Dzisiaj jest 08 sie 2025, 15:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pytanie pomocy!
Post: 26 mar 2010, 11:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam! Mam pytanie jak wyregulować seryjny gaźnik dellorto 12mm. Dokładniej chodzi mi o to gdzie się zmniejsza dawke paliwa i gdzie daje się więcej powietrza.
Z tego co zauważyłem w gaźniku jest tylko jedna śrubka ustawiona prostopadle do przepustnicy do regulacji obrotów.

Do czego służy to coś:
Obrazek

Gaźnik:
Obrazek




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 20:33 przez Hebolini, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 13:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
F5




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 14:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Powietrze regulujesz śrubką, przy wlocie powietrza.
A dawkę paliwa zmieniasz, poprzez dawanie iglicy, na wyższy, lub niższy rowek. Żeby dojść do iglicy musisz odkręcić adapter(ten na środku) i wyjąć przepustnicę. Naciągasz sprężynę i dajesz z linką w rowek, tak żeby Ci nie przeszkadzała. Wyjmujesz takie białe coś i za tym będziesz miał iglicę. Wyjmujesz iglicę regulujesz, składasz spowrotem i tyle:)

Dając na wyższy rowek(wydłużając iglicę) zmniejszasz ilość paliwa, a dając na niższy rowek(skracając) zwiększasz ilość paliwa.
A powietrze: wkręcasz śrubkę- zmniejszasz ilość powietrza, wykręcasz-zwiększasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:14 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
elo jak napisz na gg 4141626 do pogadamy
mam to samo wiem co zrobic zeby lebiej chodzila malaga;d




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
mi chodzi dobrze tylko chce sie dowiedziec jeszcze co to jest:

Obrazek




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 23:03 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
to jest dysza wolnych obrotów elektorniczna ona jest połoczona z modułem brevvetto zielonym i zniego idzie jeszcze kabel do sania
sprawdz czy masz przecięty ten moduł jak nie to masz zablokowany ;) ten gaźnik ustawisz tlyko ta jedno śruba




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy