Dzisiaj jest 12 mar 2025, 12:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2010, 23:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
Siemka zastanawiam sie nad polerko gaźnika. Co o tym myślicie? Co uzyskam po jej przeprowadzeniu? I jak to zrobic? Planuje kupic zestaw polerski do wiertarki ale chciałbym abyście mi doradzili jaki kupić.Jeśli istnieje taki temat to prosił bym o podanie linku i usuniecie postu. Czekam na wasze opinie.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, 0:08 przez xdeers, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 0:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2008, 22:32
Posty: 102
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
polerka kanałów w gazniku jest przydatna poniewaz lepiej przepływa bezyna zwiekszy sie przeplyw bezyny jak i reakcja na gaz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 11:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
Ok a jaki zestaw polerski do wiertarki polecacie?




_________________

Hebo Manston Repica LC
MOTOFORCE RACING
Yasuni R
Dellorto PHBG 19
Polini Air Box
Malossi Multvar
Stage6 VForce3 by Tassinari
Malossi Flay




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 11:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
nie chce zakładać nowego tematu a więc co daje spolerowanie na efekt bliski lustra głowicy w środku i tłoka??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 11:42 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Nagar się tak nie zbiera ale podobno gorzej oddaje ciepło;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Ok to najlepiej do jakiego papieru spolerować tłok i głowice a do jakiego skrzynie korbową bo kolesie piszą że do 400 max bo się woda będzie skraplać. Jak z tym jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy