Dzisiaj jest 23 lut 2025, 11:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2010, 15:07 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
v/max tylko 55 ;/ czy to może być wina tego tłumika? bo nie widziałem runnera z tym tłumikiem nigdy. on troszke przepuszcze przy cylindrze;/ cylinder motoforce mam założony i może blokuje go tłumik?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7cb0371882c1bfcf.html


Ostatnio zmieniony 06 mar 2010, 17:28 przez nowak1994, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:09 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No nie jestem pewien. Może jeszcze regulacja napędu. :<




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:11 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
kupiłem rolki 7,5g i juz jedzie te 50-55 a kiedys na tych lekkich to z 30;/ i nie wiem czy cięższe dać czy co;/ a moze to byc przez to, ze jest nieszczelny przy cylindrze wydech? i tam spaliny troche lecą


Ostatnio zmieniony 06 mar 2010, 20:11 przez nowak1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:11 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Możesz mieć za twardą centralkę... daj 5gr :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:14 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
ona nie jest aż taka twarda;/ a i mam sprężynki sprzęgła niebieskie. a jak sprawdzić pojemność cylka? bo jest na nim napis motoforce i nic wiecej;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 13:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Poczytaj temat o regulacji napędu.
Sprawdź kompresje.
Kup uszczelkę wydechu.
Wymień świecę.
Wyreguluj gaźnik (o tym też jest artykuł).

Ogółem kompleksowy przegląd silnika. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 16:50 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
dowiedziałem sie, ze ten tłumik to ktoś od wersji mofa wsadził z jakiegos piaggio;/ on nie jest oryginalny i blokuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 19:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Mofa to wersje skuterów Piaggio które były blokowane do 25 km/h.
Wymienisz tłumik i będzie śmigał cacy.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
jak tłumik jest nie szczelny to też lipa, będzie źle chodził




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
kpkamil, Napisał,że to tłumik z mofy,więc może być szczelny a i tak będzie lipny.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 12:08 
*

Rejestracja: 28 cze 2006, 8:49
Posty: 74
Pojazd:
Ten tłumik to najgorsza padaka jaka może być, kolega mial go w NRG MC3, wymienilismy mu na oryginalny z MC2 i różnica była ogromna, wręcz kolosalna. Przyspieszenie praktycznie 2 rary lepsze...




_________________

NRG MC2 LC ll Polini Sport 70ccm ll Dellorto 17,5mm ll Hebo Next Generation ll Polini 2G Evolution ll Tecnigas RS70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 16:41 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Ma ktoś może jakiś wydech do Piaggio/gilera?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
nowak1994, Ile masz pieniędzy przeznaczone na tłumik?
Postaram się pomóc znaleźć coś dobrego.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
MIałem taki tłumik jest to najgorszy syf. Rozciąłem go i w środku miał taki jak by katalizator Założyłem Airsala T6 70cm nie dość że bardzo się grzał to v max wynosił tylko 70km/h na tym tłumiku. Natomiast przy seryjnym z piaggio nrg MC2 było lepiej ale teraz przy sportowym Top Racing v/max wynosi ok 110km/h. nowak1994, podsumowując ten wydech jest to jedna wielka lipa.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
dzieki za odp:) tłumik już zamówiłem:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 206
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Heh, mam taki sam przy Stalkerze :P Trochę jest zwalony, bo v-max bez blokad to tylko 70km/h, więc chyba on tak blokuje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

http://www.takeagift.pl/polecam:21248




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 12:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Bryłka, Możesz mieć jeszcze przełożenia zmienione lub po prostu silnik już jest słaby.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 15:28 
*

Rejestracja: 02 mar 2010, 17:42
Posty: 136
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
ja na tym tłumiku jechałem niecałe 50. wiec sie ciesz;P a cylek sie grzał na momencie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Przez ten wydech zatarłem Polini for race w moim piaggio nrg. Mój skuter był zprowadzony z włoch i miał już ten cylek w sobie ale wydech seria i się zatarł.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy