Dzisiaj jest 06 sie 2025, 15:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2010, 11:23 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
Mam taki problem..
Zmieniłem cylek na 80cm3 i mój v-max to 65km/h :/ wszystkie części w skuterze mam chińskie , nic nie zmieniałem oprócz cylka.

Myślę sobie .. wymienię wario itd. i będzie lepiej.
Otóż moi kumple mają te same cylindry , nic nie zmieniali ( ani wario ani sprzęgła) nic.
A ich v-max to minimum 75.

A jeżeli wymienię dyszę na większą i wstawię stożek pomoże ?;>


Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, 12:06 przez piotr1193, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2010, 13:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Dyszę wsadź większą najlepiej 90 a stożka nie musisz zakładać. Mało co on da(do 90 można już montować), a tylko same problemy są, bo w deszczu często woda się dostaje.A co do tej prędkości to każdy chińczyk inny.Nawet skala w licznikach inna. Teoretycznie prędkość skutera "z górki" przy zmianie cylindra jest taka sama. Bo zwiększasz moc, a jak jedziesz z tej górki to tym seryjnym rozpędzisz go do v max, o ile nie ma wiatru dużego. A to dlatego, bo moduł Ci blokuje obroty i rozkręca się do takich samych, jedynie to da Ci to dobre przyśpieszenie. Najlepiej to zmienić caly napęd, albo przynajmniej przełożenia. A na seryjnym przełożeń się nie zmienia, bo cylinder fabryczny nie pociągnie tego. A i pamiętaj, że po każdej zmianie trzeba wszystko regulować. Nie tylko gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: aa
Post: 15 mar 2010, 23:33 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
Aha , czyli mówisz żebym najpierw zmienił dyszę i wyregulował gaźnik tak ? :)

EDIT :

I od razu jak mógłby ktoś podać mi jakiś link z dyszą od 80 do 90 :)
Bo nie mam pojęcia czy pierwsza lepsza podejdzie :p
Gaźnik mam seryjny (chiński) Jak się nie mylę to bodajże 17 :)


Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, 23:50 przez piotr1193, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 9:47 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 18:33
Posty: 12
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
siemka a jaki masz skuterer 2t czy 4t ? też niedawno wstawiłem 80ccm i nie czuje różnicy jedynie zrywniejszy się stał ja u siebie w gaźniku dyszę mam 82 i to dla mnie wystarczająco duża bo jak otwieram manetke na maxa to najpierw sie przydusi i potem rusza więc ja bym cie nie polecił wstawiać dyszy 90 bo raczej to nic nie zmieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: a
Post: 16 mar 2010, 10:37 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
No u mnie właśnie też dusi , jak gwałtownie dodam gazu to najpierw go przydusi a potem dopiero jedzie. ale tylko do max. 65km/h :? na starym cylku 50cm zapier... 70... jak dobrze poszło to nawet 75 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Bo ludzie trzeba wyregulować gaźnik.... Ty djsoja też wyreguluj, bo jak po zmianie dyszy nie regulujesz gaźnika to tylko Ci to zaszkodzi. A ja bym polecał dyszę. Do 72ccm to minimum 85 a do 80ccm to tymbardziej. Więc nie pisz, że nie polecasz, bo jak nie wyregulujesz to żadna większa Ci nie będzie chodzić.... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 15:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
mój kolega miał taki sam problem co ty, więc po pierwsze regulacjagaźnika i dysza większa, po drugie to w china 4t wymiana cylka głównie daje przyspieszenie ale jak wszystko dobrze wyregulowane to v max też nie byle jaki ewentualnie jak już chcesz być naprawde szybki na v max to polecam przełożenia naraku bo chinole (w szczególności 4t) maja krótkie przełożenia :wink:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: b
Post: 17 mar 2010, 0:59 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
bejno...
Tzn. mam zmienić sprzęgło na Naraku czy jak ?

Prosiłbym także o podanie jakiegoś linku gdzie mogę kupić dyszę od 80 do 90 do mojego chinola:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Tutaj dysza:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... f994bc3c5c

A przełożenia:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... f994bc3c5c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 15:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
Najpierw skoro mówisz że masz full serie to zmień moduł na odblokowany :mrgreen:
I koniecznie wyreguluj gaźnik :cool:




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 23:20 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
na pewno ? Na odblokowanym module będzie miał więcej obrotów i mi seryjny wał rozwali ... a na razie nie mam kasy :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 14:05 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
te wały są montowane i w 125ccm wiec nie boj sie o obroty..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 11:04
Posty: 244
Lokalizacja: mazowsze
Pojazd:
watcher Co pierwsze słyszę :shock:
Jak masz w miarę nie zjechany wał to spokojne wsadź odblokowany moduł bo tuning powinno się zaczynać od odblokowania a nie ty bez modułu od razu chciałbyś nie wiadomo ile wyciągnąć :mrgreen:




_________________

Skutery są jak ludzie traktuj je dobrze a odpłacą ci się tym samym :wink:
Zarejestruj się na tej stronce to nie boli a mi pomorze http://www.123konkurs.pl/pl/partnersprogram/9243.html
Czekają na ciebie fajne nagrody za zbieranie punktów xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 17:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
jaroxd9 To prawda :P Nie które 4t są już przystosowane do większych pojemności. Niektórzy wstawiają 90 i śmigaj... :P I wsio ok...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 18:41 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
Serio ? ;> to extra ^^ Musze zmienić wario na sportowe , dysze większą , oblokowany moduł i lżejsze rolki ^^ Wtedy 80 lm/h złapie co nie ? :D

Skoro na 50cm3 złapałem z lekkiej góreczki 75 ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 18:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Serio :D Ja mam 72ccm jeżdżę już z 4tyś na nim i moduł odblokowany i wsio ok :P żadnych luzów nie ma.
Licznikowe powinien złapać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: wario
Post: 18 mar 2010, 23:24 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
Piórek , mam teraz seryjny wario i rolki chyba 6g , jak zmienię na sportowe , jakieś lepsze np. Polini itp. i dam rolki około 4g to będzie miał lepszy start tak? A czy v-max się zmniejszy ?
Mam jeszcze ważne pytanie ... Każdy piszę że po jakich kolwiek zmianach trzeba wszystko regulować tzn co ? Gaźnik i co jeszcze ? Bo nie wiem co mam regulować i gdzie to coś jest :] wytłumacz mi :)


Ostatnio zmieniony 18 mar 2010, 23:30 przez piotr1193, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2010, 8:19 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
...




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 10:19 przez keeway_f-act, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2010, 9:59 
*

Rejestracja: 09 mar 2010, 9:45
Posty: 41
Pojazd:
Wielkie Dzięki ;)

/ I tak nie mogę tego znaleźć :p


Ostatnio zmieniony 19 mar 2010, 10:04 przez piotr1193, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2010, 18:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Przy 4g będzie Ci wył jak głupi a przyśpiecha mało co większa niż na 6g :P Wiem z własnego doświadczeni. Jak wsadzisz wario i cyl to różnica będzie na pewno większa niż na serii wario, v-max może nawet sporo wzrosnąć. :) Regulacja gaźnika i napędu :) Napędu czyli tak jak keeway_fact, napisał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy