Dzisiaj jest 05 sie 2025, 9:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2010, 22:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Potrzebuje parę poradników na temat jak: zmienić cylinder, wyczyścić gaźnik, jak wymienić wał i regulacja rozrządu oraz zaworów. Chciał bym się w końcu tego wszystkiego nauczyć sam bo zawsze prosiłem kolegę o pomoc :P. Jeśli ktoś b mógł dać chociaż jeden był bym bardzo wdzięczny.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 22:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
1.Gaźnik odkręcasz i go rozkręcasz i go czyścisz tylko nie ruszaj śrub od regulacji i potem skręcasz i zakładasz.
2.Cylinder jest przykręcony 4 szpilkami odkręcasz je i powoli wysuwasz cylinder .
3.Wał aby go wymienić musisz wyciągnąć silnik z ramy odkręcić napęd czyli wario dzwon sprzęgło potem ściągasz pasek a następnie ściągasz cylinder i musisz rozkręcić kartery ( rozpołowić silnik) i wyciągasz wał a potem ściągasz z niego łożyska i zakładasz nowe o ile jest taka potrzeba albo nowy wał potem to skręcasz najpierw kartery potem cylek napęd gaźnik i zakładasz silnik do ramy..
4.Zawory nie powiem ci bo mam 2 sówa i nie wiem jak się to robi ale jak nie wiesz to lepiej sie za zawory nie bierz bo je pokrzywisz.




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 22:56 przez Matek04, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
no to uzupełnie z tymi zaworami, mianowicie będziesz potrzebować szczelinomierz, i podstawowe klucze.No to tak:
-Ściągasz fotel
-plastik niżej fotela od strony kierownicy
-odczepiasz rurki od głowicy
-odkręcasz głowice
-odkręcasz zawory
-ustawiasz szczelinomierzem
AAA i najważniejsze ! musisz zdjąć z boku plastik od wentylatora i nanieść na siebie kreski, regulować tylko na zimnym silniku, dokładnie pokazane masz na filmiku umieszczonym na forum, robionym przez niemca bodajże :)

@EDIT
Najlepiej rób to z kolega, przerwy muszą być odpowiednie i trzeba dokładnie później to poskręcać żebyś sobie czegoś nie pomylił .




_________________

Peugeot 406 :)


Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 11:43 przez sieku, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy