Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 18:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2010, 13:00 
*

Rejestracja: 17 mar 2010, 12:45
Posty: 7
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
witam
mam problem z swoją husqvarną. Silnik am6 został przerobiony z 50 na 80, został zmieniony gaźnik na 21mm, sportowy wydech dedykowany do tego silnika. Wszystko ładnie śmigało na wiosnę po zimie odpaliła z pierwszego, ładnie się wkręca na obroty, ma bardzo dużą siłę z pierwszego biegu jednak na 5 i 6 słabnie, muszę go na 4 rozpędzić porządnie zęby na 5 i 6 szedł jednak małe wzniesienie i nie chce iść... Ciśnienie w cylindrze 9 atmosfer, gaźnik czyściłem dla pewności jednak ciągle to samo... Spotkaliście się z takim przypadkiem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 14:45 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
moze za duze przelozenie masz ? jaki masz naped , jakie zebatki ? albo moze byc cos z regulacja gaznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 15:54 
*

Rejestracja: 17 mar 2010, 12:45
Posty: 7
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
co do przełożenia to przed zima normalnie ciągnął na 5 i 6. więc nie wydaje mi się ze to tego wina . a gaźnik nie wiem, teraz postał cały dzień na dworze zapalił na ssaniu z pierwszego ale po dodaniu gazu gaśnie, musi pochodzić na ssaniu ze 2 minuty i wtedy jest już ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 19:44 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
czyli go zalewa , ale teraz jest zimno czyli to normalne ze musi się rozgrzać nie wiem dokladnie co to moze byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 20:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zmień świece i wyczyść filtr powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Na 100% regulacja gaźnika bo pewnie latem jezdziłes i potem chciales sobie zima pojezdzic a gaźnika nie tykałes pewnie (nie regulowales) Być moze to tego wina.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 17 mar 2010, 12:45
Posty: 7
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
próbowałem regulować ale tylko śruba od składu mieszanki... co jeszcze mogę zrobić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2010, 19:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
a nie trze ci tylni lub przedni hamulec ?? ja mialem w sowoim to samo przyhamowywywał mi tylny hamulec nie moglem go wkrecic na 5 i 6 biegu . Sprawdź




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 18:02 
*

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:32
Posty: 4
Lokalizacja: Kościelec/Koło
Pojazd:
a może stare paliwo??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 22:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
może na iglicy jeszcze gaźnik wyreguluj potem śrubką od składu mieszanki. Robi się to tak. Wkręcasz śrubkę od składu mieszanki na maxa potem wykręcasz tą od obrotów na maxa. Regulując wykręcasz śrubkę od mieszanki obroty wzrastają korygujesz je śrubką od obrotów tak żeby trzymał te 2 tyś. Robisz to tak długo aby obroty nie wzrastały pod wpływem kręcenia śruką od mieszanki. Dodam że świeca powinna mieć kolor kawy z mlekiem. Po regulacji przejedz ostro jakies 2 km i wykrec swiece i zobacz.




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100


Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 22:49 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 14:47 
*

Rejestracja: 17 mar 2010, 12:45
Posty: 7
Lokalizacja: Serock
Pojazd:
W końcu znalazłem przyczynę:) poszedł uszczelniacz na pompie wody, woda dostawała się do skrzyni biegów i sprzęgła, zrobiło się go tak dużo ze nawet na luzie nie chciał się wkręcac ale już jest ok. Dzięki za podpowiedzi:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 12:52 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:54
Posty: 8
Pojazd:
A Ty nie masz tak ogólnie za dużego gaźnika w tej swojej Minarelli AM6? Moim zdaniem 21 mm to za dużo jak na tak mały silniczek. Tylko pali przez to za dużo pewnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2011, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
diablo86 pisze:
Silnik am6 został przerobiony z 50 na 80


Cytuj:
A Ty nie masz tak ogólnie za dużego gaźnika w tej swojej Minarelli AM6? Moim zdaniem 21 mm to za dużo jak na tak mały silniczek. Tylko pali przez to za dużo pewnie.


jeśli to 80 to gaźnik 21 to chyba nie za duzo




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 14:49 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 14:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
diablo86 pisze:
Silnik am6 został przerobiony z 50 na 80


rafik pisze:
nie masz tak ogólnie za dużego gaźnika w tej swojej Minarelli AM6?


Dobry ma gaźnik przy tej pojemnosci. I dlaczego odkopujesz taki temat ?. Byc moze juz sie uporał z tym problemem ,bo nic nie pisał.

Myśle ze temat do zamknięcia.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy