| 
					
						 ja wziąłem pod uwagę fakt że on ma 70 airsala a nie serie.
 
 Jakoze jest bardzo wiele pytan na forum odnosnie 'co kupic', czasami jest to az za bardzo wkur******* to chcialbym przedstawic ciekawe porownanie wydechow. Wiadomo ze w naszym kraju czegos takiego sie nie robi (jeszcze), powyzsze testy przeprowadzil znany i lubiany scooter-attack.com
 
 1. Wszystkie wydechy byly testowane na skuterze z silnikiem Minarelli AC, z gaznikiem 17.5 mm, cylindrem (70) Stage6 racnig, profesjonalnie dostrojone na odpowiednich rolkach.
 
 Yasuni Carrera 16 - 13,4 KM przy 10659 obr/min
 Malossi MHR replica 10.7 KM przy 7925 obr/min
 Top Performance nardo Replica - 12,8 KM przy 9407 obr/min
 Polini For Race - 12,2 KM przy 9160 obr/min
 Pinasco Race - 12,1 KM przy 9115 obr/min
 
 2. Minarelli AC, Stage6 Sport PRO, gaznik 17,5 mm
 
 Yasuni R - 10,6 KM przy 8484 obr/min
 Metrakit SP - 11,2 KM przy 9086 obr/min
 Stage 6PRO - 11,0 KM przy 8903 obr/min
 Tecnigas RS70 - 10,7 KM przy 8484 obr/min
 
 3. Minarelli AC, cylinder Top Performances Trophy 70, gaznik 17,5 mm
 
 Yasuni Z - 8,9 KM przy 7196 obr/min
 Laser XPro - 9,8 KM przy 8087 obr/min
 Hebo Performer NG - 9,7 KM przy 8364 obr/min
 Doppler S3R Model 2004 - 9,6 KM przy 7585 obr/min
 Polini Funky - 8,5 KM przy 7495 obr/min
 Metrakit Handmade - 8,7 KM przy 7119 obr/min
 TNT One - 9,1 KM przy 7796 obr/min
 Tecnigas Next - 9,1 KM przy 7877 obr/min
 Tecnigas TEK - 9,0 KM przy 7745 obr/min
 LeoVince RR - 8,7 KM przy 7332 obr/min
 LeoVinci ZX - 8,4 KM przy 6692 obr/min
 LeoVinci S - 8,7 KM przy 7203 obr/min
 Polini NoSmoking - 9,2 KM przy 7607 obr/min
 Stage6 Street - 9,0 KM przy 8022 obr/min
 Top Performances Powered - 8,5 KM przy 7137 obr/min
 LeoVinci SP3 - 8,2 KM przy 7786 obr/min
 Tecnigas Silent Pro - 8,2 KM przy 7185 obr/min
 LeoVince Touring - 8,2 KM przy 6993 obr/min
 Sito Plus - 8,1 KM przy 6819 obr/min
 
 Jakie wnioski? Hmm szkoda ze nie moge tutaj przedstawic wykresow z hamowni, ale coz. W pierszym tescie czyli tam gdzie znajduja sie wydechy stricte do ekstremalnego tuningu najlepszy okazal sie carrera, a najgorszy MHR. W drugim tescie wyniki porownymwalne.
 
 Trzeci test przedstawia wydechy, ktore nie przerazaja cena i to wlasnie je mozemy najczesciej spotkac przy naszych skuterach. Bardzo ladnie wypadl wydech Lasera oraz Hebo, takze Doppler, Funky i Metrakit okazaly sie odrobine gorsze.
 
 Jednak ciekawy jest wynik Tecnigasa Next R, ktory w wielu wypowiedziach na forum nie mial szans z Leo ZX a tutaj okazalo sie ze nie tylko jest lepszy niz ZX ale i RR do ktorego brakuje mu az 0,4 KM. Drugim jego atutem jest niska cena.
 
 Pamietajcie takze, ze prezentowane tutaj rezultaty nalezy traktowac z lekkim dystansem, kazdy pomiar tutaj bym poprzedzony dokladna regulacja zarowno ukladu przeniesienia napedu jak i gaznika w profesjonalnym warsztacie. 
 
 
 
 
 testy na minareli ale może komuś się przyda
 
 widac że dla silnika AC z cylinderm 70 najlepiej z tej trójki spisał się laser, jednak tecnigas next dużo nie odstaje, a maxymalną moc osiąga przy niższych obrotach co laser, RR i metrakit sa z tyłu 
					
							
  
							Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 11:47 przez matey, łącznie zmieniany 2 razy
						
  
						
					 |