Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Witam. Mam keeway Matrix z 2008r i takie pytanie bo on ma "sportowy" wydech a jak wszyscy wiedza wydech to jedna wielkablokada i tu nasunela mi sie mysl czy mozna by usunac wszystko ze srodka tlumika dodam ze mam dostep do migomatu i ze chcial bym zrobic to w jak najprostszy sposób i zeby nie uszkodzic tlumika i zeby to ladnie wygladalo po zaspawaniu

Dodam jeszcze ze nie mam pieniedzy na inny tlumik i dlatego decyduje sie na takie cos i prosze o wytłumaczenie co mam konkretnie zrobic krok po kroku
i najlepiej zeby wypawiedzieli sie uzytkownicy którzy juz to robili

przepraszam za błedy ale pisalem szybko bo sie spiesze na spotkanie

Z gory dziekuje za odp.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 18:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Najlepiej przetnij go na pół wywal wszystko ze środka i zespawaj jak masz migomata.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Przy tym wydechu nie opłaca się tego robic. Był już taki temat. Będzie Ci tylko głośniej chodził a na osiągach nic nie zyskasz...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Czyli mowisz ze najlepiej go nie ruszac ?

PS. Kumpel mial taki tlumik przy Yamaha Neos no i wyciagnol wszystko ze srodka i dalo mu o bardzo duzo (V-max 120km/h oczywiscie byla to 70ccm) a kiedy zalozyl do niego stage6 pro replica to mial mula i nie dalo sie tego wyregulowac no i kupil YASUMI no i chodzi teraz jak na keewayowskim tlumiku tylko ze inny dzwiek jest troche


Ostatnio zmieniony 13 lut 2010, 11:50 przez Nawrot Matrix, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Na tym tłumiku 120 :roll: to jest nie realne chyba, że miał hebo monston.
Po 1 jaka to 70 ?
Po 2 co za yasuni ma Twój kolega?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 19:32
Posty: 11
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
rozetnij go na pół lub w kilku miejscach ja pociełem na jakieś 6 czesci :D i potem dobrze pospawaj ale to nic nieda jeszcze trzeba końcówke rozebrać w tej rurce nawiercic dziur nawet duzo miejszy takich z 5 mm i wate kupic np hebo tak jak ja i na v-max prawie nie zyskał ale na przyspieszeniu to to jak uj ;) idzie eleganco i z 1,5 konia wiecej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 9:34
Posty: 50
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
a mógł bys wrzucić fotke jak wyglada taki postawany w 6 miejscach poniewaz chce zeby bylo estetycznie i zeby nie bylo widac ze bylo cos robione bo ojciec sie skapnie i bedzie problem i takie jeszcze jedno pytanie tlumik jest fabrycznie spawany w 3 miejscach i cz jak bm go rociol na tych spawach i wszysko jakos wycisnol to nic sie z nim nie stanie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 19:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
przetnij go na pół weź grube wiertło rozwiertaj te gówn@ tam i git :)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 19:32
Posty: 11
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
zalerzy czym pospawasz u mnie widac ale pomalowałem to sie w oczy nie rzuca a spawał mi znajomy zwyklym migomatem a jest jakis niepamietam nazwy z inna koncowka ze niebylo by widac a ja mailem orginalnie w 6 miejsach bo ja mialem tlumik od yaroxa nie od matrixa ale ojciec i tak sie skapnie bo musisz obciac ten zawirowywacz bo to moc zabiera chyba ze zaspawasz od srodka ii przykrecisz ;)


edit: fotke zrobie dzis wieczorem albo jutro.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, 15:40 przez boruwa19941, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2010, 23:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2009, 14:55
Posty: 18
Lokalizacja: Okrzeja
Pojazd:
przy chiniolu nie warto robić takich rzeczy przy tłumniku kolega w chiniolu rościoł tłumnik na pół wywalił z niego wszystko i jak mu 50km/h jechał i tak jedze nadal i nic mu to niedało...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy