Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór cylindra
Post: 26 mar 2010, 11:12 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 13:15
Posty: 41
Pojazd:
Siema mam takie pytanie jaki będzie najlepszy cylinder do mojej Aprili sx.Mam juz zrobiony cały tuning czyli wał Top Racing Evolution do 18000obr/m gaźnik 21mm króciec 21mm moduł DUCATI itd, ale moja Aprilia jedzie tylko 100km/h i to jest max a teraz mam cylinder Airsal Tech Racing 80cc i on ma tylko 16 KM może dlatego tylko tyle.

I tu moje pytanie jaki cylinder wybrać zeby miec dużo mocy i czy je znacie:
1.Metrakit Pro Race II 70ccm
2.Hebo Manston Replica 80ccm
3.Malossi MHR Replica 80ccm

Który według was jest najlepszy bo np: ta 70 Metrakita ma 20KM a pozostałę dwa 19KM i czy może znacie inne dobre cylindry to napiszcie. Z góry dzięki za pomoc Pozdro




_________________

Aprilia sx 80/50


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 13:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
ja mam włożony cylinder mallossi sporta 70 ccm i moja gillera no zamknie licznik (120km\h)




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 11:08 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 20:33
Posty: 25
Pojazd:
a ten cylinder co masz to nie wystarcza Ci ? nie masz co z kasą robić?;d w jakim on jest stanie? ile ma K przebiegu? po co Ty go chcesz w ogólę wymieniać? oO chcesz większy v-max?;p jakie masz zębatki? zalóż na prędkość i z takimi pod zespołami powinien Ci spokojnie 110 polecieć..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Dziwna sprawa. Coś musi być źle zestrojone. Moja apa nie ma więcej jak 12KM a na 2 biegu (z 4 ;) ) ciśnie pod 80km/h :P .. 100 to spokojnie przy dobrym przeciągnięciu biegów po lesie łapie. (wiadomo . mowa o licznikowych wartościach.. z GPSem nie jeździłem jeszcze).
Jaki masz wydech i zębatki przód-tył ?? Może to też coś być z ustawieniem gaźnika??




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 23:56 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 13:15
Posty: 41
Pojazd:
Zębatki mam 14/46 więc na prędkość,a chce więcej koni bo mi te 16 nie wystarczają, może wy jeździcie jak niedzielni kierowcy ale nie ja.




_________________

Aprilia sx 80/50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 23:59 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 13:15
Posty: 41
Pojazd:
I podejrzewam ze coś możne być z gaźnikiem bo ostatnio leciałem 101 i nic nie mogłem więcej wydusić a miał tylko 10 tys obr/min a mam gaźnik dellorto 21mm i dysze 105




_________________

Aprilia sx 80/50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 10:48 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 20:33
Posty: 25
Pojazd:
hmmm,ciężka sprawa.. zajrzyj do tego gażnika.. filtr powietrza wyczyść..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 11:01 
*

Rejestracja: 05 sie 2008, 15:47
Posty: 74
Lokalizacja: Stęszew / Poznań
Pojazd:
jak już chcesz kupić nowy cylek to polecam 2.Hebo Manston Replica 80ccm




_________________

http://www.youtube.com/watch?v=aAl0H1sX36g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 16:14
Posty: 42
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd:
olas123450 pisze:
I podejrzewam ze coś możne być z gaźnikiem bo ostatnio leciałem 101 i nic nie mogłem więcej wydusić a miał tylko 10 tys obr/min a mam gaźnik dellorto 21mm i dysze 105

Tiaaa a czasami to ty nie masz tej dyszy za duzej kolego?




_________________

Zipp Vapor -> Kymco Yager -> Piaggio Nrg Mc3 -> Aprilia Rs -> Gsxr 600 -> Vapor <- Po takim czasie do mnie wrócił :D!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
.. No racja. Może być trochę za duża .. jeszcze przy tym gaźniku ;)
Popatrz coś w granicach 80-90




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 13:15
Posty: 41
Pojazd:
No tak ale mniejsza dysza byłaby powodem prędkości???? bo on mi się nie zalewa,a na logikę skoro jedzie 101km/h i ma 10 tys obr/min to dostaje za mało paliwa tak na chłopski rozum




_________________

Aprilia sx 80/50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
i większych obrotów nie łapie? A może masz zablokowany komputer?
Nie koniecznie jest tak jak mówisz. Pamiętam moje boje z regulacją gaźnika 19mm i najlepiej chodził na dyszy 65 .. na 95 miał jeszcze wieksza moc ale nie dał rady bujać sie zadaleko mimo dużego jeszcze zapasu gazu bo po prostu nie dawał sobie rady z tak dużą dyszą.




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 15:44 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 13:15
Posty: 41
Pojazd:
Moduł mam wymieniony na DUCATI energia więc to nie od tego a pozatym na innych biegach kręci wysoko




_________________

Aprilia sx 80/50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 16:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
hmm a jak byś spróbował dać mu zębatki 13z przód i 48z tył? Bo to też jest ważne. Do mocniejszych silników zakłada się z zasady zębatki typowo na moc - nawet chcąc zyskać na v-maxie.
Ciężka sprawa tak zdalnie rozkminić o co tak na prawdę tu chodzi.
Aha i ważne pytanie. Do ilu kręci Ci się normalnie na niższych biegach a do ilu przy tym Twoim maxi'e ?




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 9:56 
*

Rejestracja: 11 cze 2009, 13:15
Posty: 41
Pojazd:
Na innych biegach kręca tak do 12tys a na 6 biegu kręci do 10-11tys i to jest max choćbym sie składał i dusił manetke do końca nie chce więcej pojechać




_________________

Aprilia sx 80/50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy