Dzisiaj jest 22 lip 2025, 6:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2010, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2008, 21:51
Posty: 21
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Witam o tuż mam taki problem mam aeroxa po tuningu cylinder s6 sport gaźnik 17.5 wydech malossi mhr i mam problemy z odpalaniem i chodzeniem na wolnych obr wgl bardzo ciężko odpala i tylko na ssaniu (bez ssania niem szans) dysza 95 na seryjnym filtrze jeśli śrubka odpowietrza odkręcona 0.5 obroty to chodzi na wolnych ale są bardzo wysokie ze jedzie i kręcenie śrubka nic nie daje do pól manetki jeździ normalnie jak się daje do końca to zaczyna przerywać a jeśli odkręcę śrubkę od powietrza na 2.5 obr to strasznie długo na obr wchodzi pomocy ;) co może być nie tak ??




_________________

Stage6 70 cc Tundet
top racing HQ
17.5
skf metal
Hebo ng
Yasuni R
110km/h ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 14:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Na pewno porządna regulacja gaźnika. Może gdy odkręcasz na te 2,5 obrotu tą śrubkę jest ok, tylko rolki np. za ciężkie, napisz dokładnie jakie masz rolki itp.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2008, 21:51
Posty: 21
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Jak odkręcam to 2.5 to wtedy ma słabe wolne a właściwie prawie wgl ich niema zależny rolki 3.5 g a jak dokręcam ma wolne ale bardzo wysokie kręcenie śrubka nic nie daje a jak mam 2.5 obr to strasznie długo wchodzi na obr




_________________

Stage6 70 cc Tundet
top racing HQ
17.5
skf metal
Hebo ng
Yasuni R
110km/h ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 16:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Moim zdaniem 70cc bez stożka to totalna porażka ! Muł jak nie wiem co !

Próbuj regulować gaźnik




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 17:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Mam podobny setup (patrz w podpisie).
Na dyszy 98 miałem podobny problem jak ty, na pełnej manetce przerywał, nie chciał jechać. Wsadziłem dyszę 102 i problem zniknął. Śruba wykręcona o 3/4 obrotu i śmiga aż miło.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2008, 21:51
Posty: 21
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Ale najlepsze jest to ze to się stało z dnia na dzień bo przedtem chodził idealnie na dyszy 95 i na seri filtrze ;) aha ty masz stożka czy jaki filtr ??

EDIT :

Ma może ktoś jeszcze jakiś pomysł co morze być może co zrobić aby chodził normalnie ??

Problem rozwiązany przyczyną problemu były zimmeringi :wink:




_________________

Stage6 70 cc Tundet
top racing HQ
17.5
skf metal
Hebo ng
Yasuni R
110km/h ;)


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2010, 14:53 przez author4, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy