Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lut 2010, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 11:02
Posty: 131
Lokalizacja: Tuczna
Pojazd:
Tak jak w temacie, chodzi mi o docieranie żeliwnego cylindra 50ccm :wink: Poproszę o wypowiedzi "na pewno", a nie "chyba" :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 10:34 przez Fasola, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 11:20 
*

Rejestracja: 17 lut 2010, 16:10
Posty: 42
Pojazd:
Skuter czy biegowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 11:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 11:02
Posty: 131
Lokalizacja: Tuczna
Pojazd:
Biegowy :wink: Chodzi mi o Derbi Sendę X-Treme SM :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 11:24 przez Fasola, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Przez pierwsze 100Km śmigaj bardzo ostrożnie, nie przekraczaj 4tys. obrotów. Po tych 100Km możesz śmigac już troszke szybciej ale nie wiele, jakieś 35-40 max. Wachluj obrotami, żęby nie robił się tak zwany "próg" , jezdzij delikatnie, i ostrożnie, nie katuj. Docieraj go około 800 Km. Na początku rób częste postoje, żeby cylek nie łapał temperatury i rób bogatszą mieszankę w olej.

EDIT:
Właśnie jeszcze trzeba przed każda jazdą rozgrzewac silniczek, i nie tylko przy docieraniu, tylko cały czas, a na pewno silnik wykażę się dłuższą żywotnością :D


Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 14:16 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 12:45 
*

Rejestracja: 17 lut 2010, 16:10
Posty: 42
Pojazd:
Ale motorek zblokowany czy po tuningu?
@up taką jazde jak wymieniłeś to chyba jak dla mnie zbyt "ostrożna" najważniejsze żeby zagrzać cylinder powoli i nie przegrzewać motorka obroty również nie full, przez pierwsze 100km tak 1/3 manetki potem już po zagrzanym cylindrze i troszeczke dodatkowej dawki oleju można na 3/4 manetki. I te postoje to racja, ja tak docierałem swój motorek. A podaj dokłądne parametry motorku jeżeli po tuningu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 11:02
Posty: 131
Lokalizacja: Tuczna
Pojazd:
Senda to 100% seria :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 21:22 przez Fasola, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Dolkadnei tak jak kolega powyzej napisal, na początku postaw motor i niech sobie chodzi na biegu jałowym( luzie tzw), tylko czasami nie wsiadaj odrazu i manetka do koń○ca, tylko spokojnie na wolnych obrotach,




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy