Dzisiaj jest 28 lis 2024, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pegasus Solero
Post: 15 lut 2010, 19:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Witam jestem nowy na forum.

Oto mój Pegasus Solero 50.

Zakupiłem go w tamtym roku we wakacje.
Nabite ma astronomiczne 30000km jednak po 25kkm był mrobiony generalny remont wraz z uszcelniaczmi łożyskami i nowym wałem. Cyl też został wymieniony.

Parę fotek (stare,zaraz po kupnie):
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mam też do was pytania:

1. Ktoś stłukł mi lewe lusterko. W związku z tym pasowałoby je wymienić i teraz pytanie jakie lusterko by tu pasowało może F1 bo nad takim myślałem.

2.Jak mógłbym go podrasować optycznie?

3. Po wymianie przełożeń powyżej 40 km/h skuter wyje, lecz jeśli rozpędzę się do 70 km/h to jak odpuszczę gaz i bedzie sam się toczył 65 to nie wyje . Co to może być??
I czy ma ktoś schemat przełożeń w TGB gdzie powinny być podkładki i w ogóle.


PS. Kupię też oś tylną w dobrej cenie przystępnej jakby ktoś miał.

pozdrawia


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 9:54 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
1. Lusterko F1 z gwintem M8 jeśli się nie mylę.

2. Ja bym wywalił tylni błotnik, wstawił przedłużkę amortyzatora i ewentualnie kierownice downhill.

3. Sprawdź rolki i stan paska, bo jesli to by było coś przełożeniem to by wyło nawet gdy odpuszczasz gaz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 10:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 12:16
Posty: 143
Pojazd:
sebek_TGB pisze:
2. ewentualnie kierownice downhill.


Nie widzisz że ma lampe w kierownicy to by musiał sie duzo się bawic :roll: .By musiał znaleźć jakieś inne światła od np. roxa.To dopiero pół sukcesu jeszcze by musiał je dopasować czyli musiałby bawić się z plastikami.Myśle że to za duzo roboty.


Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 10:38 przez patryk2244, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 10:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jak chcesz mieć fajny tuning optyczny to przecież nie kupisz jak do 126p zestaw spojlerów. Musisz sam coś fajnego wykombinować ;-)
Co do optyki to właśnie kierownica i lampa z innego skutera. :<




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 11:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 12:16
Posty: 143
Pojazd:
No to może mu pomożesz to zrobić chociaż kilka rad dać bo jest nowy.Bo skoro tak mówisz to chyba wiesz jak to zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 11:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dziękuję za odpowiedzi

rzeczywiście moje rolki są z deka zjechane jak zrobi się choć trochę ciepło to je wymienię

próbowałem już wywalać błotnik tylni i rejke na przekładnię ale nie wyglądało to za dobrze

tak jak już ktoś powiedział z kierą downhill byłby problem jako że nie mam doświadczenia w pracach mata szklana + żywica i w ogóle ciężko byłoby w tą owiewkę cokolwiek wsadzić gdyż ta szara część to jest sama tak maska a ta niebieska jest oddzielnie

aha i co myślicie o lusterkach revo F1 z mieloch (chodzi mi o te tańsze) miał ktoś z nimi styczność??

pozdrawiam



EDIT:

Pasek był wymieniany niedawno na nowy ale nie wiem czy dobrze go dobrałem. Zna ktoś może wymiary Paska do TGB??


Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 11:18 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 20:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kurcze nie wiem czy brac to lusterko revo a jak tak to jakie carbon czy srebrne

i niech ktoś mi odpowie na pytania z poprz. postu


sory za PPP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
UPP

wziąłem się za robienie nadkola

oto foty

pierwsze przymiarki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


"profesjonalny" uchwyt rejki na przekładnię:

Obrazek

i tak się to będzie trzymać na przekładni:

Obrazek


a tutaj wersja z nadkolem i błotnikiem:


Obrazek

no i finalna razem z nadkolem błotnikiem i rejką:

Obrazek

Obrazek

na tym drugim zdjęciu błotnik wyszedł krzywo nie żeby koło takie było :P

aha i co do nadkola to 2 pytania:

1. powiedzcie mi co dokładnie mam kupić aby je wykonać
2. bak oraz zbiornik oleju trzymało takie jakby "nadkole" które mocno wystawało poza obrys linii z tyłu tak jak bak w innych TGB np 303 dlatego go usunąłem i teraz pytanie co zrobic aby bak i ten zbiorniczek się trzymały jak to przymocować??????


aha i zamawiam lusterko lewe revo F1 takie: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a28b5ba323

i też 2 pytania:

1. jakie brać carbon czy chrom??
2. czy ktoś miał z nim styczność ?? jakie są duże jaka widczność i jakie wytrzymałe??

pozdro
i z góry dziękuję za odpowiedzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
1.Bierz chrom,
2.Te lusterka sa bardzo bardzo małe...




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2010, 13:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
aha a co z nadkolem??
"1. powiedzcie mi co dokładnie mam kupić aby je wykonać
2. bak oraz zbiornik oleju trzymało takie jakby "nadkole" które mocno wystawało poza obrys linii z tyłu tak jak bak w innych TGB np 303 dlatego go usunąłem i teraz pytanie co zrobic aby bak i ten zbiorniczek się trzymały jak to przymocować??????"

i jest jakas alternatywa dla tych revo

cos z lepszą widocznością i ładne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 15:48 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
seb94, Co to tuningu optycznego to wg. mnie jakbyś w miejsca wlotów (tych z przodu) wsadził soczewki od F12 to by wyglądało meega. No i oczywście usunąć tą lampe z kiery :P




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie wiem jak by to wyglądało

a co do lusterek to jakie inne oprócz f1 żeby było w nich widać coś

i żeby pasowały??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:50 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
seb94, Daj fote centralnie od przodu to ci zrobie vt ;)

A nawet jak i nie to daj fote. Chętie photoshopem się pobawię :P




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 18:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to weź może którąś z tych powyżej

i daj gg to Ci dam centralnie przodu
jak chcesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 13:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nadkole wersja v2 bo tamto z deka zamokło

Obrazek
Obrazek


i jak myślicie lepiej z błotnikiem czy bez???

i jakie lusterka kupic bo f1 za małe jaka jest alternatywa dla nich

i czy nadkole zrobić tradycyjnym sposobem czy z blachy ryflowanej bo znam osobę która by mi z blachy zrobiła

tylko odpowiedzcie a nie jak w poprz postach tylko na pół pytań [/list]


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 13:46 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 16:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
odpowie mi ktoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 17:29 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
1) Lepiej z błotnikiem żeby nie chlapało
2) Zwykłe za 20zł szt.
3) Jak łączysz cały tył to szpachluj a jak nie masz zamiaru to z blachy




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 12:16
Posty: 143
Pojazd:
Ja bym ten błotniczek to na biało maznął wtedy to by wszystko ładnie sie złączyło i gra gitara.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a co do usterek to jakie bo za 20 zł to tylko małe łezki a to ładne musi być też




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 19:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a może zrobić tak jak ma ten across (posłużyłem się zdjęciem z allegro)

Obrazek

Obrazek



bo są 2 opcje teraz:

1. tak jak ten across ma i do tego założyć stożek, przedłużkę amora 2.5 , chwytak chromowany powietrza i te lusterka http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 90c71bcaba

2. czy może to samo tylko z rejką na przekładni i nadkolem z blachy ryflowanej z wyciętym tgb znaczkiem w nim:

daje fote wzoru który wykonałem:

Obrazek





mówcie która opcja 1 czy 2

i wasze ewentualne pomysły


aha i jaki tani stożek do tego skuta dodam że gaźnik to mikuni


Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 19:05 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy