Dzisiaj jest 21 cze 2025, 19:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2010, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Witam.

Mam mały problem.

Chciałbym dodać coś do mojego skutara aby miał większe przyspieszenie i dobrą
prędkość. Blokady już zdjąłem, wywaliłem stary filtr który zastąpiłem stożkiem, ale to wciąż mało . Myślałem nad kupnem nowego wariatora Malossi Multivar lub tłumikiem Tecnigas.
Nie wiem czy opłaca mi się to, czy przyspieszenie podskoczy.

Proszę o pomoc.

P.S. Jeżeli ktoś ma zamiar pisać posty typu "...po co kupowałeś takie chińskie gówno" mogą sobie darować ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
ja kupiłem technigasa kiedys do cpi wrzuciłem rolki 4,5 i podskoczyła predkosc o 7 km i przyspieszenie ...
a wariator jak kupisz to tez podskoczy predkosc i przyspieszenei tylko zalezy jakie rolki wsadzisz ...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
A jaki wariator byś polecał ;) ? Ja zastanawiam się nad dwoma: Polini Speed Control lub Malossi Multivar ale nie wiem który lepszy i czy będzie pasował. Producent mówi że tak choć nie jestem pewien ;].

Najbardziej zależy mi na przyspieszeniu. Jakie rolki powinienem włożyć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
bardziej polecam Malossi Multivar ale to jest moje zdanie , gdzie kupujesz jak na mielochu i producent tak podaje to bedzie pasował




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Tak, kupuję na mielochu.

Jeszcze jedno.

Co bedę musiał koniecznie wymienić gdy włożę cylinder 72ccm NARAKU ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
PeNdReK Stop ! Ale Ty masz 4t czy 2t ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 10:49
Posty: 96
Lokalizacja: pińczów
Pojazd:
łeb se nagwintuj




_________________

Obrazek"STP" - Stunt Team Pińczów Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Ja mam 4T. Rometa 777 raczej w 2T ne produkują ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
tłumik nic Ci nie da, tym bardziej 2 komorowy, jak już to zwykłą przelotówke nie blokowana bez katalizatora, do tego cylindra nic nie musisz wymieniać, ew. gaźnik 4t nie kręci takich obrotów jak 2t więc problem wału i łożysk odpada ;) cylinder jak najbardziej, może nawet lepiej 80ccm ale dla bezpieczeństwa do tego zmienił bym łożyska, wariator malossi dużo więcej pomoże niż polini :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
No widzisz a tak byś na marne komin kupował :) Czyli tak:
Cylinder Airsal 80cc
Wariator Malossi multivar
Dysza 85-90
Rolki około 5.5g-6.5g , sprężyna biała lub żółta malossi, sprężynki hebo niebieskie :P
I styka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Jak z tuningowym cylidrem to malossi multivar to najgorszy wybór. Najlepij Hebo NG (o ile robią to twojego modelu) a jak już coś to poliniego bym radził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 21:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
kaarol Czemu tak uważasz ? :) Podaj kilka powodów, przyczyn i czy kiedyś miałeś do czynienia z kilkoma na raz ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Ok dzieki wszystkim za pomoc.

Mam nadzieję że po włożeniu tych części osiągi zasadniczo się poprawią ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 22:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
kaarol, nieee! ng może i ma swój potencjał ale licz się z kosztami regulacji, a różnica nie będzie prawie zauważalna !




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
W 70 ccm (przynajmniej w 2T) malossi nie wymaga regulacji i leci swoje, a jeśli przy Hebo troche podłubiesz to różnica w v-maxie jest i to znaczna. Malossi ma małe pole do popisu pod względem regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy