Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2010, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Witam mam problem ponieważ gdy odkręcam manetkę na full to słychać strzały z wydechu. I nie wiem w czym problem dodam ze mam dziurkę w wydechu(czy to ma jakiś wpływ) a po drugie to skuter nie chce wejść na full obroty. Próbowałem regulować gaźnik zmiana pozycji iglicy itp ale nic nie daje. A gdy dokręcam to małą śrubkę w gaźniku to wzbogacam mieszankę czy odwrotnie :ups: :?:


Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, 20:01 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Masz za dużo paliwa jeżeli ci strzela z tłumika , bo nie umie przepalić... Reguluj dalej :D Trzymam kciuki ;)




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A jak dokręcam tą śrubkę to zmieszam dawkę paliwa czy zwiększam :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:30 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 15:11
Posty: 210
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Możesz też mieć za mało paliwa i on tak przerwywa .
raz dostaje mniej paliwa a jak dostanie wiecej to sie wiecej tego spali i jest wybuch :D




_________________

Sprzedam silnik piaggio 150,Pisac na gg 1241245
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 21:20 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jak dokręcasz to zmniejszasz.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 22:01 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Jak wkręcasz śrubkę od regulacji mieszanki to zmniejszasz dopływ powietrza, czyli dostaje więcej paliwa. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 22:40 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Przecież tą śrubką reguluje się ilość paliwa a nie ilość powietrza. Powietrza to on sobie bierze ile chce przez przepustnicę.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy