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
załóż dysze i zobaczysz :] co ci zależy spróbować:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy