Dzisiaj jest 04 mar 2025, 12:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2010, 20:40 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Siema!

Niedługo zakładam nowy cylinder do mojego speeda i mam zamiar sam mieszać olej z benzyną gdyż ostatnio przez awarie dozownika poszły mi pierścienie. :/ Chciałem się dowiedzieć jak mam przejść na mieszanie samodzielne. Czytałem już kilka tematów na ten temat ale każdy pisze co innego. Gdybyście mogli podpowiedzieć mi co dokładnie po kolei mam zrobić (czy mam coś demontować, odczepiać jakieś linki od pompek czy zostawić wszystko i lać olej do baku) :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 20:48 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 19:15
Posty: 24
Lokalizacja: Wola Blakowa
Pojazd:
ja mam colibra i wczepilem do niego silnik od peugeota zenitha i nie mam zbiornika na olej wiec mieszam paliwo z olejem!! Napewno musisz zaslepic papke wiec wkrec jakies srobki do koncuwek od papki tak aby olej nie wyciekal,linke od papki zostaw tak jak jest tylko ci mowie zaslep sobie papke bo ci bedzie olej wyciekal.nastepnie masz przy gazniku dolot od papki gdzie jest podawany olej z papki do komory spalania, rowniez go zaslep. a nastepnie kup jakis olej do bajury np jakis z firmy orlen 2T czy cos i na 5 litrow bajury dolej i wymieszaj z nia 100ml czyli 0,1L oleju tak jak jest to zalecane nastepnie wlej do baku i musi ci odpalic i chodzic :P




_________________

Sajmon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:17 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
sajmon719 nie wiem czy wiesz ale pompka od oleju jest smarowana olejem jak odłączysz od niej olej to ona się po prostu zatrze i będzie do wyrzucenia. Ja zrobiłem to inaczej, wywaliłem cały dozownik i linkę od niego a miejsce po dozowniku zaślepiłem. Wymontuj dozownik podjedz do tokarza i dotoczy Ci zaślepkę w kształcie dozownika (ja tak zrobiłem). Tylko weź ze sobą dozownik żeby wiedział jaki ma mieć kształt i wielkość ta zaślepka. A takie odpinanie dozownika na chama jak zrobił to sajmon719 to chyba tylko dla takich ludzi którzy robią wszystko na odwal. Aby tylko chodziło i tyle... SKUTER TO NIE ROWER PANOWIE :wink: A co do oleju to miesza się 5l-150ml a przy docieraniu 5l-200ml.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:22 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 19:15
Posty: 24
Lokalizacja: Wola Blakowa
Pojazd:
Kylo93 a jak jest napisane na kazdym oleju?? 100ml na 5l oleju w kazdym poradniku to znajdziesz tak jak jest zalecane tak sie robi!! A za przeproszeniem jak on chce przejsc na normalne mieszanie to po co ma miec papke jak i tak mu juz ona bedzie zbedna!! :P




_________________

Sajmon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:30 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ale zawsze lepiej wlać 150 ml :wink: Ale po co ma ją zacierać ???? I po co ma w ogóle siedzieć w tym silniku ?? Nie lepiej ją wyjąć i zaślepić miejsce na dozownik tak jak mówiłem ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:34 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 19:15
Posty: 24
Lokalizacja: Wola Blakowa
Pojazd:
wiesz moze byc twoj tradycyjny sposob a moze byc moj Hardcorowy :P ja tam jak narazie na swoj nie narzekam mam tak u siebie i nie mam z tym problemu :mrgreen:




_________________

Sajmon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:37 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
sajmon719 pisze:
wiesz moze byc twoj tradycyjny sposob a moze byc moj Hardcorowy :P ja tam jak narazie na swoj nie narzekam mam tak u siebie i nie mam z tym problemu :mrgreen:

Rób jak uważasz twój sprzęt :wink:




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
sajmon719 Robie tak jak ty :)
Ten sposób jest najlepszy ... wywalić wszytsko, zaślepić dziury i robic mieszanke samemu




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 18:57 
*

Rejestracja: 27 wrz 2009, 16:34
Posty: 20
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Dobra czyli wywalić dozownik i zaślepić dziury.

Mam jeszcze kilka pytań mam nadzieję że mnie nie zabiją jak tutaj zapytam.

1. Mam zamiar założyć cylinder Airsal 50cc tylko sie zastanawiam czy lepszy będzie Sport czy Racing (w sumie nie wiem czym one się różnią) chciałbym zrobić na nim przynajmniej 10tys km. Który polecacie :?:

2. Mam jeszcze pytanko o olej. Słyszałem że dobre są oleje Mobil ale nie wiem który dokładnie był by dobry do speeda na docieranie :?:

Słyszałem że aluminiowe dociera się 500km. Czy na pełnym syntetyku dociera się dłużej?

Z góry dzięki za odpowiedź. :)


Ostatnio zmieniony 02 mar 2010, 20:37 przez jan0, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 22:37 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No racing będzie na 100% lepszy :P Kup po prostu jakiś olej do 2T najlepiej pełny syntetyk tylko nie jakieś badziewie tylko coś lepsiejszego. Może być mobil. Co do aluminiowych cylindrów to niektórzy wcale nie docierają tylko nie możesz go przegrzać. Ja tam żeliwniaka docieram 500, aluminium 200-300 wystarczy. Coś takiego kiedyś słyszałem żeby docierać na mineralnym albo na poł syntetyku ale takie skakanie z olejami jest złe dla silnika, bo po zalaniu syntetyku do silnika gdzie był mineralny robi się nagar. Ja docieram na pełnym syntetyku i jest ok.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy