Dzisiaj jest 01 gru 2024, 20:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2010, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
W nrg jest dziwny przypadek... otoz od 20-30 jak sie rozpedza sluchac takie takby o jakis okrag cos tarlo i bylo wykrzywione i robi 'luuuu.... luuuu' nie da sie inaczej nazwac. POtem od 50 zaczyna wyc jak na zalaczniku.
Wgl. silnik jakos buczy i nie jest to mile do jazdy


Tutaj nagranie glosu rozpedzania

LINK plik ma 4 mb wiec to duzo nie jest.

Nie wiemy co to moze byc a nie chcemy siana na błoto wydać. Mechanik chce 400 ZL + koszt części wiec podziękowaliśmy.

@edit

dodam ze jak wyczuje sie ten moment w przedziale 20-30 i bedzie sie w tym przedziale jechac to czasem buczy czasem nie ; ]


Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 22:01 przez dante, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 14:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ten temat był rolowany już dużo razy na forum. Prawdopodobnie łożysko koła, tak jak w mineralkach po dużym przebiegu na whellie też tak gra łożysko bo działa na niego duża siła. W P/G bardzo często występuje ten problem. Po większym przebiegu łożysko koła jako, że działają na niego duże siły może zacząć tak wyć.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
W moim TPH podobne bylo i to byly lozyska walu...

Czy to raczej kola ? bo na whellie nie jezdzil jeszcze wtedy




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 15:28 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ale nie mówie o samej jeździe na gumie tylko o tym, że czytałem o tym jak jednemu gościowi z forum łożysko koła piszczało przez to, że jak jedziesz na gumie to jednak są większe siły. Prędzej czy później zaczęło by piszczeć w poziomi, bo przecież też nie mała siła tam oddziałuje. Mi tam piszczy i właśnie już mam kupione łożysko koła i jak się ociepli to zmieniam :P Na pewno zdam relacje.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 16:56 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
kmietol, To nie jest łożysko koła !!Ja wymieniłem wszystkie łożyska i dalej wyje .Po dłuższych oględzinach okazało się że tryby są już podjechane .Możesz spróbować najpierw z łożyskami ale sądzę że nic to nie da.kmietol, Robiłeś to u siebie ja przerabiałem to już w kilku skuterach i swoje wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 18:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
kmietol, Bez obrazy ale już chyba piąty raz czytam o twoim łożysku koła. W p/g podobno często zdarza się, że siadają tryby przekładni. Sam mam tak w swoim ale stwierdziłem, że nie wymieniam bo póki co szkoda pieniędzy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 19:10 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Booyaka, Ja także spotkałem się z bzdurnymi wypowiedziami kmietol, .Nie pozostaje nic innego jak obczaić co i jak w przekładni .Oczywiście Przy wymianie trybów łożyska i uszczelniacze także wymień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 20:13 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ej, wymieniałem przekładnie 2 razy :/ Dopasowywałem osobno różne prawie nowe tryby i nic :( Jak u mnie to nie będzie to łożysko to wymiękam i jeżdżę z tym buczeniem :angry: Czytałem o tym na różnych forach i cały czas problem ten sam i cały czas brak konkretnej odpowiedzi. Teraz możemy tu rozkminiać kosmiczne teorie, a i tak do tego nie dojdziemy. Ja wymieniałem te przekładnie, jak wymienie to łożysko to się zobaczy... :/




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Teraz panowie to Was nie ogarniam ; p

Ile ksoztuja tryby przekładni ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 21:56 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
dante, Musisz kupić oba przełożenia i wszystkie łożyska .Ale podobno łożysko w kolektorze momentu obrotowego też może powodować to wycie w co szczerze wątpie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Lozyska wału, lozysko tylniego kola, lozysko w kolektorze momentu obrotowego i co jeszcze ? Prosze o linki


@edit

Jaka jest wielkosc lozysk tylnego kola w TPH ?


Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, 13:27 przez dante, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy