Dzisiaj jest 22 lis 2024, 23:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: pierścień
Post: 18 lut 2010, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Witam
Ktoś może wie gdzie dostanę chromowany pierścień tłoka.Tłok ma średnicę 40.00mm.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 18:05 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Mieloch ??Jaki cyl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Cylinder oryginalny 50 ccm




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 22:10 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Mieloch/serwis/sklep z skuterkami/sklep z cylkami i tłokami/mechnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 22:51 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A takie pytanie. Czym się różni taki chromowany pierścień od zwykłego??




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2009, 22:17
Posty: 79
Lokalizacja: Raszków kOstrowaWlkp
Pojazd:
moze wytrzymalszy? :wink:




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 22:53 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A co daje tą wytrzymałość?? Chrom?? :lol: :lol:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 22:58 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Wolniej się zużywa ponieważ chrom jest wytrzymalszy na ścieranie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 23:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A no chyba, że tak i domyślam się przez to że silnik może wtedy chodzić pod większym obciążeniem bez większego prawdopodobieństwa zatarcia się. Dobrze myślę??




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 23:10 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Tak możesz kręcić więcej obr bez obaw.Radzę Ci klucha kup tłok,pierścienie,uszczelki i na nowy sezon latasz spokojnie .Mieloch na 100% ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 15:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Ale ja chcę same pierścienie .No i uszczelki też kupię.Jednak wolałbym żeby można było to kupić na internecie.
Mam takie pytanie
Czy ten pierścień jest tylko do tłoka Airsal czy mogę włożyć go do seryjnego tłoka?
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 6f3a4cbb4c




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone


Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 15:52 przez klucha95, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 20:35 
*

Rejestracja: 31 gru 2009, 11:49
Posty: 1
Lokalizacja: Somonino
Pojazd:
Ja bym ci radził kupić cały tłok z pierścieniami bo jak ja kupiłem pierścienie do były minimalnie za duże i nie da rady musiałem kupić nowy tłok ;p




_________________

Obejrzyj Mojego NRG
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=429185#429185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
chromowany od zwykłego się różni tym że po prostu jest bardziej odporny na ścieranie i stwarza mniejsze tarcie w cylindrze przez co są minimalnie lepsze osiągi




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 8:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
lukasz1012, to pewnie kupiłeś za duże .




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 9:45 
*

Rejestracja: 31 gru 2009, 11:49
Posty: 1
Lokalizacja: Somonino
Pojazd:
nie kupiłem 40mm chyba umiem czytać




_________________

Obejrzyj Mojego NRG
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=429185#429185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy