Dzisiaj jest 04 mar 2025, 14:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2010, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
witam wczoraj gdy czysciłem gaznik sprawdziłem kruciec jest 16,5mm czy załozenie 21mm duzo da??? skuter jedzie 65km/h, i spalanie jest 6l/100km czy moze sie zwiekszyc?? z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 11:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Przecież to gaźnik ustala ile ma dojść paliwa do silnika, a nie króciec. Zmienia się go w poważniejszym tuningu, żeby nie ograniczał przepływu.

Co do spalania to:
-Wyczyść filtr
-Wyczyść gaźnik
-Wyreguluj gaźik

Jak to nie pomoże, to trzeba będzie ssanie zobaczyć...


ps. masz w nim jakiś tuning?


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 11:13 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 12:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
nie mam zadnego tuningu. masz jakiegoś linka o regulacji peugeota?? i wydaje mi sie ze chodzi nie równo na wolnych obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tak równo nie będzie chodził, bo to jeden cylek itp...

Co do regulacji to pokaż jaki kolor ma świeca, pewnie czarna :P
6l/100 to o 2l za dużo :lol:

Ten filtr wyczyść !! dopiero później jak nie będzie efektów to regulacja.


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 15:19 przez klikszen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
filtry był czyszczony pare tygodni temu


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 21:09 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
tygodni.. To wyczyść ponownie, to tylko 3 śrubki do odkręcenia :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 8:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
ale po czyszczeniu było zrobione jakies 10 km i cały czas stoi a ta vivka wczesniej jak czysciłem to tyle samo paliła niezaleznie od filtra jak był brudny to muliło ja


Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 8:14 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 14:02 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Jak muli to pewnie sprężynki masz źle dobrane ja też tak miałem wymieniłem i nie muli. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
ale mi muliło jak miałem filter nie wyczyszczony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2010, 23:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Tu masz wszystko: http://www.speedfight.com.pl/modules.ph ... ge&pid=135 Art świetny :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 16:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
link nie działa :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 19:31 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
w ogóle w czym masz problem kolego bo nie rozumiem trochę :P Pytałeś o kruciec, zmiana krućca na większy nic Ci nie da. Zrób coś z tym spalaniem bo jest ono za duże o 2-2.5L. Przy takiej dawce paliwa i zdrowym silniku to on powinien ci z 90-100 lecieć na seryjnych gratach. Sprawdź czy masz dobre membranki w krućcu, wyreguluj gaźnik bo na benzyne nie wyrobisz :P :P :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
kolego jak czytałem o regulacji to pisało ze srobke od mieszanka i obrotów wkręcic do konca a ja teraz cały czas mam mieszanke wkręconą bo jak wykręce to nie chce sie bujnąc 20 max a potem sie dusi i z tłumika strzela. w sobote sprawdze te membranki. a mniej wiecej o ile obrotow musi byc mieszanka wykręcona


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 21:04 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 23:37 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Rozgrzewasz silnik wkręcasz do końca śrubkę od mieszanki i wykręcasz ją co 0.5 obrotu aż do tego momentu gdy silnik będzie idealnie reagował na ruch manetką. Tak mniej więcej to ustawią się ją od 1.5 do 3 obrotów. Jeżeli masz na maxa wkręconą to normalne że on ci tyle chla :P Tylko dziwne jest to że jak mówisz że masz wykręconą to ci nie jedzie więcej niż 20km/h :/ Możliwe że masz za nisko iglicę ustawioną i jak wykręcisz śrubkę od mieszanki (czyli dasz mu więcej powietrza) to zaczyna się dławić bo ma za mało benzyny. Sprawdź te membranki w krućcu i jak jest ustawiona iglica (na którym rowku). Niestety bez grzebania i szukania nie dojdziesz do tego jaka jest przyczyna...




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
iglica na 90% jest na maxa w góre a moze coś z dysza jest nie teges moze inna??


Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 17:26 przez edward, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 19:58 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Już sam nie wiem co może mu dolegać... Może rozbierz gaźnik zobacz jak masz ustawioną iglicę, jaką masz dyszę(rozmiar) wyczyść wszystko.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
edward, Mówisz że iglice masz na maxa w góre... To znaczy że masz najmniej paliwa.. Ustaw na połowe to będzie dobrze.. Ale jakim cudem on Ci 6l/100km brał to ja nie wiem :D :P




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Co do tego spalania, to sprawdź membranki czy odstają, teraz mi się przypomiało.. :lol:
Miałem tak samo u siebie, tylko, że palił 8l...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 15:57
Posty: 142
Lokalizacja: krobia
Pojazd:
a gdzie sie znajdóje dysza w moim gaziorze mam seryjny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Odkręcasz komorę pływakową od spodu gaźnika (jest na 2 śrubki) i ukazuje ci się pływak. On jest zawieszony na takim metalowym pręciku, który z kolei jest przykręcony śrubką. Wykręcasz śrubkę, wyjmujesz pręcik z pływakiem i taką małą jakby torpedą, bo nie wiem jak to nazwać. Jak to wyciągniesz to masz dostęp do dysz. Są one wkręcone w takie wystające rurki i obydwie są złotawe. Większa to jest dysza główna, a mniejsza to wolne obroty. Obydwie wykręca się płaskim śrubokrętem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy