Dzisiaj jest 01 mar 2025, 16:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty w Dt 50
Post: 21 lut 2010, 14:32 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Siema, mam problem z moja Dt 50, tzn MBK x-limit.. :) Jest ona z 2006 roku i pytanie kieruje do osob, ktore maja silniki Minarelli AM6. Otóż problem polega na tym, ze jezeli jade w dwie osoby pod lekka górke to odrazu momentalnie spada z obrotów i z np 3 biegu musze redukowac na 1 aa na pierwszym biegu strasznie go zamula. Podkreslam jest to taka lajtowa gorka co kumpel miesza mnie chinczykiem w dwie osoby. V-max mojej Dt wynosi jakies 92km/h, nie grzebalem w silniku tyle co mi PRO mechanik wymienil skrzynie biegów poniewaz jak go kupowalem to mial tryby na 3 biegu zjechane, także silnik seria nic nie tuningowane. Moze to 50cm i nie moge od niego duzo wymagac albo te silniki poprostu tak maja, nie wiem i dlatego z tym problemem zwracam sie do was :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 14:33 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
regulacja gaznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 14:39 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
No wsumie tez sie nad tym zastanawialem ale ten motorek byl u 'PRO' mechanika :d wiec kazalem mu wszystko idealnie przejzec wyregulowac, niby to zrobil ale niestety po wybraniu od niego Dt niestety ona tak samo sie zachowywala wiec myslalem ze to nie przez regulacja. A jak sie go zapytalem co to moze byc to powiedzial ze to te silniki sa takimi Mulami :) nie wiem prosze o wypowiedz jeszcze innych uzytkowników :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 20:16
Posty: 59
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Ja mam DT 50 z 2006 roku i muszę Ci powiedzieć że nie wiem co za bzdury Ci mechanik nagadał że te silniki są mułami.
Powiem Ci że mój silniczek jest super żwawy i pięknie wkręca się w obroty.
V-Max 96km/h a zakładam Leo V6 :)




_________________

Obrazek

Harley Davidson V-ROD MUSCLE ZAPRASZAM : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ce#2165107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 17:51 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
heh wiem bylem wtedy strasznym nowicjuszem i dlatego mu uwierzylem, nic sobie z tego nie robilem. To nie wiem co mam w takim przypadku zrobic, wypowiadajcie sie dajcie jakies swoje najdrobniejsze sugestie. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 20:16
Posty: 59
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Wiesz co miałem podobny problem tylko jechałem sam.
Jade jade i np 6 tyś obrotów nagle spadały tak że musiałem redukować.
Zawiozłem DT do serwisu i okazało się że jakiś kabelek się przetarł, kwestia elektroniki ale nie wiem czy u Ciebie będzie to problemem.
Połączyli jakoś ten kabel i do teraz śmiga elegancko.

Edit

Muszę jeszcze Ci napisać że przy kierownicy jak idzie ta wiązka przewodów to jak tam
skręcasz to te kable się przecierają, w serwisie Yamahy powiedzieli mi że jest to wada fabryczna, że często przyjeżdżają do nich z tym problemem.
Sprawdź to sobie może to będzie to :)




_________________

Obrazek

Harley Davidson V-ROD MUSCLE ZAPRASZAM : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ce#2165107


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 18:15 przez Wrobel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może ten PRO mechanik się nie zna gaźnik źle wyregulował albo coś. Sprubuj samemu wyregulować, zobacz wcześniej na kolor świecy i napisz jaki jest kolor.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 22:34 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 23:48 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Dzieki Wrobel :) popatrze na te kable. Co do gaznika to nie wydaje mi sie, ze to moze byc przyczna. A co powiecie mi na tematy blokady na module? Znalazlem artykul w ktorym jest napisane, ze jesli sie ma blokade na module to silnik moze sie tylko wkrecic do 8.5tys obr/min i pozniej spadaja szybko, silnik zaczyna sie dusic. Co wy na to, moze to jest przyczyna? Nie jestem jakims hajtem w tych sprawach, nie sprawdzalem czy ta Dt ma sciagniete wszystkie blokady wiec moze to jest przyczyna ? Pomozcie :);D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 23:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
No a do ilu ci sie kręci obrotów?? Jakby była zablokowana to by nie szła 94km/h. A jak jedziesz sam pod górke przypuśćmy to tez tak jest?




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 0:04 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Nie wiem do ilu mi sie kreci nigdy sie tym nie iteresowalem :]. No jak jade sam to lajtowo sie zamuli ale wyjedzie bez wiekszego problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 0:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Wrobel, wziąłbym pod uwage jego wypowiedź i taka propozycja z mojej strony żeby wyczyścic filtr powietrza :wink:. I nie wiem czy czasami go nie zalewa własnie na wyższych obrotach jak dostaje więcej paliwa




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 0:50 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Filtr powietrza byl wielokrotnie czyszczony, wiec to mozna odpuscic :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 21:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To może zębatkę masz z tyłu małą i we dwóch go muli ?




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 0:06 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
No widzisz nie pomyslalem o tym, ale czy to bedzie przyczyna ? Hmm... Jutro pojade do garazu obadac jaka to zebatka itd. Ogolnie sprawdze wszystko to co mi doradziliscie :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 0:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
No ale co może mieć do tego zębatka?? Pewnie jest seryjna:D Była podobna historia że moto spadało z obrotów. Najpierw wyczyścił filtr nic nie dało, zminił świece efekt był ale na krótko i pewnego razu zaczął spadać z obrotów zgasł i już nie odpalił. Okazało sie że dziure w tłoku zrobiło:DD




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 0:21 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
hehe:D to u mnie takiej sytuacji nie moze byc :) Jak go kupowalem to odrazu obadalem ze ma nowy caly naped czyli zebatka tyl, zebatka przód no i lancuch :) to nie wiem czy to bedzie seria..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2010, 20:52 
*

Rejestracja: 14 paź 2007, 12:29
Posty: 21
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Witam! Ja do dnia dzisiejszego posiadałem identyczny problem. Teraz mój problem został rozwiązany przyczyniła się do tego dysza (130) w gaźniku phbn16. Po wymianie dyszy na (90) jest wszystko super ;)

Pozdrawiam i mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2010, 23:27 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
Hyhh dziekowa wielka po sprawdzam moze to akurat ta dysza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 9:53 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Moim zdaniem masz za małą dysze w gaźniku. Jak ruszasz to jest nim strasznie ciężko ruszyć ??? tzn. musisz go kręcić na obrotach???????

Lub go zalewa ale w to wątpię :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 11:26 
*

Rejestracja: 14 lis 2009, 23:39
Posty: 57
Pojazd:
No wlasnie jest wszystko tak jak powinno byc, ladnie rusza nie musze go wcale wkrecac na obroty. Zalewac tez nic nie zalewa wszystko ladnie chodzi tylko jak ta górke zobaczy to sie jakos tak zachowuje :D To juz nie wiem jedni mowia ze jakies kable sie przecieraja, drudzy ze mam dysze wymienic na mniejsza, aa ty mowisz ze mam na wieksza to jak to bedzie w koncu ? ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy