Dzisiaj jest 04 mar 2025, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Filtra paliwa na wężyku nie znajdziesz, chyba że poprzedni właściciel sobie założył. Filtr paliwa jest na zaworku membranowym. To jest taka plastikowa rurka wyłożona na ściankach siatką. Tą rurkę wkręca się w zaworek membranowy i ona wystaje do góry w bak.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
on jest pod bakiem? odchodza od niego dwie rurki jezeli tak to wiem o co chodzi ale jak myslisz czyszczenie pomoze cos??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
To co wychodzą z niego dwie rurki to jest właśnie zaworek membranowy. Do niego jest wkręcona ta rurka. A wyczyścić to możesz zawsze... Bo to w sumie tylko jedna śrubka na opasce zaciskowej. Tylko skręć potem dokładnie żeby ci benzyna nie ciekła :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
oki moze to pomoże no i jeszcze filtr powietrza wyczyszcze bo juz dosc dawno nie byl czyszczony:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
No jak najbardziej :) Może akurat powietrza nie dostaje wystarczająco i go muli jak chcesz się rozpędzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 21:11 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jeżeli przerywa na wyższych obrotach to masz źle mieszankę ustawioną albo masz słabą iskrę. Próbowałeś regulować skład mieszanki ? Wkręć do końca śrubkę od mieszanki i wykręć o jeden obrót czyli o 360 stopni bo niektórzy myślą że obrót to 180stopni :P I zobacz jak będzie chodził na bogatej mieszance.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
1 obrót to bogata mieszanka??? :shock: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 23:14 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
David95Tkr pisze:
1 obrót to bogata mieszanka??? :shock: :mrgreen:

No a co może nie ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
dzięki wielkie chłopaki :) po wyczyszczeniu gaziora spróbowałem zwiększyć mieszankę o pół obrotu i pomogło. jest lepiej niż przed tą awarią bo po wyczyszczeniu gaźnika skutetrek ma super kopa na przyspieszeniu no i v-max minimalnie większy :) pod górke jest minimalnie słabszy ale i tak jest git :D boję się tylko że na większej dawce paliwa będzie go dusiło jak dodam gaz przy odpalaniu. mam nadzieje ze jak jutro będę jeździł to wszystko będzie działało jak dzisiaj. jeszcze raz dzięki za pomoc. temat do zamknięcia :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 15:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
kylo93 nie zrozum tego tak, że się śmieje z cb. Skoro 1 obrót na śrubce od składu i ty już masz bogatą mieszankę to bardzo oszczędny silnik musisz mieć. Tak z ciekawości, ile ci spala maszyna /100 ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 15:53 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Kolego jak masz śrubkę od mieszanki wkręconą do końca to masz ustawiony gaźnik maksymalnie na bogato. Przy wykręcaniu śrubki dodajesz powietrza do mieszanki czyli robisz uboższą mieszankę :wink: Ile mi pali ? Około 4.5-6. Tylko że spójrz jakie mam graty... Teraz obniżyłem iglice po remoncie silnika żeby mi mniej palił bo na benzynę nie wyrobie :P :P Myślę że teraz będzie mi trochę mniej palił.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 15:56 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Przy tych częściach niedziwne, że tyle chłonie. Mój na seryjnych częściach, dysza 72, iglica na minimum palił 4,5... Coś pomieszałem i źle zrozumiałem zasadę działania śrubki od mieszanki, stąd ten mój koment :roll: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
kylo93, przy maksymalnie wkręconej śrubce od mieszanki nie jest wcale najbogatsza mieszanka tylko wręcz przeciwnie, jest najuboższa bo tą śrubka ustawia się ilość paliwa a nie powietrza :)


Ostatnio zmieniony 02 mar 2010, 16:59 przez kamyl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 23:07 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
kamyl pisze:
kylo93, przy maksymalnie wkr�conej �rubce od mieszanki nie jest wcale najbogatsza mieszanka tylko wr�cz przeciwnie, jest najuboşsza bo t� �rubka ustawia si� ilo�� paliwa a nie powietrza :)

ehh to wkręć sobie do końca śrubkę od mieszanki i pojeździj tak 5 minut... Wykręć święcę i zobaczysz co się z nią stanie. Będzie cała zalana. A bogata mieszanka to taka mieszanka w której jest więcej benzyny niż powietrza...




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
nie chce sić klucić ale nie masz racji. przy wkręconej śrubce do końca jest najmniej paliwa bo reguluje się nią ilość paliwa więc jak zakręcisz do końca to tego paliwa będzie mało :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 22:27 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie chce się kłucić ale nie masz racji heh. Spoko Ty wiesz swoje ja wiem swoje i gitara :wink:




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
wznawiam temat. wszystko chodzilo dobrze tak jak mówiłem jednak zmniejszyłem mieszankę o ćwierć obrotu bo pomyślałem że jest za bogata no i sprawdziłem czy będzie dobrze chodził. chodził tak jak wcześniej więc już go zostawiłem. skuterek tydzień siedział w garażu i dzisiaj chciałem go przepalić więc się także przejechałem. gdy jechałem zaczęło się znów dziać to co opowiadałem na początku tematu czyli przerywał gdy manetka byla na full jedynie do połowy dało się dać manetkę żeby jako tako jechał. no to pomyślałem że zwiększę o ćwierć obrotu mieszankę żeby było tak jak po czyszczeniu gaźnika. jest teraz trochę lepiej ale jednak dalej trochę przerywa ;/ błagam was pomóżcie mi. od razu mówię że gaźnik dopiero co czyściłem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A masz chociaż sprężynki w śrubkach do regulacji..? Na pewno jak jeździsz po dziurach to same Ci się odkręcają , i dlatego się tak dzieje :D I looknij też na świece , bo możesz mieć złą przerwę..




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 22:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 16:24
Posty: 407
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
sprezynki sa bo patrzylem przy czyszczeniu gaziora a swieca dopiero co wymieniana, przy czyszczeniu byla wiymieniana czyli tydzien temu ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
A pojeździłeś cokolwiek dłużej czy tylko go odpaliłeś i gazuuu. Wtedy ci przerywał i przestałeś jechać czy przytrzymałeś go dłużej??? Ja też tak mam że jak go zapalę na zimno i dam gazu do spodu to przerywa nie jedzie i szarpie, a jak dam połowę to cokolwiek zbiera rozpędu. Mam tak przez około 200m i nagle jest strzała i sqt idzie jak zawsze :mrgreen: Ile masz wykręconą śrubkę od mieszanki??? Ja przy dyszy 72 mam 1,5 obrotu i jest spoko. Dawałem więcej ale wtedy na starcie się zalewał, za to później 90 na liczniku pojawiało się sporo szybciej :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy