Dzisiaj jest 25 paź 2024, 17:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2010, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Pomalowałem już kartery kolorem i teraz muszę dać bezbarwny . Porobiłem zacieki I chce wypolerować tam gdzie zaciek bo słyszałem ze to pomoże. Czy mam to zrobić po nałożeniu bezbarwnego czy przed nałożeniem bezbarwnego ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 17:22 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:47
Posty: 8
Pojazd:
Dopiero jak położysz klar(bezbarwny) polerujesz oczywiście jak wyschnie :)




_________________

LoGiTeCh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 17:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
ale znikną wtedy zacieki?? bo mi chodzi żeby ich się pozbyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Jeśli zrobiłeś zaciek to się go wyrównuje papierem wodnym ! W zależności jak duży zaciek. Jeśli mały to papier około 1000, a jeśli większy to papier około 600. Papier wodny oczywiście. Robi się to przed lakierem bezbarwnym. Potem się odtłuszcza i maluje tym samym kolorem cienką warstwę aby zakryć drobne ryski. Później bezbarwny i gotowe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
faciu3 pisze:
Robi się to przed lakierem bezbarwnym. Potem się odtłuszcza i maluje tym samym kolorem cienką warstwę aby zakryć drobne ryski. Później bezbarwny i gotowe.


co ty za głupoty opowiadasz kolego...
najpierw się maluję bezbarwnym a potem poleruje zacieki a nie na odwrót.
To tak jak byś najpierw pomalował samochód a potem zmieniał błotnik...




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 11:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
to w końcu nie wiem jak mam to zrobić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
faciu3, dobrze mówi. KnapiS, tak jak pomalujesz i zrobisz zaciek i następnie pomalujesz bezbarwnym a potem będziesz to tarł wodnym 600 czy 1000 to zedrzesz bezbarwny i farbę. Po co sobie robić więcej roboty. Jak zrobisz zaciek to go jedziesz papierem i jak zniknie to wtedy bezbarwny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:31
Posty: 248
Lokalizacja: NS
Pojazd:
Zrób tak jak mówi faciu3 bo jak można po nałożeniu szlifować? Najpierw wyszlifuj ten zaciek potem pryśnij farbą ta sama co malowałeś krater a na koniec bezbarwnym pryśnij ;p




_________________

Oceń benelke i zostaw coś po sobie: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=551120#551120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
GustlikNS pisze:
Zrób tak jak mówi faciu3


ale faciu źle mówi bo tak jak on mówi to jest 2 razy więcej roboty a tak to spokojnie pryśnie bezbarwnym, zetrze zaciek przetrze to potem automaxem i będzie gitarka i nie będzie robić wszystkiego na opak.




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 18:30 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
knapis co ty wogole pier*** ?
I automax jest do polerowania metalu ...
Nie znasz sie to nie gadaj glupot !!!




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 13 mar 2010, 18:32 przez Sean12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 20:49 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
wymatuj papierem 2000-2500 zalezy jaki zaciek i potem polerka. ficiu3 nie sluchaj ich tych co mowia ze najpierw trzeba wymatowac ten zaciek a potem bezbarwnym polozyc to jakas glupota u mnie w zakladzie lakierniczym powiedzieli by ze debil a no nie jakis blaszak tylko duza firma wiec zrob tak jak ci poluz bezbar i potem papier 2000-2500




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 12:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
bujek pisze:
wymatuj papierem 2000-2500 zalezy jaki zaciek i potem polerka

Tak to się usuwa drobne "niedoskonałości" już po bezbarwnym.
faciu3, Dobrze napisał.
Jeśli dasz na zaciek bezbarwny to później i tak zedrzesz go szlifując w miejscu zacieku.


Ostatnio zmieniony 14 mar 2010, 12:05 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy