Dzisiaj jest 30 paź 2024, 12:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2010, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 18:22
Posty: 8
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów, bardzo Was proszę o cenne rady. Postaram się dokładnie opisać mój problem. Zakupiłem używany skuter jakiś tydzień temu, jest nim Italjet Formula 2T. Problem tkwi w tym, że gdy po niego pojechałem, gościu bez problemu odpalił go wiertarką ze względu na uszkodzoną kopkę i brak rozrusznika. Przywiozłem go na boku- samochodem, zakupiłem rozrusznik. Niestety nie udało mi się go odpalić, a walczę już tydzień. Iskra jest(niebiesko-czerwona) paliwo dochodzi, gaźnik przeczyszczony, cala instalacja elektryczna poprawiona, próbowałem także psiknąć Samostart- zarówno do filtra powietrza jak i bezpośrednio do cylindra. Skuter podczas kręcenia łapie, ale nie potrafi zapalić. Bardzo proszę o pomoc gdyż pomysły mi się już skończyły, boję się zdejmować cylinder, gdyż jest chłodzony cieczą i nie chcę czegoś uszkodzić. Kompresja jest ale skoro nie odpala, więc przypuszczam, że może są uszkodzone pierścienie.. Ale tak nagle skoro u sprzedającego działał? Poniżej zamieszczam filmik, jak ten silnik zachowuje się podczas odpalania.
http://www.youtube.com/watch?v=LOF_xQO-okY
Pozdrawiam:-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 19:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Próbowałeś wstrzyknąć trochę benzyny do cylindra ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 19:40 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Kolego masz przytarty cylinder ... Mialem identyczny problem , nikt z forumowiczow nie odpowiedzial mi na zadane przeze mnie pytanie . Masz za slaba kompresje , sprawdz pierscienie , tlok , gladz bo moim zdaniem na pewno to jest wina cylindra . Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Powiem Ci kolego tak sam mam itala i przerabiałem ten temat , Mebrany do wymiany pewnie albo odstaja lub połamane , w orginale membrany są metalowe (więc moze pekła i przetarła cyl) , Italjet jest to włoski szit sam włożyłem w niego dość sporo bo zatarłem 4 cylki , tera mam 5 . ALe wracając do tematu sprawdź czy nie dostaje gdzie czasem lewego powietrza(guma łaczaca gaźnik z filterem ) też czesta przyczyna , jakbyś doszedł do czego to napisz na gg8584288 bo ttak jak mowie Italjeta znam na pamięć :) Pozdrawiam

A i jeszcze mi sie przypomniało zatkaj reka rure od gaźnika i w tedy spróbuj odpalić , ital ten za 1200 od pokiego on to dawno sprzedał i to ile z 4 osoby to miało , bo to po tunie jest nie wiem czy wiesz


haha znowu zapomniałem zeby zmienić/sprawdzić membranki silnik trzeba z ramy wyjąć




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"


Ostatnio zmieniony 01 mar 2010, 19:54 przez jarek337, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2009, 14:38
Posty: 76
Lokalizacja: Małopolska KPR
Pojazd:
Hehe:D
Nie chcę Cię dołować, ale ja miałem tak samo :P
W moim przypadku też łapał ale nie mógł odpalić.
U mnie problem leżał w cylindrze, tak jak pisze kolega wyżej, ja miałem tak samo był przytarty. Więc sprawdź cylinder:D


Koniecznie napisz jak dojdziesz do ładu co było przyczyną!




_________________

Kąkol pisze:
Może całkiem forum wydupcyć?



" Co wolno wojewodzie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 18:22
Posty: 8
Pojazd:
Witajcie, dzięki wszystkim za pomoc, nie sądziłem że tak szybko dostane odpowiedzi i to najbardziej trafne ;-) Jutro postaram się zdjąć ten cylinder, doradźcie mi jeszcze jak wygląda sprawa w wersji LC? Czy te węże od chłodnicy mogę tak po prostu odłączyć a później podłaczyć bez żadnych problemów?? Jak dotąd miałem chińskiego 4t który się sypał, więc zakupiłem Itala a tu rozczarowanie, miejmy nadzieje ze to tylko wymiana cylka, bo innych przyczyn nie ma typu lewe powietrze, itd.. Bd o wszystkim pisał jak mi idzie i oczywiście jak uruchomię ;-) Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2009, 23:57
Posty: 148
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Też miałem taki problem ze swoim italem i była to wina cylindra tak jak u poprzedników.Z wiertarki też mi odpalał a z rozrusznika i z kopki nie było szans tylko łapał ale nie palił :|
Co do zdjęcia cylindra to musisz najpierw spuścić wodę z chłodnicy i cylka a po wymianie musisz odpowietrzy cały układ chłodniczy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 18:22
Posty: 8
Pojazd:
Zdjąłem cylinder, widok jaki ukazal sie moim oczom to tylko zarysowania na cylindrze i tloku, zadnych wiekszych uszkodzen nie ma, zaobserwowalem w cylindrze ślady rdzy i takie delikatne krople wody wokoł niego.. Miedzy głowica i cylindrem sa duze ilosci wykruszonego silikonu... Wygląda na to ze płyn z chłodnicy dostał sie do cylindra. Wsadzajac tłok z jednej strony jest bardzo malutki luz patrzac pod swiatlo. Dodam zdjęcia cylindra i prosze o uwagi czy warto go zakladac, oddac do szlifu badz kupic nowy.
http://img717.imageshack.us/i/02032010873.jpg/
http://img685.imageshack.us/i/02032010872.jpg/
http://img20.imageshack.us/i/02032010871.jpg/
http://img401.imageshack.us/i/02032010870.jpg/
http://img685.imageshack.us/i/02032010869.jpg/
http://img294.imageshack.us/i/02032010868.jpg/
http://img20.imageshack.us/i/02032010867.jpg/
http://img9.imageshack.us/i/02032010866.jpg/
http://img297.imageshack.us/i/02032010865.jpg/


Ostatnio zmieniony 02 mar 2010, 20:07 przez duczek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2009, 14:38
Posty: 76
Lokalizacja: Małopolska KPR
Pojazd:
Dziwisz się, że nie palił jak powinien:D
Myślę, że co do cylindra to już inicjatywa własna,
Zrobisz co będziesz chciał: oddasz do szlifu czy kupisz nowy jak masz kaskę:P




_________________

Kąkol pisze:
Może całkiem forum wydupcyć?



" Co wolno wojewodzie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Po mojemu to zrób szlif i kup dobry tłok z pierścieniami. Nowego cylka nie kupuj bo masz bardzo dobrego malossiego sporta.

P.S. - Czy na cylku przy głowicy jest taki jak by "uskok" wyczuwalny palcem? To wtedy znaczy że już bardzo się cylek wytarł i trzeba szlif.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 23:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2009, 23:57
Posty: 148
Lokalizacja: ozorków
Pojazd:
Tzw. próg w górnej części cylindra :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 18:22
Posty: 8
Pojazd:
Powiedzcie mi chłopaki czy jeśli tymczasowo kupiłbym cylinder o pojemności 50ccm to podeszłaby ta głowica z 70ccm? Myślę także nad zamianą gdyż chciałbym jak najszybciej jeździć a nie grzebać się z tym. Tak jak mówię, może byc pojemność 50ccm ważne by go szło odpalać i jeździć ; )) Jeśli się ktoś znajdzie to proszę pisac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Pasować to bedzie pasować , ale tak jak to ktoś kiedyś powiedział słaba komprecha będzie , z tego co wiem to italjet LC ma sworzeń na 10 tak samo jak ac przynajmniej ja taki cylek lc do itala dostałem . Choć katany mają już 12 sworzeń .Ale lepiej szlifa zrobić jak na czym jest




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 18:22
Posty: 8
Pojazd:
No i problem rozwiazany, zakupilem nowa swiece za parę złotych i odpalił po paru kopnięciach;-) Po zrobieniu mieszanki w baku jezdzi jak szalony :)) Czyli wystarczylo uszczelki zmienic(w moim przypadku usuniecie nadmiaru silikonu) i nowa swieca. Dzieki za pomoc wszystkim, Pozdrawiam!
http://www.youtube.com/user/duczek1992? ... pQqCGHGyjo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Czy wg ciebie to dobrze chodzi ? Bo wg mnie to raczej nie dziwnie gdzieś chodzi przerywa i wolno jak na 70cmm :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2010, 18:22
Posty: 8
Pojazd:
Spokojnie, ten filmik byl nakrecony gdy nie bylo oleju w dozowniku, niepodlaczone chlodzenie.. Teraz juz wszystko uzupelnione oraz wyregulowany gaznik. Leci konkretnie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No mam nadzieje , że to co mówisz to prawda bo dzwiek tt jest zupełnie inny tak jak by nie wpadał tą komore rezonansową nie wiem jak to nazwać . Ale tak raczej nie powinien chodzić ten wydech :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2010, 18:26 
*

Rejestracja: 19 mar 2010, 18:10
Posty: 2
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Witam ja mam Italjet'a formule 50 AC (Tuning 75cm) nie odpalał i wydałem niepotrzebnie sporo kasy nowa cewka i moduł nawet zawór membranowy po kolej wymieniałem i efekt taki sam nie odpala iskra jest paliwo podaje no i prawie prawie i nie odpala koniec . Okazało się że obcieło klina na kole magnesowym i przestawiał się zapłon raz była iskra a raz nie tylko zawsze przy sprawdzaniu był jak na złość.Tak więc jak wszystko zawiedzie proponuje sprawdzić magneto czy tam wszystko jest w porządku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy