Dzisiaj jest 01 mar 2025, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lut 2010, 17:45 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 17:34
Posty: 5
Pojazd:
orientuje sie ktos,czy mozna na dt załorzyć taką blokadę obrotów(z jakims włącznikiem) że można przyspieszać do 45 normalnie i dopiero powyzej tej prędkości blokada zaczyna redukować obroty?widzialem takie rozne blokady ale nie wiem czy tam sie z gory ustawia maksymalne obroty czy po przekroczeniu pewnej prędkości redukuje obroty.mial ktos z tym jakis kontakt?


chodzi mi o blokady typu:


http://skuterdoktor.pl/index.php?cPath=386_1011


ta blokada ma mieć tylko na celu to żeby stary myślał że jest zablokowana.


jednak chodzi o silnik am6(yamaha dt) i obawiam sie że w przypadku tylu biegow jeśli blokada będzie na obroty to tym sie nie będzie dało nawet ruszyć;/.


czy te blokady działają tak jak się obawiam? i czy są jakieś które przy 45 nie wiem następuje odcięcie cokolwiek,mogą nawet przy tej prędkości gasić silnik obojętnie co byle by do 45 się normalnie/w miare normalnie rozpędzał rozpędzał.


z góry dzięki.nie wiem zy motorowery to dobry dział


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 11:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ale po co Ci to ? mówiłeś ,,żeby stary myślał że jest zablokowana'' . .Powiesz mu i tyle chyba nie będzie tym jezdził .. Mi się wydaje że ta blokada brokuje obroty . jest to układ elektroniczny więc pewnie cos z iskra ma związane.

ja bym zostawił i nie ruszał , powiedz że masz 3 biegi tylko a reszta zablokowanych hehe




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 12:25 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 17:34
Posty: 5
Pojazd:
będzie jeździł raz na jakiś czas żeby sprawdzić,on ma prawko na moto bo jeździł do momentu aż jego ojciec o mało się nie zabił.


dzwoniłem i sie dowiedzialem;/ z góry trzeba ustawić obroty ale niby ludzie w biegówkach to jakoś montują..;/kurde nie wiem jak to zablokować,skoro ona może być podpięta do obrotomierza to czemu nie do prędkościo mierza?;// myślicie że odczytanie sygnalu z prędkościomierza jest większym problemem niż z obrotomierza? może dam to jakiemuś mechanikowi to założenia prywatnie?


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 12:40 przez cup12552, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 10:19 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 17:34
Posty: 5
Pojazd:
problem rozwiązany,do usunięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 10:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
a więc tak....

gdzies w dziale zrob to sam widzialem ze ktos zademonstrowal jak to zrobic, wystarczy poszukac w tamtym dziale,

Osobiscie sam posiadam taka blokade jest to kostka od ktorej jest wylacznik,

Jadac na wyaczonej blokadzie motor wkreca moze z 4,5 tys obrotow , v-max 55 ,
lecz kiedy przelacze ponownie i jest wlaczony przekaznik to motor sprawuje sie znakomicie v max 95 ;)

Więc jest to mozliwe do zrobienia




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
cup12552, Jak rozwiązałeś problem to pochwal się jak. :D




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 12:58 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 17:34
Posty: 5
Pojazd:
ok,ta blokada miała być taka żeby ją można było łatwo wyłączyć i jeździć normalnie ale też załączyć i w miarę przyzwoicie przyspieszać z nią załączoną więc opcja samej blokady obrotów nie wchodzi w grę.


kupuje większe zębatki takie żeby moto osiągało 90km.h zamiast 100. i ta prędkość on ma przy 12k obrotow na 6 biegu. i wtedy wystarczy zablokować moto tą blokadą obrotów do 7,3k obrotow żeby jechało tylko 55. nie zapominajmy że mamy tylną zębatke na mc więc mc jest taka jak do 8 k obrotów na zwyklych przełożeniach;) i możemy zarówno jeździć zablokowanym ktory będzie sie zachowywal jakbyśmy jechali normalnie nie przekraczając 8k czyli całkiem przywoicie przyspiesza a możemy go odblokować i jechać do 90 z powalającą mocą i przełożeniami,biegi nie skracają nam się aż tam bardzo bo 10km.h mniej przy 6 biegach to wychodzi mniej niż 2km/h szybciej trzeba bieg wrzucac.może na 1 różnica będzie odczuwalna ale na wyższych nie.


tak to według mnie zadziała. a że i tak jeżdże tylko po mieście żebatki na moc i przyspieszenie są dla mnie ogromnym plusem;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy