Dzisiaj jest 01 lis 2024, 15:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2010, 9:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
Witam. Mam pytanie co do kompresji w silniku minarelli am6. Jest to zwykla 50 po szlifie cylindra(ogolnie po remoncie) i tak przed remontem mialem kompresje ok 5 (nawet nie całe) Po założeniu tłoczka firmy meteor kompresja wzrosła do 6 ale spadła mi teraz do 5,5 (przejechałem 150km dolewałem jeszcze oleju do benzyny ok 20ml/l) Mam pytanie jaka powinna byc tam kompresja?? u mnie nie było wiecej jjak 6 (ale to dopiero co po złozeniu, wiec logiczne że troche spadnie). Wiec jak z ta komprecha??

Dodam ze na tamtym tłoku poprzednim jechałem jeszcze 100km/h, tylko ze chcialem zmienic bo dzwnily pierscionki juz, a samych nigdzie dostac nie moglem.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 9:23 przez Morrogh, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 12:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Kompresja około 8 - 9 bar.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
co moze byc przyczyna tak malej kompresji??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 19:24 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
może przez uszczelki puszczają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 19:38 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 18:52
Posty: 19
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Siema a czym sprawdzasz kompresje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Uszczelki nowe dawałeś i czym mierzysz kompresje poprawna kompresja w silnikach z Zapłonem ZI to od 7-12 bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może urządzenie masz walnięte którym mierzysz, spróbuj zmierzyć innym. Przyczyną słabej kompresji jest zużyty tłok lub pierścienie albo nieszczelna uszczelka pod głowicą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ja mam 8,3 bar na zimnym Silniku a na ciepłym nie mierzyłem ale na 100% jest większa...

6 bar cos mała kompresja... moze miernik do pupy :mrgreen: ?




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
mam jakis manometr. Silnik po remoncie, cylek po 3 szlifie, tłok meteora (zrobione 140km) dodatkowa dawka oleju 20ml/l, uszczelki nowki. Planuje głowice splanowac tylko nie wiem czy da rade ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
jak sadzicie moze byc to spowodowane tym ze juz mam 3 szlif a glowicy nie planowalem?? wogole da sie splanowac glowice w am6??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 22:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Może kup zestaw cylindra z tłokiem jakiś RMS'a za 250żł to będzie ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
splanowalem dzisiaj głowice o jakies 0,5-0,6 mm i kompresja wzrosła mi do 6. nie wiem co moze być. Wiecie gdzie mozna kupic jhakies dobre pierscionki na rozmiar 40,8 mm??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Albo źle dobrane są uszczelki ustal squisha i zobacz czy będzie poprawa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
uszczelki nowki dedykowane do tego silnika. a tak btw co to squish?? sorry ze pytam ale ja w tych nazwach jestem nowicjuszem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Powiem jak to się robi.

odkręcasz głowice ustawiasz tłok w GMP i przyklejasz drucik z cyny izolacją w poprzek tłoka.Potem skręcasz głowice wkręcasz świece i na Zapłonie off lekko przekręcasz wałem tak aby drut się ścisną o świece i wtedy to odkręcasz i mierzysz grubość drutu tam gdzie zgięty i tak dobierasz uszczelkę i składasz.

U ciebie właśnie może być to jeżeli po splanowaniu głowicy kompresja się powiększyła to zła pojemnośc komory spalania jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
ja mam takie pytanie. czy to ze mam listki na membranie podgiete bardziej wplywa na osiagi jakos?? jest lepiej lub gorzej?? serwisowka przewiduje 9mm a ja mam cos powyzej 7mm. robic cos z tym czy zostawic w spokoju??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 20:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
płytki membrany wogole niepowinny odstawać ... :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
one musza byc podgiete i to wiem na 100%. Nawet serwisowka to przewiduje wiec wiesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ale chodzi ci o to złote (nie wiem jak to nazwać) ?? Czy o te membranki ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Świdnik
Pojazd:
blaszki. Grube metalowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy