Dzisiaj jest 07 sie 2025, 16:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: LC na AC
Post: 17 lut 2010, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 9:09
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Kupiłem silnik Minarelli Horizzontal LC a jednak wole AC czy jest mozliwosc przerobienia tego? Jesli tak to w jaki sposob to zrobic? =)




_________________

ZOBACZ JEDYNY TAKI ZIPP PRO 50/110!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Wyrzucasz pompe wody, chłodnice, zbiorniczek i przewody. Zamiast pompy zakładasz wentylator do tego osłone wentylatora i cylek pod AC.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
zamiast pompy wody zakładasz wiatrak, kupujesz cyl AC i gotowe




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 9:09
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Nic nie bedzie potrzebowało wiekszych przeróbek np. Przerabiania wejsc na wentylator itd?? =)




_________________

ZOBACZ JEDYNY TAKI ZIPP PRO 50/110!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
nie bo wykrecisz te bolce z magneta co trzymaly pompe zalozysz wentylator i w te miejsca przykrecisz je srubkami




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 9:09
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
OKA! Dzieki chłopaki za pomoc w razie czego będę się jeszcze dopytywał ;)




_________________

ZOBACZ JEDYNY TAKI ZIPP PRO 50/110!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 8:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
doprzerobki jeszczebys potrzebowal tej obudowy tzn dwoch na cylek i na wentylator ; D




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 9:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 9:09
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dzieki chłopaki za pomoc silnik juz siedzi w ramie i jezdzi nawet xD




_________________

ZOBACZ JEDYNY TAKI ZIPP PRO 50/110!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
belinea-19 pisze:
ja też tak mam:P silnik roxa i wsadziłem ac

Po co to piszesz?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 9:09
Posty: 79
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Zeby podziekowac za udzielenie informacji. Ludzie który maja choc troche kultury tak własnie postepuja =)




_________________

ZOBACZ JEDYNY TAKI ZIPP PRO 50/110!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
"Jednak wolisz AC"? :roll:
No chyba oszalałeś.
Przecież cieczaki dużo wydajniejsze są- znacznie większe osiągi od AC, mniejsze spalanie, większa żywotność itp.
Na twoim miejscu bym nie robił AC, mówię Ci.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 22:25 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:43 
*

Rejestracja: 22 lis 2009, 20:10
Posty: 40
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Pojazd:
Jedni LC przerabiają na AC a drudzy odwrotnie. Ja w swoim neosie wybrałem przeróbke na LC bo będzie miał wiecej mocy i wieksza żywotność




_________________

Aprilia RS 125 2002r

Dla mnie nie liczy się optyka tylko moc silnika!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
A wału przypadkiem nie będzie musiał wymieniać??




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Cytuj:
Pyniek_GT
*

A co ma wał do chłodzenia w minarelli?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy