Dzisiaj jest 06 maja 2025, 23:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No to nie wiem zmieniać czy nie??I jeszcze np z jazdy jak dam w gaz to nie wkręca się od razu na obroty...I gdy jest na ssaniu to kręci na większych i lepiej przyśpiesza




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
możesz dać nie dużo większą spalanie się nie zmieni za dużo ale osiągi mogą się poprawić




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
To jak np:będę miał 65 to ile dać większą?Jaką?Przypomne jeszcze,że mam wydech Yasuni R




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:59 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No to daj 75 i powinno być gites. Ostrzegam, że może to być też wina złej regulacji!! :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 21:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A jak dobrze wyregulować??:D




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 16:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No nie wiem. To musisz sam zrobić!! Popróbować, posprawdzać i może Ci się uda.. :), a gaźnik według poradnika.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 18:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Hmm ja w tych poradnikach nie moge się połapać:D




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 19:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No to Ci napiszę po swojemu jak wyregulować gaźnik:
1. Wkręcasz wszystkie śruby do końca.
2. śrubę od mieszanki wykręcasz na 1 obrót (żeby zapalił)
3. Śrubą od mieszanki (przy zaplalonym silniku) kręcisz w lewo (wykręcasz) i co jeden obrót dajesz mu w gas na chwilkę (żeby się wkręcił na obroty)
4. Robisz tak do momentu, w którym silnik wkręci się na duże obroty. (kończysz tą czynnoś, jeżeli po ostatnim obrocie śrubką zaczął tracić obroty)
5. Ustawiasz sobie wolne obroty.
6. Ładnie się uśmiechasz i jedziesz na próbę :)
7. jeżeli jest dobrze to uśmiechasz się jeszcze mocniej, a jeżeli nie to próbujesz jeszcze raz.
:) :D :P :) :< :O :wink: :lol: :D :) :< :O :< : :< :) :D :D :lol:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 19:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ok dzięki....
Tylko nie wiem czy jest sens to tykać jak skuter pali mi na strzała...Tylko na zimnym silniku coś nie chce palić ..I jak jade na pełnym gazie i wychamuje i go zagasze to potem trzeba jakieś 6 sekund kręcić rozrusznikiem żeby zapalił...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 20:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
kmietol, to jeśli tak mi chodzi jak napisałem wyżej to regulować czy zostawić?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 19:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie regulacja gaźnika to 10min roboty, a zawsze jest szansa, że się poprawi np. reakcja silnika na ruch manetką. Spokojnie możesz jeszcze raz wyregulować :wink: :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
kmietol ale ile jest śrub w gaźniku, bo w moim WEBER 12 mam tylko jakąś jedną śrubę i jedną tę wielką od ustawiania obrotów i kurcze nie wiem jak to ustawiać aby dobrze reagowało właśnie na manetkę, a dziś złożyłem swego runnera i jutro regulacja :| :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 22:15 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No kurcze!! To tak trudno wytłumaczyć przez neta :lol: Ta na śrubokręt to paliwo-powietrze (w lewo więcej powietrza, a w prawo więcej paliwa) I tylko tym regulujesz. Wolne obroty zostawiasz na koniec, bo pierwsze ustawiasz je na maksa w lewo (ta duża od obrotów maksymalnie w prawo) Czyli reasumując:
wkręcasz te dwie śruby na maksa i tą na śrubokręt odkręcasz o jeden obrót. Odpalasz i wykręcasz bardzo, bardzo powoli tą śrubkę na śrubokręt, aż obroty będą najwyższe (jeżeli za bardzo odkręcisz to zaczną spadać). Potem tylko sobie ustawiasz wolne obroty tą dużą śrubą i mas wyregulowany :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy