Dzisiaj jest 18 sty 2025, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2010, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 8:33
Posty: 125
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Polecam przeczytać

Nowa klasa AMATOR 50ccm

http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/ ... y_2010.pdf




_________________

<a href="http://www.autowcentrum.pl/awc/TAXI-SERVICE/peugeot-306-1994-2/>Mój Peugeot 306 XRD</a>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Czym różni się certyfikat od licencji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 18:38 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
jak zdajesz to dostajesz certyfikat który zamieniasz na licencje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 20:55 
Vip

Rejestracja: 02 paź 2009, 20:37
Posty: 4
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dzięki Ponton, za info




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2010, 22:17
Posty: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
na ' amator 50cc ' cylek musi byc seria ?




_________________

zobacz moją hondę : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47613




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 18:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 13:20
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak nie musi to co oni piszą w tym regulaminie, że nie można nic przerabiać, poza zdjęciem blokady chyba tylko, o ile dobrze pamiętam. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 20:31 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Teraz to już sam zgłupiałem. Wydaje mi się, że w klasie pierwszej dozwolone są wszelkie przeróbki, tylko dzielą się na 50cc i 70cc.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 13:20
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tak brzmi początek regulaminu:

"Wszystkie zmiany w pojeździe i silniku są zasadniczo zabronione, o ile nie są wyraźnie dozwolone względnie opisane w niżej wymienionych punktach. "

A w poniższych punktach odnośnie mechanicznych zmian jest chyba tylko to :

"3.1. Wszystkie fabryczne blokady silnika powodujące zmniejszenie mocy oraz ograniczenie prędkości mogą zostać usunięte lub zastąpione innymi, oryginalnymi częściami."

CHYBA....


Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 20:37 przez 2be, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 22:26 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
2. Ustalenia techniczne dla wszystkich klas

2.1. Tylny błotnik – osłonę przeciwbłotną można usunąć lub skrócić.

2.2. Licznik można usunąć lub zastąpić innym urządzeniem. Powstałe po usunięciu otwory muszą być zasłonięte przesłoną-pokrywą.

2.3. Lusterka, bagażniki, główna i boczna nóżka muszą zostać usunięte. Sygnał dźwiękowy musi zostać odłączony lub usunięty.

2.4. Ze względów bezpieczeństwa należy usunąć lub zakleić taśmą szklane elementy oświetlenia. Powstałe po ich wymontowaniu otwory należy zaślepić Wystające kierunkowskazy muszą zostać usunięte. Wszystkie żarówki należy usunąć.

2.5. Śruba wlewu i spustu oleju musi zostać zabezpieczona drutem, przed samoczynnym odkręceniem się. Powyższe nie obowiązuje w klasie 1 zawodników nie posiadających jeszcze licencji.

2.6. Odpowietrzenie gaźnika musi pozostać oryginalne, a odpowietrzenie silnika (dotyczy
4-suwu) musi być zakończone pojemnikiem zbiorczym.

2.7. Gaźnik musi być zaopatrzony w skuteczny filtr powietrza lub komorę powietrza ssanego.

2.8. Rozmiar opon jest dowolny, jednak z zachowaniem oryginalnej średnicy obręczy koła. Bieżnik jest dowolny. Producent jest dowolny. Wolno stosować opony typu slick i koce grzewcze.
Dozwolone są tylko opony dostępne w handlu. Na początku treningów względnie wyścigów głębokość bieżnika na całej szerokość powierzchni użytkowej opony musi wynosić minimum 2,5mm. Nacinanie profilu jest zabronione. Można stosować dowolne dętki, kominki i zawory napełniające.

2.9. Można stosować tylko paliwo dostępne w handlu publicznym.

2.10 Dopuszczalna głośność wynosi 98 db/A przy 5000 obr/min.

2.11. Dopuszcza się zmianę kierownicy i jej obudowy.

2.12. Zaleca się, aby oba końce kierownicy były zaopatrzone w półokrągłe zatyczki/zaślepki. Muszą one być trwale i nieruchomo zamocowane w rurze kierownicy. Ich średnica nie może być mniejsza niż średnica rury kierownicy.

2.13. Manetka gazu musi natychmiast powracać do pozycji zerowej, jak tylko kierowca ją puści. W takiej sytuacji silnik musi zgasnąć. Gumy rączek są dowolne.

2.14. Narzędzia podręczne muszą zostać usunięte.

2.15. Okładziny hamulcowe są dowolne.

2.16. Śruby, nakrętki, łożyska kulkowe, pierścienie uszczelniające, obejmy węży i zawleczki są dowolne. Stosowanie śrub aluminiowych i tytanowych jest zabronione.

2.17. Dno pojemnika, schowka na kask, może zostać usunięte (wycięte), tylko w celu ułatwienia dostępu do silnika i świecy.

2.18. Starter nożny musi być wyposażony w sprawna sprężynę, zapewniającą jego powrót do pozycji wyjściowej.

2.19. Zbiornik oleju i pompka oleju mogą być odłączone lub zdemontowane.

2.20. Rozrusznik i akumulator mogą być zdemontowane.

2.21. Układ wydechowy jest dowolny. Nie może jednak wystawać poza obrys tylnego koła.

2.22. Jako ciecz chłodzącą można stosować tylko czystą wodę, uzupełnioną np. dodatkiem PRO CCA firmy Silikone. Powyższe nie obowiązuje w klasie 1 zawodników nie posiadających jeszcze licencji.




nie ma osobnych ustaleń dla klasy tylko te co tu CI dałem plus jakieś tam certyfikaty badania lekarskie




_________________

[url]http://toowdie.webpark.pl/ewolucja.gif[\url}




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 0:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2010, 13:20
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
NO to wszystko jasne czyli cylek jednak musi być seria.

MOżna tylko zdjąć blokadę, zmienić wydech i resztę rzeczy związanych z budową.

Dzięki wielkie już wszystko chyba ogarnałęm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 1:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
cylek seria w klasie 2 i 1 50ccm, a praktycznie wszystko inne może być zmienione, wał, wariator, przełożenia, więc wcale nie takie tylko ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 9:22 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
A nie można założyć jakiejś sportowej 50-tki




_________________

[url]http://toowdie.webpark.pl/ewolucja.gif[\url}




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 12:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
W regulaminie jest jasno wyjaśnione że NIE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 12:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2010, 22:17
Posty: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
to co w ' amator 70cc ' też ma być seria ?! nie widziałem seryjnych skuterów z 70..




_________________

zobacz moją hondę : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47613




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Nie, seryjne cylindry obowiązują w drugiej klasie i w amator 50cc, natomiast w klasie amator 70 i 3 cylinder możesz mieć jakikolwiek chcesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2010, 22:17
Posty: 20
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
a czy w klasie amator wymagany jest kombinezon czy wystarczą protektory i rękawiczki ?
nie mogłem się tego doszukac w regulaminie ; dd




_________________

zobacz moją hondę : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=47613




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
W klasie amator chyba nie z tego co wiem kombinezon jest obowiązkowy tylko w klasie III




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 15:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2009, 18:19
Posty: 255
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Dokładnie, kombinezon obowiązuje tylko w klasie 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 13:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2009, 17:45
Posty: 35
Lokalizacja: Czerwonak/Poznań
Pojazd:
a jak mam cylinder stage6 alu 50cm to moge startowac czy nie?
Wkońcu to też jest 50cm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Nie możesz! Cylek ma być seryjny.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy