Dzisiaj jest 06 sie 2025, 4:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2010, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Witam. Mam problem, otóż po zamontowaniu wydechu Yasuni Z i wariatora Malossi Multivar skuter ma super buta z miejsca ale później przy 15 km/h dusi się. Nawet na stopkach nie kręci wysokich obrotów (około 7500). Moim zdaniem gaźnik dostaje za mało paliwa niż go oddaje do cylindra, bo gdy wstrzykiwałem strzykawką benzynę do gaźnika to było wszystko ok (chodził elegancko) ale jak podpiąłem przewody to jedna wielka d*pa. Jak myślicie co zrobić:
-> Rozwiercić kranik żeby miał większą przepustowość
-> Kupić większy gaźnik
-> Zamontować elektryczną pompkę paliwa (tylko jaką?)

Czekam na wasze odpowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
A regulowałeś ten gaźnik? Bez regulacji może się tak zachowywać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Ale jak wstrzykuje paliwo to działa elegancko i na wolnych obrotach też pięknie chodzi. Poza tym śrubę od składu mieszanki mam wykręconą na maxa (założony jest też stożek Polini AirBox) i dysza 80. Co radzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jaki przelot gaźnika??




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Gaźnik seria, chyba 13 mm


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 21:04 przez kaarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Czyli nie regulowałeś gaźnika, radzę Ci to zrobić śrubka na maksa wykręcona = dużo paliwa, może go zalewa jak odkręcasz manetkę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Jest na maxa wykręcona i iglica na maxa podniesiona. A jak myślisz większy gaźnik by tutaj coś zmienił?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:01 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Wraz se zmianą wydechu, zmienia się zapotrzebowanie na paliwo (albo chce więcej albo mniej) twój motorek chce więcej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Czyli większy gaźnik? :< 17,5 starczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:12 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 13:38
Posty: 66
Lokalizacja: wziasc extasy?
Pojazd:
O MY GOOD po co wiekszy gaznik przy zmianie samego wydechu? z tego co mowisz to wydaje mi sie ze powinienes wsadzic dysze o 10-15 wieksza. Potem ustaw jak najmniejsze obroty a nastepnie srubka od powietrza wkrecaj/wykrecaj o polowe i sprawdzaj czy sie ladnie wkreca i schodzi z obrotow (wszystko na cieplym silniku) milej regulacji ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Czyli nie regulowałeś gaźnika, radzę Ci to zrobić śrubka na maksa wykręcona = dużo paliwa, może go zalewa jak odkręcasz manetkę?

Jest odwrotnie. Spróbuj wydłużyć iglicę o jeden ząbek i wyreguluj gaźnik według poradnika z forum. Masz go w dziale Zrób to sam.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2009, 11:14
Posty: 13
Lokalizacja: Dobre
Pojazd:
Daj większą dyszę i iglice podnieś




_________________

M_LoT żal mi Ciebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Z iglicą już cudowałem wszystkie możliwości i sprawdzałem dysze: 68 70 75 80. Myślicie żeby dysze wsadzić coś koło 90~95?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:40 
*

Rejestracja: 08 wrz 2009, 13:38
Posty: 66
Lokalizacja: wziasc extasy?
Pojazd:
zdecydowanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Ale jak od kumpla założyłem gaźnik 21 mm z dyszą bodajże coś koło 100 to dopiero skuter miał doj*banie. W serwisie powiedzieli mi że kranik ma zbyt małą przepustowość i nie nadąża lecieć benzyna do gaźnika.

Jeszcze małe pytanko czy dyszą główną reguluje się przepływ mieszanki czy samej benzyny? Bo jeśli samej benzyny to większa dysza i po kłopocie a jeśli chodzi o mieszankę (tak mi się wydaje) to mamy problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 9:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Dyszą główną reguluje się tylko ilość paliwa. Gaźnik 21mm, dysza 100 i oryginalnego cylindra Ci nie zalewało? Jak masz pieniądze to bym kupił jakiś 17,5 na Twoim miejscu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Właśnie wtedy elegancko chodził. Ale jeśli założe dyszę coś koło 100 to jak uważacie będzie lepiej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 13:36 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Tak bo widocznie dostaje za mało paliwa.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
kaarol, tobie multivar na rolkach 4.5 idzie wow... Jak ja takie założyłem to 30 km/h max i pasek się ślizgał ! ;[ A co do tematu też zmieniłem na ten wariator malossi i nie musialem regulowac gaznika bo chodzi bdb na poprzedniej dobrej regulacji. Chociaż mialem dzisiaj takie zdazenie ze jechalem 70 a on mi zgasl. okazalo sie ze dostal za malo paliwa ale przez poprzednie 50 km nie mialem takiego przypadku takze nie wiem. moze to jednorazowa przygoda ;]


Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 14:39 przez wiq_27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 15:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Teraz mam 6 gr na multivarze i chodzi na nich o niebo lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy