Dzisiaj jest 01 mar 2025, 14:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Polega to na tym że do 6 tys obrotów jest ograniczone wydzielanie się spalin a od 6 jest ona całkowicie rozregulowane przez to taki kop.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
stefan1994, Mylisz chyba mina AM z rotaxem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Skoro tak to niech jedzie ten koleś do jakiegoś mechanika i sam się przekona i wtedy nam wszystkim powie co to jest jak nie to :) :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 22:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak masz zawór wydechowy to masz cylinder drugie tyle większy niż w am6 i do tego jest przełożenie od wału i jest to tylko w wyczynowych silnikach najczęściej w crossach.
Przykładowy cylinder do am6 z allegro: http://www.allegro.pl/item849481617_cyl ... ml#gallery
i gdzie tu jest zawór wydechowy ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 23:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
No więc kolega nam powie czym jest spowodowany ten nagły kop:*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 1:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak jak wcześniej mówiłem ja bym stawiał na wydech który dobrze bierze w górnych obrotach ale przyczyn może być wiele od przytkanego gaźnika lub źle wyregulowanego aż po tarczki sprzęgłowe.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 9:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Ehh... ludzie
Nagły kop jest spowodowany tym że od 6tysi zaczyna dopiero ciągnąć. Dlaczego? Wydech + mocny wysokoobrotowy cylinder = brak mocy na niskich i potwór na wysokich. Wiem co mówię. Kumpel na takim samym wydechu jak u mnie ma cylek racingowy. Mocy na niskich nie ma wcale, jak tylko złapie rezonans zaczyna iść na koło. U mnie ta moc rozwijana jest bardziej liniowo mimo że powyżej jakiejś bariery dostaje kopa, ale jest to mniej wyraźne niż w przypadku mocniejszych cylindrów.
Ponadto zawór wydechowy tak? Honda NSR - muł do 6tyś. powyżej kop. Zawór wydechowy można tak przestawić żeby moc miał ciągle, albo wywalić go zupełnie, ale nie wiem czy to jest zdrowe dla silnika.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 10:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Nsr Dostaje kopa powyżej 8tys obrotów , a wywalenie zaworu zamuliło by ją kompletnie:*
Wiem bo miałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 10:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A gdzie ten zawor sie znajduje ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zawór wydechowy masz tuż za cylindrem w miejscu łączenia się z wydechem jak odepniesz wydech i zajrzysz do środka przez kanał wydechowy to go tam widać. Jak odepniesz i sprawdzisz to może uwierzysz wreszcie że am6 go nie posiada. A wracając do tematu to jeżeli tak było od początku to znaczy że tak ma być a jeżeli nagle zaczęło się tak dziać to mogło ci się coś np. przytkać w gaźniku.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Suchy, Dokładnie to w skrócie napisałem na poprzedniej stronie.

Wiem Mati, ale sam widzisz że nadal dyskusja zmierza w innym kierunku niż powinna.
Suchy


Spoko :wink:


Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 14:35 przez mati590, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ja tak miałem jak go kupilem ze wskakuje na obroty a tu kop no nie wiem jak bedzie cieplej wiosna to zajrze tam czy jest jakis zawor zrobie zdjecie i wrzuce . A tak na teraz to Dzieki i Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 12:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
moment obrotowy np w nsr jest po częsci regulowany przez zawór wydechowy ( ciągnie od ,,dołu'')


Dodam ze w supemoto/cross typu 50ccm nie ma zaworu wydechowego .

Suchy . jak jest zawór sprawny to ciągnie dobrze od dołu ma 2 fazy otwarcia. :) Wiem bo sam mam :) ale zablokowany do 75% się otwiera , więc nie osiągam pełnej mocy przy górncyh partiach obrotow ;/ :D

Przy cylindrze jest z boku idą do niego linki i jest silniczek sterujacy . jak poprzednicy napisali.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 12:24 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 15:43 
*

Rejestracja: 19 lut 2010, 14:31
Posty: 7
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Pojazd:
AM6 nie ma zaworu wydechowego. A z tym momentem od 6 tyś. jest tak , że wydech jest wyliczony aby w tych obrotach silnik osiągał największą moc. :cool:




_________________

XP6---> 80cc Top Performance---> 16/95 dellorto----> Conti CHR-----> 14/52----->130 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy