Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2010, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
ELo mógłby ktoś napisać dlaczego jak zamotujmy większy gaźnik to jest lepsze chłodzenie. A moje 2 pytanie to jak można rozpoznać ślizganie się paska?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Większy gaźnik poprawia chłodzenie dlatego że szybciej podaje dawkę paliwa. Przykładowo przy dodaniu gazu skuterowi potrzeba 10ml paliwa i gaźnik 12mm poda tą dawkę w ciągu 200suwów tłoka a gaźnik 17,5mm poda tą dawkę w ciągu 130suwów tłoka. Czyli zyskujemy ileś tam suwów oraz mniejsze tarcie itp.

A pasek się ślizga jak dodasz gazu a skuter mocno się wkręci a nie ruszy. Logiczne przecież.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Aha wielkie Dzięki Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
Liga, może też przy przyspieszaniu przerywać, ja miałem tak u siebie :)




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy