Dzisiaj jest 11 lis 2024, 13:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 19:41 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
medyk94 pisze:
heh a nie lepiej nacisnąć tylni hamulec :roll:
nie (delikatnie mówiąc sposób "hardkorowy") :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 19:43 
ja tak odkręciłem dzwon leciutko tylko kolega trzymał hamulec a ja odkręcałem sprzęgło o poszło elegancko :lol:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 16:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
medyk94 pisze:
heh a nie lepiej nacisnąć tylni hamulec :roll:

jak byś był trochę kumaty w temacie to byś wiedział że nawet jak naciśniesz tylny hamulec to dzwon i tak się kręci :|




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 17:48 
ale przecież dzwon jest tym co przekazuje moment na koło poprzez przekładnię no to chyba jak się koło zablokuje to już dzwon nie będzie się kręcił co? :roll:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:21 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 15:11
Posty: 210
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
medyk94, ten hamulec ci nic nie da jest za słaby dzwon i tak się będzie obracał.
Jak ty tak odkręciłeś to znaczy tylko jedno miałeś niedokręcony dzwon :P




_________________

Sprzedam silnik piaggio 150,Pisac na gg 1241245
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 15:21 
*

Rejestracja: 28 mar 2010, 15:31
Posty: 21
Pojazd:
Pomysl dobry ale mozna rowniez zainwestowac w klucz od szlifierki i wyjdzie taniej :p (8-10 zl)




_________________

LOCKERZ.COM Nagrody ZA NIC !! :))
http://zlist.pl/Tomislaw/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
medyk94 pisze:
ale przecież dzwon jest tym co przekazuje moment na koło poprzez przekładnię no to chyba jak się koło zablokuje to już dzwon nie będzie się kręcił co? :roll:


moim zdaniem jak masz odpalony skuter to pasek chodzi i dzwon też a koło się nie kręci :shock:
tak wiec wiesz...




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 19:03 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
kręci się sprzęgło razem z korektorem momentu obrotowego a sam dzwon z przełożeniami nie




_________________

[url]http://toowdie.webpark.pl/ewolucja.gif[\url}




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 19:41 
no właśnie tak więc myśl :roll:
a dzwonu może i nie miałem tak mocno dokręconego :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 16:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Mocowanie do rynny zalozyc i po sprawie. Ja tak robie i widzialem to u kogos na forum jeszcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2010, 13:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
git444, mógłbyś przybliżyć temat z tym mocowaniem od rynny?




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 17:35 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
mocowanie rynny jest okrągłe średnica też podobna. jest w kształcie o na patyku. zakręcasz to mocowanie na dzwonie i jazda.




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 9:04 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Najlepiej żeby ktoś trzymał tylny hamulec i jak by nie wytrzymało do klucz do szlifierki lub takie coś co autor tematu zaprezentował i jazda :D Bynajmniej nic nie pęknie bo nie będzie takiego nacisku na dzwon jak będzie zaciśnięty hamulec




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 15:26 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
A ja uzywam takiego czegos do dzwonu i do nakretki bo ona jakas nie typowy rozmar ma chyba



Obrazek

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 maja 2010, 17:21 przez tornado, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 0:03 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
A ja używam klucza nasadowego i młotka. Jedną ręką, po nasadzeniu klucza i przytrzymaniu go kolanem, naciskam chamulec,po czym mocno uderzam w klucz. Zawsze tak odkręcam i dokręcam dzwon, i jak na razie wszystko ok:D




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 13:32 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
co do blokady dzwonu to z pewnoscia bedzie lepszy profil, oczewiscie nie za duzy :D maly profilek i bedzie zajeb*scie wytrzylalsze


Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 13:34 przez tomekolszew, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
A zawsze wkładem dwa śrubokręty albo nóżki od szczypiec przekładam prętem i odkręcam zawsze wszystko elegancko schodzi.




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 20:42
Posty: 69
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
znam latwiejszy sposob wystarczy takie oto narzedzie http://image.ceneo.pl/data/products/143 ... tegory.jpg i uwazaj nie zamocno i nie zeby spadlo uwazaj zeby nie zrobic dziur w dzwonie i odkrecasz potem bluczem w lewa strone i jest ok




_________________

Keeway Flash http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=71981




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 23:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
apolonir-122 pisze:
Pomysl dobry ale mozna rowniez zainwestowac w klucz od szlifierki i wyjdzie taniej :p (8-10 zl)

Ja dzisiaj tym odkręcałem i poszło elegancko , klucz zaparł się o pega który mam do stuntu , znowu zaś u kolegi w chinskiej 2t łamał tylko klucze i nie szło odkręcić tym do boszki xd musiał odkręcać pneumatem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:58
Posty: 2
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Też miałem z tym problem napewno się przyda dzieki;p:)




_________________

LiVe To RiDe... RiDe To LiVe......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy