Dzisiaj jest 11 mar 2025, 18:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: SWAP
Post: 04 kwie 2010, 22:44 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:24
Posty: 34
Pojazd:
Mam małe pytanko robie swapa i jak montuje silnik minarelli z neosa a ja mam podróbke hondy i peugeota to czy elektryka po przerobieniu podejdzie np jak kabelki poprzerabiam lub jak magneto wrzuce moje czy musze zmieniać elektryke??

Jak muszę zmieniać elektryke to co musze kupić prosze mi wypisac bo wszystko jest tylko niewiem jak z elektryką


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Elektryka musi być od tego sqtera od którego przekładasz z tego co wiem cała.




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 10:34 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:24
Posty: 34
Pojazd:
acha czyli elektryka do zmiany :/ a właśnie yamaha neos ile waży ok bo mi sie wydeje że będe musiał silnik do tyłu wysunąć żeby na koło nie wrzucało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 11:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Bierzesz dwa schematy silnika, trochę się pogłowisz i złączysz je ze sobą, na pewno będziesz potrzebował do tego silnika odpowiadającą mu cewkę-moduł.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 12:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
myślę że elektryki nie musisz zmieniać. mój kolego do keeway-a wsadził silnik bety ark i wszystko chodziło jedynie co zmienił to chyba cewka moduł został keeway-owski. No i oczywiście silnik chodził bez zarzutów .




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 12:18 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:24
Posty: 34
Pojazd:
Banakil pisze:
Bierzesz dwa schematy silnika, trochę się pogłowisz i złączysz je ze sobą, na pewno będziesz potrzebował do tego silnika odpowiadającą mu cewkę-moduł.



czyli elektryke zostawiam swoją ale musze mieć schemat i łącze odpowiednimi kablami tak??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 15:42 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
rafal5025 pisze:
myślę że elektryki nie musisz zmieniać.


dawidwhh pisze:
jak montuje silnik minarelli z neosa a ja mam podróbke hondy i peugeota


No gdzie do czego..zobacz sobie jaką instalację ma minarelli, a jaką honda/ Pgt :shock:

Jak się ma jakiegoś chinola na podróbie minarelli to sprawa mniej skomplikowana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dokładnie raggaman555 wie co mówi w hondzie i peugeot jest zupełnie inna elektryka ja miałem w cpi silnik z apki i elektryka idealnie pasowała nic zupełnie nie zmieniałam i silniczek ładnie chodził. J abym zmienił to elektrykę przynajmniej będzie miej grzebania a co do zapłonu to byś musiał ostro kombinować żeby wszystko pasowało a w szczególności mocowanie do wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy