Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Naprawa
Post: 05 lut 2010, 11:18 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 22:12
Posty: 6
Pojazd:
Mam CPI Hussar, mianowicie jak postoi jakis czas nie ruszany nie chce odpalic musze sie nameczyc strasznie i dopiero po chwili kopania odpala, ale to jeszcze nie wszystko na poczatku jak startuje super ciagnie a potem nagle zwalnia i zaczyna mulic i dopiero po chwili wpada na obroty ze startu. Co mam robic???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 12:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
wyczyścić gaźnik i filtr powietrza. Sprawdzić stan cylindra,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 16:12 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 22:12
Posty: 6
Pojazd:
gaznik i filtr powietrza wyczyscilem. A jezeli chodzi o stan cylindra to co mam dokladnie zrobic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Żeby sprawdzić stan cylindra :
1.Demontaż głowicy
2.Zdejmujesz ze szpilek cylinder.

No i oglądasz tuleję cylidnra,czy nie ma grubych rys.Tak samo zrób z tłokiem i pierścieniami.Przy okazji sprawdź czy nie ma luzów na wale (Korbowód nie może telepać się na boki)

Jak złożyć?
1.Zakładasz cylinder
2.Przykręcasz głowice (przykręcasz ją krzyżowo,czyli powiedzmy tak: 1-4 ; 2-3. Czaisz?)
Pamiętaj,że musisz stopniowo przykręcać,nie możesz na chama. Coś mi świta,że max siła przykręcenia głowicy to 7Nm.

Może masz przytarty? Może kompresja słaba? Najlepiej jak sprawdzisz już ten cylinder i złożysz do kupy,wyreguluj gaźnik.


Ostatnio zmieniony 06 lut 2010, 19:19 przez striker994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 23:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
striker994, Nie pisz głupot!
striker994 pisze:
Korbowód nie może telepać się na boki
Może się jak to napisałeś "telepać" na boki, za to nie może mieć luzów góra-dół.
striker994 pisze:
Żeby sprawdzić stan cylindra
Użyj przyrządu do pomiaru kompresji;) Po ch*l*re? rozbierać od razu?
striker994 pisze:
Jak złożyć?

Śruby przykręcasz po trochu, na krzyż. Cylindra nie powinno się zakładać na sucho. "Posmaruj" go trochę olejem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy