Dzisiaj jest 06 maja 2025, 0:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2010, 21:25 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: Lubliniec
Pojazd:
SiemQa!
Piszę tutaj ponieważ mam problem, mam jeta z 2004 roku przez zimę 2009-2010 przeszedł kapitalny remont, i mam problem z filtrem powietrza, mianowicie mam filter malossi E5 i gdy odpalam jeta to kręci na około 1,5 obrotów i nie chce ruszyć, po około 30 minutowym nagrzaniu rusza, ale gdy się zatrzymię to zalewa święcę i tyle z tego, więc mam do was pytanie czy to wina filtra? Czy kupić nowy mam na myśli Stage6 Double Layer albo seryjkę wrzucić, proszę o pomoc!

Niżej macie jedna fotkę jeta, jeszcze nie do końca skończony:

Obrazek

Pozdrawiam !

Mały UP@
Wersja TSDI to jest i nową świecę NGK zamontowałem parę dni temu


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2010, 21:27 przez JetLubliniec, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 23:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Zmieniłeś dysze ?




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 0:07 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: Lubliniec
Pojazd:
Jaką dyszę? I po co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 3:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Jak zakładasz filtr stożkowy to powinieneś założyć też większą dysze ponieważ taki filtr przepuszcza więcej powietrza i potrzebuje do mieszanki więcej paliwa... Proste :wink:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 9:51 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ale to jest wtrysk ! :)




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 10:22 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: Lubliniec
Pojazd:
muminek, jak mam wsadzić dyszę do gaźnika skoro to jest TSDI (Wtrysk) Ten filtr po prostu za dużo mi łapie powietrza i się dusi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Aha to sory to z wtryskiem to nie wiem jak to jest :roll:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 11:35 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: Lubliniec
Pojazd:
Ja nie rozumiem jest tu 10 tysięcy użytkowników i nikt nie potrafi się porządnie wypowiedzieć, jestem w szoku !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 23:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 15:16
Posty: 365
Lokalizacja: Konin (wlkp)
Pojazd:
Zauważ że nie każdy wchodzi w dział peugeot ci co sie znają a maja np Gilerki nie wchodzą tu zbyt często :wink:




_________________

Koniec ze SpeeDem !! Czas na HM !!
Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=62834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 8:25 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Mam taki sam stożek jak Ty, i miałem podobny problem. Zasysał mi za dużo powietrza i nie mogłem wyregulować gaźnika. Napchaj do filtra dużo takiej grubej, gęstej gąbki. Powinno pomóc. Jeżeli nie pomoże to pozostaje Ci tylko założenie seryjnego filtra.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 18:27 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 21:19
Posty: 5
Lokalizacja: Lubliniec
Pojazd:
Ja mam TSDI to o jakim gaźniku mowa, dzisiaj jeta oddałem do serwisu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 19:44 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wiem że masz wtrysk... Napisałem tylko że miałem taki problem na gaźniku. Źle mnie zrozumiałeś ale to szczegół :]




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy