Dzisiaj jest 29 lis 2024, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 21:00 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Wymyje nagar (ale po długim czasie i nie w wielkiej ilości) i niby dlaczego to źle motorek przecie mocy nie straci a zyska. Co do minerala tao weź zrób próbke czy się oleje mieszają czy ważą. I kup full syntetyka


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Dlaczego miał by zyskać mocy?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DEBESZCZAK pisze:
Wymyje nagar

JacekNRG1, Trudno pojąć?
Będzie "czystszy" od środka.


@DOWN
Poczytaj trochę forum, bo twoje pytania już mnie męczą. Chyba to jest jasne skoro silnik będzie "czystszy", ale nie liczył bym na odczuwalny wzrost mocy.


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 22:25 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No to przez nagar skuter traci moc?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 7:35 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
MASAKRKAAAA!!!! załóż nowy temat (typu MAM PYTANIA) i tam pytaj się o wszystko bo widzę że masz wiele pytań.

A i traci moc, bo się wszystko zalepia nim, wydech, kanał wydechowy, głowica, tłok. Niema dobrego przepłukiwania cylindra. Ale mega mocy typu 2km nie uzyskasz. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 8:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 21:37
Posty: 75
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
ja mam jedno pyt :) czy mogę lać olej Castrol Power1 Racing do prawie seryjnej 50cc czy jest bardziej przeznaczony do "wysilonych" 70ccm ? :D




_________________

NRG mc2 Sport Series
Stage6 Streetrace 70cc
Yasuni C16
Polini Airbox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 8:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
oczywiście że możesz bo do tego on jest, tyle że jak jeździłeś na minaralu to możesz być raczej pewien że ci wypłuka nagar, czytaj rozszczelni kartery :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 10:06 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
endriu1987 pisze:
raczej pewien że ci wypłuka nagar, czytaj rozszczelni kartery :wink:
:mrgreen: :P Alle bajki lepsze od wieczorynki. Wytłumacz mi w jaki to sposób nagar robi za uszczelkę :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 10:09 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 10:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No właśnie nie wiem czy on nie ma racji...Tak samo jak masz stare auta z przebiegiem 200 tyś to też nie lejesz syntetyka tylko minerała nie??żeby wszyskie nieszczelności pozatykało...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 10:30 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Zgodzę się z tym ale w aucie z takim przebiegiem tłok nie kosztuje 140zł, dlatego leje się mineralny by "uszczelnić" pierścienie.

W moim śmigu jest org. serwisówka i tam pisze, (oil: 2t sintetico). Więc nawet firma nakazuje stosowanie syntetycznych olei, i ja się tego trzymam. Jak chcesz to lej nawet mixol, motorek ci się odwdzięczy. :lol:

Z resztą po takim przebiegu zalecam http://allegro.pl/item972174515_tlok_ve ... r_nrg.html


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 10:36 przez DEBESZCZAK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 12:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja leje motula to też jest dobry olej...Ale mam przebiegu 22 tyś w NRG a skuter zbiera się zarąbiście i 95 leci i ładnie pali...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 12:58 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Heh ja serią nrg na gaźniku leciałem 105, a na wtrysku 118. Zaraz zaczną gadać że to nie możliwe, jednak tak było i h,,.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 13:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Heh a ja pytałem się jednego mechanika co robi skutery czy moge nalać teraz syntetyka to powiedział ,że spokojnie moge a drugi,że w żadnym wypadku mam nie wlewać jeśli jeździłem na mineralnym..;/


Debeszczak a o ile kmh robił ten licznik w NRG w hu...??:P




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 13:56 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
JacekNRG1 pisze:
NRG w hu...??:P
tego nie wiem ale tyle mi pokazało jak znajdę fotkę (bo o ile pamiętam to robiłem fonem) to dodam..

Wymień tłok i zalej syntetyka (po 22tys. może tłok się sam rozlecieć "zmęczenie materiału i mikropęknięcia"itp.)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 14:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Jak chodzi to na razie nie tykam:) Jak będzie miał bardzo mało komprechy i mocy to wtedy wymienie :)




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 19:01 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Czekasz aż się zatrze??? wtedy tylko większe koszty naprawy szlif itp. Ale rób jak uważasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 21:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No ale co będę wymieniał tłok bez szlifu..Nawet jak bym robił teraz to robił bym od razu szlif,nowy tłok,pierścienie...I ewentułalnie łożyska na wale...I wtedy będzie git.




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DEBESZCZAK pisze:
na gaźniku leciałem 105, a na wtrysku 118

W tunelu aerodynamicznym za samochodem, z wiatrem w plecy i z lekkiej górki...
Bez przesady.
Wymiana samego tłoka opłaca się tylko w przypadku cylindrów aluminiowych.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A w NRG mc 3 jaki jest cylek?I dlaczego opłaca się tylko w aluminiowym?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
JacekNRG1 pisze:
A w NRG mc 3 jaki jest cylek?

p/g 50ccm
JacekNRG1 pisze:
I dlaczego opłaca się tylko w aluminiowym?

Ponieważ tam nie zrobisz szlifu, a zjechany tłok może narobić bałaganu z cylkiem. Wydając ponad 120zł na tłok, 50zł na szlif to na prawdę rozsądna inwestycja.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy