Dzisiaj jest 29 lis 2024, 8:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spalanie;/
Post: 26 mar 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
Ile powinien palić Nrg ze sportowym tłumikiem i dyszą 65. Mi pali ponad 6l . Gaźnik jrst dobrze wyregulowany-świeca jest kawa z mlekiem.Tylko to spalanie;/ Co radzicie? :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Mój pali przy wstawianiu 5,5 i też ze sportowym tłumiczkiem:)




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:27 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
Ale ja mu wczoraj zalałem za 15 zł(ponad 3litry) i dzisiaj paliwa nie ma ( zrobiłem ponad 40 km :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jak mu dajesz w palnik to się nie dziw.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
40 km to mój robi na rezerwie rezerwa w NRG to 2 litry wszyscy właśnie narzekają że NRG dużo palą ale coś za coś chłopaki porównajcie sobie osiągi NRG w serii a innego skutera w serii




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:36 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
no prawie cały czas maneta do końca :lol: ale tyle zeby chlał? jutro wsadzam dysze 53 :lol: (seria)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
To się jeszcze dziwisz??:D




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
zużyte podzespoły takie jak pasek rolki sprzęgło mogą stwarzać opory i będzie już więcej palił słabej jakości paliwo i też będzie więcej siorbał




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
No własnie nie tankuje na zaufanej stacji. Od jutra Orlen :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 10:43 
*

Rejestracja: 08 maja 2009, 17:59
Posty: 109
Pojazd:
moj nrg power pali 4 l jak miałem tph to tez palił koło 6, nrg poprostu juz w sobie to ma ze tyle palic musi




_________________

sprzedam skuter 505446907




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 10:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
śmiać mi się chce jak to czytam. :mrgreen:
1. Nie umiecie jeździć. (non stop full gaz)
2. Macie po zajeżdżane cylindry.
3. Lżejsze rolki (lepiej wiecie od producentów jakie mają być).
4. Brak umiejętności wyregulowania gaźnika.
5. Tak jak wyżej pisze, zużycia w przekładni.

Przez całe wakacje wgłębiałem się w temat spalania i z 5l spadło mi na 3,4l. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 12:47 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
Ty masz zajechany :lol: nie chcesz to nie musisz się wypowiadać :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 20:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
ciapek, z Banakil, się zgadzam przecież p/g ma w sobie to ze wystarczy je rozpędzić a później to po niewielkim dodaniu gazu jedzie:)ze stałą prędkością
mój tph za 15zł zrobi niecałe 70km jeżeli masz gaźnik 17.5 to też nie masz się co dziwić na tak otwartej przepustnicy cały czas full to paliwko leci :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 20:22 przez kolumb66, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 20:23 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Banakil pisze:
Przez całe wakacje wgłębiałem się w temat spalania i z 5l spadło mi na 3,4l. :wink:
Podziel się z nami tymi "tajnymi" sztuczkami ;p




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:08 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 15:11
Posty: 210
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
hmm..Banakil, podaj może co wymienić żeby mniej palij i będzie po sprawie :P każdemu to się przyda :]




_________________

Sprzedam silnik piaggio 150,Pisac na gg 1241245
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja mam dyszę 70 i przy ostrej jeździe po mieście pali mi 5 - 5.5l na 100km :D




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Szlif cylindra, regulacja gaźnika, dobry pasek, rolki ( przełożenia zmieniają się w momencie kiedy silnik ma największą efektywność). Ja zrobiłem w moim przypadku porządny szlif i dobrze dotarłem 800km. Nie jeździłem cały bak na full manetce tylko tak około 1/4 tego dystansu. Miałem założony gaźnik weber 12" dyszę 84 i stożek hebo. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy