Dzisiaj jest 04 mar 2025, 4:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: MHR Replica
Post: 22 mar 2010, 19:25 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 9:38
Posty: 54
Pojazd:
Siemka

Pytam z czystej ciekawosci.Czy jak bym kupił tego MHR Replice to czy bym musiał zmieniac wał?I słyszałem że jak się ma cylki tego poziomu to trzeba pierścienie zmieniać co ileś tam kilometrów.Czy to prawda?

Pozdro :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Wał i łożyska wału musisz wymienić w pierwszej kolejności... Ale o tym że co ileś km trzeba wymieniać pierścienie , to pierwsze słyszę... Tłok z pierścieniami wymienia się co 500km ale klasie Evo , a MHR Replica to klasa racing , to tłok z 4000 km powinien uciągnąć




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:35 
*

Rejestracja: 13 mar 2010, 9:38
Posty: 54
Pojazd:
Myhy :wink:
Czyli nici z MHR xD
JEdnak zotane przy malossi sporcie ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No lepiej go nie zakładaj , bo rozwalisz silnik i niepotrzebne koszta będą :P




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 11:01 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 14:18
Posty: 73
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
Dopiszę tylko że miałem ten cylek w speedfight na seryjnym wale i jezdziłem dwa sezony i było ok ,nie miałem jakiegos problemu z tym wałem i pewnie jezdził bym do tej pory ale ukręciłem gwint na wale .Teraz WRZUCIŁEM TOP RACING ale wał to nie wszystko musisz jeszcze do kupić łożyska i uszczelniacze . W serwisie zapłaciłem 700zł za wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy