Dzisiaj jest 07 lut 2025, 16:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2010, 17:41 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Cześć! Za 2 lata zamierzam zrobić jedyne Evolution w moim mieście (100tyś miesz.).
Jaki skuter byłby do tego najodpowiedniejszy? Myślałem o Zipie SP, ale przecież to AC więc chyba nonsens? Jaki do tego setup w miarę "żywotny" (chociaż 200km na jednym tłoku) :D jeśli powiedzmy budżet mam na ten cel nie ograniczony. Tą rakietą jeździłbym tylko na zloty i co tydzień w niedzielę po parę kilometrów a na co dzień miałbym normalny motor np. Bandita na dobry początek.

Zależało by mi na tym aby prędkość 100km/h robić w poniżej 5sek. Możliwe w ogóle ? Bo wiem, że mieloch ma jakąś rakietę co robi w 6,1 do 100km/h

Ile taki cylek wytrzymuje jak i inne podzespoły? Co ile zmienia się olej w przekładni itp?


Zapraszam do wypowiadania się.

@edit
Proszę bez głupich postów w stylu:
Cytuj:
Kup "se" Cateno Miano


Ostatnio zmieniony 14 mar 2010, 17:47 przez Rilazo, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 17:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Cytuj:
Zipie SP, ale przecież to AC
chyba ci się coś pomyliło . Zip SP jest LC !

Z tego co wiem tłok wymienia się co około 200 km .




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 17:49 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
nie lepiej miałbyś kupic np. sende i ją przerobic na hight end?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2010, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Jest Evo do Sendy ? Jeszcze nie widziałem , może się mylę ale jak by wyglądała senda np. z Yasuni C30 . Troszkę dziwnie . :mrgreen: :|




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 1:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Bez przesady z tą żywotnością...niedługo ktoś powie, że tłok będzie do wymiany zaraz po dotarci.
Jeżeli ma to być silnik w miarę seryjny (nie jeżdżony na metanolu, stopień sprężania poniżej 14:1 itp) to spokojnie 40 motogodzin na nim zrobisz, czyli sporo ponad 200km. Wszystko zależy tylko od portfela bo w przypadku takiej zabawy nie ma innego wyznacznika...
Typ skutera nie ma tu najmniejszego znaczenia. Jeśli masz odpowiednią wiedzę i środki to nawet ze starego zip'a wyciągniesz odpowiednią moc...jedynie kwestia tego, ile to będzie miało wspólnego ze skuterem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 8:16 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
tu jest senda przerobiona na evo jak nie na hight end
http://www.youtube.com/watch?v=VOTKGaLGEM0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
wojtek46 pisze:
tu jest senda przerobiona na evo jak nie na hight end
http://www.youtube.com/watch?v=VOTKGaLGEM0
wojtek46 pisze:
nie lepiej miałbyś kupic np. sende i ją przerobic na hight end?


High End jakby co:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 18:06 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
A MHR ten po 1200zł do minarellki lc to zalicza sie do mocnego racinga czy evo? Moim zdaniem do racinga a waszym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 18:24 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
T7 kup :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jezu jakie ktos tu kity cisnie....


Nie tylko kasa jest potrzebna do dobrej zabawy high end. Najważnejsza jest wiedza.

Po pierwsze: jezeli chcesz dobrą baze pod tuning to kazdy model nada sie z silnikiem minarelli lc i p/g lc. Musisz sobie zadać pytanie, czy chcesz bardziej robic skuter pod tor czy wyscigi równoległe (1/8 mili). Np. Jog oraz sp to typowo torowe bazy pod evo. Są małes zwrotne oraz lekkie. Lepiej sie na nich schodzni na kolano. Natomiast np. możesz naprawde konkretnie odwalić aeroxa, przedłużona rama, opuszczone lagi itp.
Boostery i slidery tez są konkretne pod gruntowny tuning klasy evo oraz high end oczywiscie po zmianie silnika na mina hor lc.

Praca na przygotowanie mechaniki oraz ewentualnie optyki to są miesiące a nawet pełen rok intensywnych prac.

Co ogólnie do mechaniki, mysle ze na razie nie ma sensu wypisywać co masz konkretnie kupić. Najpierw kup baze, dopiero potem Ci konkretnie doradzimy.

Druga sprawa to tuning nie opiera sie tylko na zakupie czesci i ich założeniu. Można by tak powiedzieć, im wiecej masz wiedzy tym wiecej wycisniesz ze skutera, mam na mysli tutaj wiedze o portingu oraz flow lecz nie tylko to.



Pozdrawiam Pietras




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy