Dzisiaj jest 06 lut 2025, 4:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2008, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2007, 17:29
Posty: 2
Pojazd:
Posiadam Aprilie SR 50 na gazniku z 2003 roku i mam wielki pare problemow :(

Gdy odpale aprilie jak jest zimna to ładnie chodzi a jak sie juz popyka z 10 min to zaczynaja sie problem :( dostaje strasznie wyskie obroty i nie da sie ich wyregulowac prubowałem juz je regulowac na gaźniku ta srubka co dzwida przepustnice ale to nic nie daje moge nawet wykrencic ja na maxa i dalej ma takie wysokie obroty prubowalem tez regulowac na przepustnicy iglice ale tez to samo wienc prosze o pomoc bo juz nie wiem co sie dzieje :( i czy to moze byc wina gaznika ze jest juz jakis hmm zeputy prosze o pomoc.

Proszę Cię abyś uzupełnił tekst w PL znaki :wink:
Kakol




_________________

...Ride To Live...


Ostatnio zmieniony 21 mar 2008, 16:39 przez Kobyl999, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2008, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
No mi się wydaje że gaźnik masz do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2008, 19:48 
*

Rejestracja: 17 gru 2005, 13:30
Posty: 41
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Siema!

Sądze, że powinieneś pomierzyć silnik czy nie zasysa tzn. fałszywego powietrza. Może być gdzieś nie szczelny i to też powoduje objawu typu wysokie obroty


pzdr




_________________

>>>Suzuki Katana Lc+Polini Sport 70cc+dell'orto19+filtr Polini evo+vario polini speed control+Yasuni Z+Sprzęgło polini 2g evo+zawór polini evo+przekładnia Top racing 16/49+pasek Polini Kevlar+dysza 115...<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2008, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 15:14
Posty: 39
Lokalizacja: Janowiec
Pojazd:
vLto pisze:
Siema!

Sądze, że powinieneś pomierzyć silnik czy nie zasysa tzn. fałszywego powietrza. Może być gdzieś nie szczelny i to też powoduje objawu typu wysokie obroty


pzdr


Niby w jaki sposób chcesz mierzyć ten silnik? Alkomatem?? Na włączonym silniku zatkaj wlot powietrza do gaźnika, jeśli zacznie dobrze chodzić to znaczy, że łapie lewe powietrze. Ale mi się wydaje, że to nie w tym tkwi problem...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2008, 22:28 
*

Rejestracja: 17 gru 2005, 13:30
Posty: 41
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Mówisz, na włączonym heheh ja proponuje zgaś i wyrzuć kluczyk...;)
Ściągasz obie połowy silnika i idziesz na specjalistyczny pomiar. Chyba, że tu "kolega" powyżej umie inaczej to się zgłoś do niego;), choć wątpie czy... zresztą nvmd.

pzdr;)




_________________

>>>Suzuki Katana Lc+Polini Sport 70cc+dell'orto19+filtr Polini evo+vario polini speed control+Yasuni Z+Sprzęgło polini 2g evo+zawór polini evo+przekładnia Top racing 16/49+pasek Polini Kevlar+dysza 115...<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2008, 6:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2007, 17:29
Posty: 2
Pojazd:
ja i tak musze kupic Gaźnik bo mam 70 ccm założyłem zimą tylko mam pewne obawy bo ja tam mam króciec 12 czy 13 mm czy jakos tak a Gaźnik jest 19 mm i nie wiem czy mi spasuje bo narazie nie mam kasy na kruciec :( wiecie może cos na ten temat ??

Link do Gaźnika




_________________

...Ride To Live...


Ostatnio zmieniony 22 mar 2008, 14:11 przez Kobyl999, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2008, 8:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Jak masz możliwość pożycz od kogoś gaźnik i to sprawdź mi się wydaje że coś tam jest nie tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2008, 17:36 
*

Rejestracja: 08 cze 2008, 11:34
Posty: 4
Lokalizacja: Rydzyna
Pojazd:
Ja miałem podobny problem z Derbi Gpr 50. tylko ze mój motor sam sobie gazu dodawał... obrotomierz miał do 14 tys i jak na luzie dałes do 5 tys i pusciłes manetke to sam sobie wchodził na 14 tys... próbowałem gaznik inny inne dysze... 4 mechaników go robiło i nic... a wiecie co sie okazało... zimerin byl uszkodzony i od strony zapłonu miał przedmuch... i sobie lewe powietrze brał... wymieniłem zimering... i motor nie do poznania... palił na szczała itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2008, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Sprubuj pocudować tą śrubką obok tej od wolnych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy