Dzisiaj jest 22 paź 2024, 11:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Hebo NG czy Malossi Multivar ?
Malossi Multivar 68%  68%  [ 26 ]
Hebo NG 32%  32%  [ 12 ]
Liczba głosów : 38
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2010, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam! Tak jak w temacie zadaje pytanie co lepsze, Hebo NG czy Malossi Multivar ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 15:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 0:41
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja polecam Multivar, bardzo zywotny i obejdzie sie bez wiekszej regulacji. W Hebo masz w czym sie bawic, regulowac itd. a osiagi bardzo zblizone wiec niwiem czy jest sens w takie zabawy ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 17:14 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Podobno Hebo jest ciężej regulować, ale za to osiągi są znacznie lepsze. Chodź to tylko jest teoria :P W rzeczywistości różnie bywa :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Miałem Hebo i się mi na nim dobrze jezdziło ale żywotność ma kiepską :( no i raczej wybiore multivara :)

żeby nie zakładać drugiego tematu to jakie sprzęgła polecacie ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 13:00
Posty: 276
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A ile masz kasy do wydania? :P




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Polini 2 i 3 G, stage6 racing torque control, hebo r. Zalezy jeszcze jaki masz setup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 18:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 0:41
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Moje pytanie to ile multivar daje na v-maxu, bo ostatnio spotkałem sie z opinia 15km/h to chyba nie jest mozliwe na samym wariatorze ?! :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
dlaczego nie, przy dobrej regulacji jest to możliwe. Wracając do sprzęgła mogę na nie wydać koło 250zł -nie koniecznie nowe




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 13:00
Posty: 276
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Stage6 Sport Pro, Hebo N lub Polini Speed Clutch. Ceny tych sprzęgieł nie przekraczają 250zł za nowe a nie są złe.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 20:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 0:41
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Hebolini pisze:
laczego nie, przy dobrej regulacji jest to możliwe.

Jakiej regulacji chodzi o rolki, prawda ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Hebolini pisze:
Miałem Hebo i się mi na nim dobrze jezdziło ale żywotność ma kiepską


:shock: Oczywiście ślizgi wariatora jak i rolki to dostają po dupie w nim ale gładź jest w super stanie,najeździłem już 5tyś km i ani śladu że jakiś rowek czy coś.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No tak głównie ślizgi i rolki, ale nie tylko.
Jeszcze mam takie pytanie czy zakładając Multivara do minarelli będzie trzeba zakładać jeszcze pare podkładek przed wentylatorem, żeby nakrętka wału dobrze dociskała ? Bo w Hebo NG niestety ale było to konieczne.




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 17:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Bo w hebo pewnie miałeś krótszą tulejkę czy coś ;) ja zawsze dla pewności dociskania daje na wentylator cieniutką podkładkę sprężynową.. I w ten sposób mam odpowiedni docisk talerza :mrgreen:




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Jak potrafisz regulować dobrze to Hebo NG na rolkach Polini. Jak nie to Malossi Multivar.




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No tak miałem Hebo z krótką tulejką :P a malossi ma normalną jak seryjny wario czy też krótszą ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 17:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Taką samą ,chyba że kupisz używany i masz skróconą ;) Ja ostatnio kupiłem multivara i patrzyłem na tulejki to są takie same :D




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Zdecydowanie polecam multivara. U mnie w Minarelli leżącym dużo dał, długa żywotność i cena przystępna.




_________________

Ha.wbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
No to w takim razie biorę multivara, a tulejke ma napewno taka sama jak seryjny ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 21:49 
*

Rejestracja: 29 sty 2009, 19:07
Posty: 68
Lokalizacja: poznań
Pojazd:
w ręku mam tuleje seryjną skróconą o jakieś 2-3mm i ma identyczną długość jak ta z malossi:)




_________________

Itteco pt 50 95r.
minarelli vertical

cylinder eurocilindro 50cm3
wkładka powietrza double layer stage6
wario malossi multivar
wydech metrakit hand made
sprzęgło tec evo racing
sprzedam skuter!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 22:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
JA bym wziol HEbo NG..




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy