Dzisiaj jest 04 mar 2025, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2010, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Czy dało by rade przełożenie wydechu z 2t do 4t i wyjęciem wszystkiego z środka?? Nie chodzi mi tutaj o zmianę mocy bo wiem że się nie zmieni. Chodzi mi raczej o wygląd. I czy też cylinder na tym nie ucierpi?




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jeżeli średnica tłumika na wylocie przy silencerze jest mniejsza niż przy wlocie to może mu się ciężej pracować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 19:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
W każdym 2t jest większa niż 4t.
Nie powinno się nic stać , możesz najwyżej dysze o 5 jednostek dać większą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Nie zdziw się jak pogorszą ci się osiągi :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 16:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Dlaczego mają się pogorszyć przecież i tak tłumik w 4t mało zmienia.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 16:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
daniel993 pisze:
Dlaczego mają się pogorszyć przecież i tak tłumik w 4t mało zmienia.


Ale zmienia. Wydechy w 2t sa dlugie a w 4t dosyc krotkie. Wiec osiagi moga ci sie pogorszyc i to znacznie :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 0:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
W silniku 4T każdy tłumik pogarsza osiągi, gdyż pełni on jedynie funkcję tłumiącą. Najlepiej byłoby jeździć bez. A tłumik od 2T tym bardziej może pogorszyć bo ma przewężenie na końcu (między rurą rezonansową a silencerem jest węższy niż przy kolanku).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ale popatrz sobie na zdjęcia. Ja jak patrzyłem to wydawała się taka sama w tłumiku sportowym do 2t i 4t. :D




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 18:38 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
daniel993, Tylko że w 2t tłumik pełni rolę zaworu ciśnieniowego .A gdy założysz od 4t to tak jak byś latał dwusuwem bez tłumika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Ja mam pytanie, czy jak założy się dyfuzor z 2T do 4T to 4T będzie wtedy tak charakterystycznie, metalicznie dzwonił ?? :mrgreen: . Chodzi mi o to, że jak by włożyc kompletny wydech np z Husqvarny SMS 125 do Suzuki DR 125 to czy będzie tak dzwonił ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Nie rozumiem cie Cyngiel, o co chodzi bo przecież są sportowe tłumiki do 4t wyglądające tak samo jak do 2t. Zanim bym założył bym ten tłumik to bym wyją wszystko z środka.
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 04a171229d




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 22:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Tłumiki w silnikach dwusuwowych odgrywają zupełnie inną rolę niż w silnikach czterosuwowych. Gdyby nie miało to różnicy najlepszym rozwiązaniem byłby przelotowy układ wydechowy mający tylko na celu ukierunkowanie spalin powiedzmy na tył auta aby uniknąć wszelkich zawirowań mogących spowolnić wydalanie spalin z silnika. W silniku dwusuwowym bardzo ważne jest odpowiednie odprowadzenie tych spalin i ma to bardzo duży związek z osiągami.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy