Dzisiaj jest 30 lis 2024, 2:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 10:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Ja jednak bym zrobił szlif ale niestety przez "kabel" nie da się ocenić stanu gładzi cylindra i nikt Ci dobrze nie doradzi. Musisz spytać się najlepiej jakiegoś mechanika lub podjąć decyzję sam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 12:57 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Był ogladany przez mechanika powiedział ze jak na tyle ile ma ten cylek przejechane jest w bdb stanie. Lałem do niego zawsze najlepsze oleje Castrol itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Skoro tak mówisz to zamawiaj tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 14:04 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dobra jak bede miał czas to rozbiore go i wyciagne cylinder zeby sie upewnic ze ten chinski tłok go nie uszkodził i jak bede wszystko ok to zamawiam tłok 40. Jeśli stan cylindra sie zmienił to szlif i nadwymiarowy tłok xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 17:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Najlepiej zanieś go do zakładu, gdzie robią szlify. 40zł przy tłoku za 130zł to nie jest astronomiczna suma. W dodatku powiedzą Ci na jaki wymiar będzie robiony szlif i dobierzesz sobie tłok. Sprawdź jeszcze czy wał ani łożyska wału nie mają luzów bo to one mogły spowodować zatarcie cylka.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 18:07 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Booyaka cylek nie jest zatarty. Zreszta było by słychać ze łożyska sa rozwalone. Wiem bo kumpel raz tak mial. Ale na wszelki wypadek wszystko obadam i jednak chyba szlifa zrobie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 17:54 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
W ogóle po co wymieniałeś tłok jeżeli było wszystko ok ? Jak miałeś pierścienie wytarte to wystarczyło wymienić same pierścienie chyba że miałeś już wyrobiony tłok. Ja za tłok zapłaciłem 220zł, do polini for race. Tłok firmy ASSO WERKE.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy