Dzisiaj jest 01 mar 2025, 14:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
Witam

\posiadam XP6 z 2002r. Silniczek ładnie odpala, ładnie wkręca się na obroty, lecz gdy jest juz na wysokich obrotach zaczyna wariować <niskie obroty -> wysokie obroty -> niskie ->wysokie ....> Strasznie kopci i pluje olejem przez tłumik. Gdy wrzuce bieg i puszcze sprzęgło na wysokich obrotach odrazu traci całą moc i ledwie rusza.

co moze być przyczyną?|

Wyczyscilem cały gaznik, swieca zmieniona


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 14:35 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
niewyregulowany gaźnik , albo za duża dysza w gaźniku. Jeszcze napisz kiedy ci się to stało coś wymieniałeś czy tak nagle ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 16:02 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
taki juz kupiłem. A moze byc to wina słabej kompresji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 16:06 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
tez najlepiej sprawdz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 20:16 
*

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:59
Posty: 82
Pojazd:
Ja wiem co to może być bo miałem tak w swojej Motorhispania też wyrzucał olej przez wydech i to samo było co ty piszesz, nie chce cię straszyć ale był to cylek do wymiany :( Kupiłem moto i już po 50 km była lipa byłem załamany ale kupiłem cylek 50cc RMS za 250zł i śmiga do dzisiaj. Najlepiej sprawdź kompresję albo od razu odkręć głowice i tak dalej :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 18:45 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
no i stało się. Moto rozebrałem, zdjąłem głowice i cylinder. Tłok z pękniętym pierscieniem ledwo trzymał się na zabazpieczeniach. Rysy i czarny osad na tłoku niczym nogi araba w epoce kamienia. No ok. Cylinder w miare wygląde, głowica tez. Pojechałem, kupiłem nowy tłok. Założyłem. Nalałem borygo. Pierwsze kopnięcie - brum brum brum... CHODZI! . Wszystko ok, kompresja ok. Chodzi jakiś czas i przekręcam manetke. Wkręca się pięknie na obroty, lecz znowu to samo. Na wysokich obrotach - ,,raz kręci mocno, raz spada na wolne''. No nic. Przejażdzka. Jedynka, Gaz, sprzęgło puszczone i dupa. PRzejechałem 3 metry i moto nie ma siły jechać. No nic. Zgaszam, znowu na warsztat. Odpalam. Chodzi na wolnych obrotach jak marzenie. Daje gazu, wkręca sięjak talala i znowu wariuje. Z tłumika czarna ciecz. No nic - mysle, może to borygo dostaje się do komory spalania. Spuszczam całe płyn i odpalam bez. Chwile chodzi, gasze bo się grzeje. Odpoczywa 10minut. Znowu odpalam, wkręcam na obroty no i wszystko ok. Z tłumika pluje troszeczke - pewnie resztki, które zostały. Jazda próbna - znok. Znowu 2-3 metry i nie ma siły. Kompresja jest bardzo dobra.

Ma ktos pomysł, czego moze to być wina?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 20:35 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
źle zapłon wyregulowany ale tutaj chyba nie ma regulacji (sprawdź) , a jak nie to to pozostaje regulacja gaźnika , zacznij od przeczyszczenia , napisz jaka masz dysze główną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
Powiem tak. 20 minut temu wróciłem z warsztatu. Odpaliłem go. Chodził 30minut. Co jakis czas manetka do konca dokręcona a on wcale nie chciał wkrecic się na obroty wysokie. Z tłumika dymu pełno. Gaznik czyscilem.

Jak sprawdzić jaką mam dysze? Po czym to poznać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 13:45 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
powinien pisać na niej rozmiar , spróbuj regulacji gaźnika według tematu który znajduje się tu na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 18:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik jak to nie pomoże to pewnie padł simering na wale.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
jak ostro kopci to sprawdz czy w skrzyni jest olej jak niema to moze motor miec uszkodzony simering i brac ze skrzynki




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
Odpaliłem go dzis po przyjsciu ze szkoły. Chodził z 30 minut. Przejechałem się i dupa. Wyregulowałem gaźnik jak napisano na forum. Cud, miód i malina. Juz nie przerywa. Na wysokich obrotach chodzi jak talala. Kopci nadal. Wrzucam jedynke, pełna moc a on jedzie powoli. Mysle więc - tarcze sprzęgła. Spuszczam wode, spuszczam olej ze skrzyni - olej o dziwo lekko szary - to znak, ze woda dostała się do skrzyni. Uszczelka była nie szczelna przy pompie wody. Pokrywa zdjęta, próbuje dostać się do tarcz sprzęgła - bez wiekszych problemów. O dziwo tarcze wygladają całkiem niezle. Chciałem założyc od sendy 2008r, ale nie pasują, gdyż są za małe. Wyczyscilem więc wszystko dokładnie z pozostałosci po uszczelkach, odtłusciłem i nałożyłem nowys silikon wysokotemperaturowy. Skręciłem i tak zostawiłem. Jutro naleje olej. Jedyne co mnie dziwi, to to, że kopką kopie bez mniejszych problemów, gdy wrzucony jest luz. Na 100 procent jest cos ze sprzęgłem, tylko co? Jutro zaleje olejem.

Ma ktos jakis pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 22:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Choćby i olej ten szarawy mógł powodować ślizganie sprzęgła. Sprawdź simeringi dla pewności nie tylko te na wale ale i wszystkie inne. Uszczelnij dokładnie cały silnik i zalej nowe płyny.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 22:42 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
w tej chwili mam skrecony motor bez zalanego oleju do skrzyni. Próbowałem odpalic. Gdy wrzucony jest luz, to kopka bardzo lekko chodzi, i wcale nie kręci tłokiem. Gdy wrzucam jedynke i kopne, to motor ,,odjezdza.'' Co moze byc przyczyna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 16:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ale kopka kręci się luźno czy kręci czymś w silniku ? Nie odpalaj go bez oleju.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 17:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przyczyną twoich wcześniejszych problemów będzie prawdopodobnie simmering od strony sprzęgła. Bierze olej to więcej dymi/muli, więc koniecznie to sprawdź.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Hmm
Sprobuj wyregulowac docisk sprzegla ta srubką
Obrazek




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:28 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
No ta śrubę się reguluje sprzęgło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:13 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
dokręciłem ją na maksa jak składałem. Ide sprobowac. zaraz zdam relacje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:19 
*

Rejestracja: 09 lut 2010, 17:01
Posty: 13
Pojazd:
sprawa wyglada tak. Srubki na pokrywie nie idzie odkręcic - tej na srodku, a nie chce mi się juz dzis zwalać całej pokrywy, bo mam ja uszczelnioną. Olej na szczescie jeszcze nie nalany. Czy przez tą srubke na pokrywie da się to wyregulowac?


Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 21:19 przez zelkaziom, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy