Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 21:51 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
TGB pali w granicach 3-3.5 litra

Nieraz mierzone w różnych stylach jazdy.
W tamtym roku zabawiłem się to:

*Przy oszczędnej jeżdzie 60/65 km/h na trasie w pojedynke - spalanie ok 2.8 litra
*Normalna jazda prędkość mieszana powyżej 65 i poniżej w pojedynke i czasami w dwóch - spalanie 3.3l-3.4l
*Nieoszczędna jazda maneta w dół (oczywiście nie full bo tak nigdy niejeżdrzę, w sensie że nie cały czas na full) w pojedynke i dwójke - spalanie ponad 3.5l-3.6l


To by było na tyle, a cyl oczywiście 50ccm




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 14:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
szczotkiewicz, no to coś dziwne . ;] mi więcej pali. może masz jakiś TGB z lipnym przyśpieszeniem. w wakacje sprawdzę ile mi pali ale podejrzewam że na pewno ok 5 litra ;]




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
Dokladnie :P Jak sie rozpedzisz a masz manetke w polowie to leci tak samo jak na calym :DD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 20:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
juszczu94, i to jest dowód że masz coś zablokowanego !! bo ja tak miałem jak miałem zablokowane tgb jak się rozpędziłem do 55 km/h i jechałem miej więcej połową gazu to leciałem cały czasz 55 !! na 100% masz coś blokowanego jeszcze ! sprawdź dokładnie.; ]




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 23:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
No ale powiedz mi co moge sprawdzic ?:) No dokladnie to moze nie polowe.. Ale jednak troszke moge miec mniej nic full i jade tyle samo tylko innaczej troszke silnik chodzi moze cos zablokowanego hm ale co ?:(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
Pomoze mi ktos ? Mam problem z gaznikiem chyba. Nie moge go ustawic srubke od obrotow moge wykrecic cala i on dalej ma obroty :/ Ustaiw ja to na chwile jest na obortach a za chwile sobie zwieszka albo zmniejsza obroty sam :/ I caly czas sie tak dzieje :( Leci tylko 60 :( Licznikowe ;] A wczesniej to 65 latal i wogole ;] i moge go wyregulowac. mam sciagnieta blokade z wariatora i chyba tyle.. Czy moze gdzie jeszcze jest oprocz tlumika ? ;[ 2004 rok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 17:54 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
hmmmmm moze ci sie linka gazu gdzies zawiesila ???
albo gaznik zanieczysczony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
juszczu94 pisze:
Pomoze mi ktos ? Mam problem z gaznikiem chyba. Nie moge go ustawic srubke od obrotow moge wykrecic cala i on dalej ma obroty :/ Ustaiw ja to na chwile jest na obortach a za chwile sobie zwieszka albo zmniejsza obroty sam :/ I caly czas sie tak dzieje :( Leci tylko 60 :( Licznikowe ;] A wczesniej to 65 latal i wogole ;] i moge go wyregulowac. mam sciagnieta blokade z wariatora i chyba tyle.. Czy moze gdzie jeszcze jest oprocz tlumika ? ;[ 2004 rok.


Regulacja gaźnika to nie tylko kręcenie śrubką od obrotów - zalewa go, postaraj się wyregulować na słuch - kręć śrubką aż zwiększy obroty do maksymalnych wtedy tylko zmniejszysz śrubką obrotów i będzie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
Wlasnie nie ;] a ta 2 srobka ile powina byc wykrecona ? Bo czasem ja odpalam go i on sobie zwieszka sam obroty raz wykrecilem to srubke cala wyjelem ja a on mial obroty :/ I co Ty na to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 9:30 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
wiec mowie ze pewnie gdzies sie lekko linka zacina . a jakie masz ssanie auto czy manual??
Moze sie ssanie zawiesilo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
Hm no auto. Nie linka sie wlasnie nie zacina ;] najgorzej to jest chyba jak np jade i zwalniam i wtedy staje i ma duze oborty. ale sprawdze to linke jeszcze :) No a to ssanie to gdzie jest dokladnie ? Przeciez ssanie powino isc do gaznika a tam ostaino gdzie jest iglica patrzylem i tylko linka od gazy tam do iglicy idzie a z boku nie bylo 2 otworu na ssanie tak jak z zwyklych motorach np simson czy cos ;] No ale gdyby ssanie sie zacielo to by chyba na duze oborty nie wchodzil bo ja normlanie jedze i jak jest zagrzany silnik to patrzylem na to i wkreeca sie na obroty chyba normlanie ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 17:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
juszczu94, masz źle wyregulowany gaźnik dlatego jak hamujesz masz wysokie obroty. wyreguluj gaźnik i bedzie dobrze. możesz jeszcze iglice na ostatni ząbek od dołu dać. ja teraz tak mam nic niby nie dało na przyśpieszeniu i wgl ale dobrze jest :) hehe




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
No iglice sprawdzalem i jest na tym ostatnim czyli iglica sie podnosi jak najwyzej ;p No za ptak go nie idzie wyregulowac ;] To jedynie dam do regulacji gdzies w sklepie co sprzedaja skutery ;] No jak hamowalem to wysobie i wolnych wtedy nie bylo a czasem stoi i tak jak pisalem sam sobie zwiekszal oborty ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 18:18 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
daj iglice na środek, śrubkę od mieszanki wkreć na maxa a następnie wykręć o 1 i 1/4 obrotu i napisz jak jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 18:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
matey, coś cie boli ? na 1 i 1/4 ja mam na ponad 2 wykręcone i dopiero dobrze jest na 1 i coś to ni ch*ja




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 19:02 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
Jakub3195, to co Ty masz to mnie mało obchodzi, niech spróbuje jak mu radze a potem niech napisze czy jest lepiej, nie twierdze że bedzie dobrze to tylko moja propozycja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:04
Posty: 33
Pojazd:
Ok sprubuje ;] Napisze jutro jak jest ;] wlasnie ostatnio ja wkrecielm na maca i wykrecilem chyba na 2.5 obortu albo na 3 juz nawet ;] sprubuje z ta iglica jeszcze ;p a jak jest na samym tak zeby najwiecj sie wykrecala iglica to slyszalem ze wiecej troszke pali ale ze ma wtedy troszke wiecej kopyta czy cos xD Ale nie wiem jak to jest dokladnie ;] Dam ja na srodek to zobacze :) a w najgorszym wypadku odam na regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 20:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
matey, jeśli nie znasz sie na ustawianiu gaźnika to po co piszesz takie głupoty., ustawiałem nie tylko sobie gaźnik i w żadnym na poniżej 2 obrotów nie chodzi dobrze !! po co zaśmiecać niepotrzebnie forum. nie no ...
juszczu94, daj 2 obroty od końca i potem spróbuj wyregulować co 1/4 obrotu dodając gazu. wgl zobacz temat jest w zrób to sam jak regulować bo nie chce mi sie pisać 2 raz tego co już ktoś napisał ;) no niby właśnie ta iglica coś daje. ale mi mało wyczuwalnego kopa dała więc w połowie powinno być w sam raz. też planuje w połowe dać




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 20:47 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
Jakub3195, nie będę komuś kto nie zna się na regulacji pisał "jak się reguluje" proponuje jedynie gotowe ustawienie którego Ty nie masz prawa krytykować, spróbuje to sam oceni, a co do tego twojego upartego wykręcania to jeszcze pytanie jak liczysz obroty bo może liczysz po pół a wydaje Ci się że cały, z resztą nie będę więcej z Tobą dyskutował bo nie ma sensu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 20:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
matey, uważasz mnie za takiego debila co nie odróżnia pół od 1 ? haha śmieszny jesteś. regulowałem sobie gaźnik to wiem. regulowałem kolegom w keewayach i też ponad 2 obroty PEŁNE NIE PO PÓŁ i śmigaja !




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy