Dzisiaj jest 01 lis 2024, 15:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2010, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 14:03
Posty: 25
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dzisiaj odpalilem motorhispanie furie 50 po szlifie cylindra .. wszystko ładnie pieknie chodzi, kompresja super ... zostawiłem go na 30 min odpalonego po czym zgasiłem aby ostygł .. pozniej go rozgrzałem i pojechałem sie przejechac ... jechałem delikatnie 4km i chciałem sie nawrócić i jechac do domu ... wdusiłem sprzęgło i motor zgasł .. patrze a kompresja jest słaba, na kopke motor nie odpala tylko na popych ale jak sie go pcha z 10m ... nie wiem co robic :( pomocy




_________________

www.fullcross.pun.pl

zapraszam wszystkich posiadaczy crossów (pojemność nieważna)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 11:00 
*

Rejestracja: 04 gru 2008, 14:57
Posty: 123
Pojazd:
moze uszczelka jakaś padła ? simmering od strony zapłonu ? nie wiem świeca sie odkreciła :P musisz posprawdzać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 11:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
... albo się zatarł :shock:
Zdalnie Ci nie pomożemy. Sprawdź te uszczelki .. możesz zdjąć (a nawet musisz) cylinder i zobaczyc co i jak




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
*********!:P Jak odpalisz motor po szlifie to nie zostawia sie go na wolnych obrotach bo to szkodzi silnikowi. Powinienes odczekac około minute dwie i powili ruszyć na średnich obrotach... możeliwe też,ze to problem ze smarowaniem ale nie sądze.

Zakaz przeklinania! Tak długo jesteś na forum a nie znasz regulaminu?/Suchy




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2010, 7:42 przez Pawlak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 8:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 14:03
Posty: 25
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dobra wszystko sie wyjaśniło jak zdjołem cylinder .. uszczelki są całe ale pierścienie szlag jasny trafił i mam 2 rysy na cylindrze ;/ :evil:




_________________

www.fullcross.pun.pl

zapraszam wszystkich posiadaczy crossów (pojemność nieważna)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Uu więc właśnie tak jak mówiłem :roll: Ale teraz co to spowodowało?? tj. pierścienie płękły i porysowały?? Czy przykładowo nie było smarowania?




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 8:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 14:03
Posty: 25
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wstyd sie przyznać ale sam******** :) ... na tłoku nie było żadnej strzałki i założyłem go tak jak miałem w ręce i pech chciał że akurat zamki pieścieni były na kanałach ;/ ... i dlatego wszystko sie posypało ;/ a smarowanie było dobre bo sam leje olej do baku ... teraz mam nauczke na przyszłość

Na tym forum nie przeklinamy - następnym razem poleci warn.

raggaman555




_________________

www.fullcross.pun.pl

zapraszam wszystkich posiadaczy crossów (pojemność nieważna)


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 13:48 przez ziomal11125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 11:06 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Pawlak pisze:
Jak odpalisz motor po szlifie to nie zostawia sie go na wolnych obrotach bo to szkodzi silnikowi. Powinienes odczekac około minute dwie i powili ruszyć na średnich obrotach...
To co piszesz, to jeszcze bardziej szkodzi silnikowi (pierścienie muszą się przed jazdą ułożyć) należy w tym czasie zapewnić dobre chłodzenie silnikowi...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy