Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2010, 0:03 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Witam. Posiadam Kymco Nexxon 50, 31 marca kończy mi się gwarancja więc chciałbym go trochę stuningować. Mam kilka pytań:
Ile wyższe osiągi będą po założeniu cylindra 72 ccm??
Ile wzrośnie spalanie??
Jak zdjąć wszystkie osłony, np. żeby wyczyścić gaźnik lub filtr??
Czy warto wymieniać zębatki??
Czy ktoś spotkał się z cylindrem do niego większym niż 72 ccm??
To chyba wszystkie moje pytania. Dodam, ze skuter jest bezawaryjny i po zdjęciu blokad wyciąga ponad 80 km/h. Pozdro.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 17:22 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Też sie dołączę do tematu. A największy problem to dostać się do gaźnika i filtra.Nie wiem jak te wszystkie plastiki pościągać ;/ Dyho a ile ci twój Nexxon wyciąga max na 3 biegu bo mi 52km/h a na 4 biegu tylko 58 km/h.Może wiesz czym to może być spowodowane? Czy to wina złego docierania mojego Kymco? Doradzisz coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:12 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Na 3 to mogę go rozbujać do około 70, ale nie chcę tak silnika katować. Masz zdjęte blokady?? U siebie dzisiaj zdjąłem plastik z lampy, może jakoś zdejmę resztę. Ja swój docierałem tak: pierwsza jazda wytestowałem v-max 45 km/h, pojeździłem trochę tak z prędkością około 35 km/h, następnego dnia już wyciągnąłem 50, potem pomyślałem, ze blokada jest na odpowiedniej prędkości i nie ma co się ograniczać. Więc do 300 km jeździłem prawie cały czas na maxa. Po zdjęciu blokady było 70 km/h. Jeździłem po takich normalnych drogach. Gdy jakoś z kolegą wyjechaliśmy na trochę lepszą drogę (812) to pierwszy raz wyciągnąłem 80 km/h myślałem, że to przez wiatr, ale nie było wiatru a kolega tyle nie wyciągnął. Potem cały czas na tamtej drodze było 80, raz jak jechałem z pasażerem ^^ to wyciągnąłem tam 77 km/h więcej nie miałem okazji testować. A na lotnisku ponad 3 km prostej wskazówka była aż za kontrolką od oleju. Teraz zamierzam wymienić cylinder. A Ty jak swój docierałeś ile masz km zrobionych??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:34 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Ja już mam zrobione 1800km. Ja docierałem jeżdżąc tak 40-50 km/h.Blokadę mi zdjęli po 1000km. Jak chciałem na 3 biegu mu wycisnąć ile się da to przy 52 km/h już jechał na pełnych obrotach ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:44 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
dzisiaj wieczorem jeszcze sprawdzę z tą "trójką":P ale ponad 50 to na pewno pójdzie. Na "dwójce" do 45 się rozbuja. Ale masz tak zawsze czy tylko po zimie?? Jak mój stał całą zimę to tylko 65 wyciągał przez jakieś 10 km.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 13:10 przez dyho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 14:04 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Zawsze tak mam ;/ W serwisie mi powiedział:" Widzi Pan, to jest jeszcze surowy silnik.Skuter powinien po jakimś czasie jechać o wiele więcej" Śmiać mi sie z gościa chciało ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 16:23 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Trochę to śmieszne, bo przecież on już dotarty jest. Koleś chyba nie wie co mówi, jeździłem przed chwilą i na 3 miałem 55k/h ale to nie był max tylko hamować musiałem. Jak jeszcze potem pojadę to sprawdzę dokładniej. A może masz trochę wody w gaźniku i od tego jest taki zamulony??




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 16:28 przez dyho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
A woda w gaźniku wpływa na osiągi? I co zrobić żeby wyciągnąć tą wode?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:13 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Teoretycznie to powinna raczej sama wyparować przy ciepłym silniku, lub może to być coś innego w gaźniku, najlepiej wyczyścić cały gaźnik, ale nie wiem jak się do niego dobrać :?




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:28 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Ja dzisiaj próbowałem się dobrać do filtra powietrza.Ściągnąłem ten przedni plastik co są tam kierunkowskazy, ale nie mogłem ściągnąć błotnika :? Jak k**** ściągnąć te plastiki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:50 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
A jak zdjąłeś ten z kierunkowskazami?? Ja w przyszłym tygodniu się dobiorę do reszty, pewnie dzisiaj bym nie zdejmował tej lampy, ale musiałem skleić zatrzask :angry: Teraz chyba zrobię sobie niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej :mrgreen:




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:54 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Ty a wiesz że ja też robię sobie niebieskie podświetlenie deski rozdzielczej :cool: Z przodu masz jedna śrubkę, odkręć ją. Pod kierownica (koło stacyjki masz 6 śrubek
odkręcasz je i ściągasz ten cały plastik. Ja w swoim nie mogłem błotnika za cholerę ściągnąć :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
dobry chłopaki.
też mam nexxona i z początku roku zastanawiam się nad tuningiem...
co mnie niepokoi?

jest cholernie mułowaty...nie mam blokad a idzie 70km/h..a tu widzę kolega też ma odblokowanego nexxona i idzie lepiej bo 80km/h.
kurcze na początek zrobie przegląd to powiem gościowi żeby sprawdził czy mam jakieś blokady.
dla mnie 80km/h jest prawie nie możliwe...i się bardzo długo rozpędza...




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
dobry chłopaki.
też mam nexxona i z początku roku zastanawiam się nad tuningiem...
co mnie niepokoi?

jest cholernie mułowaty...nie mam blokad a idzie 70km/h..a tu widzę kolega też ma odblokowanego nexxona i idzie lepiej bo 80km/h.
kurcze na początek zrobie przegląd to powiem gościowi żeby sprawdził czy mam jakieś blokady.
dla mnie 80km/h jest prawie nie możliwe...i się bardzo długo rozpędza...




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:02 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Ja dzisiaj byłem w takim serwisie (nie kymco) i się spytałem czy koleś by coś zrobił żeby szedł wiecej.On mówił żę płace 100zł i bedzie leciał o wiele więcej. :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Nie mówił co zrobi?? Ja się zastanawiałem nad tuningowanym modułem zapłonowym, odradzili mi ze względu, że i tak dużo idzie a będzie znacznie więcej palił. Jak na razie pali mi ok. 2 litrów :)
A tu zdjęcie licznika przy około 80 km/h. Co prawda na lotnisku, ale na ulicach też tyle idzie.
Obrazek

Ja nie jeżdżę do serwisu Kymco. Tylko tam gdzie kupiłem czyli Skodex Biała Podlaska.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.


Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 19:59 przez dyho, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Wiesz że Kymco nexxon nie jest blokowany na module zapłonowym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Wiem, ale ja chciałem kupić jeszcze lepszy. Zyskałbym wtedy na przyśpieszeniu.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:08 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Aha rozumiem, możesz coś mi poradzić co włożyć do mojego Kymco żeby to jakoś szybciej jechało? Co najbardziej się opłaci? Tylko tanio :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:11 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Cylinder:P Widziałem kiedyś na allegro aluminiowy za 216 z przesyłką ale już nie ma. Teraz gdzieś na necie jest za 359. Zębatki można wymienić ta w silniku raczej nie, bo zabudowana jest. Ale tą z tyłu na mniejszą i jedziesz szybciej, ale wtedy mniejsza moc a co za tym idzie przyśpieszenie również. Tłumik nic nie da bo to 4T, może filtr stożkowy, nie wiem sam. I spróbuj w gaźniku podnieść przepustnicę, jak się dobiorę sam to zrobię jeżeli jest na środku. To chyba wszystko.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy